Poslao: 17 Sep 2006 21:01
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
pa dobro brate nije bas ,,naglom,, padu...on mozda propada ali vratice se Micu opet na trzistu...Jos se on dobro drzi...jeste videli kakav je novi Galant...Stvarno je ,,bomba,, a da ne pricamo o Mitsubishi-ju EVO VII, VIII, 3000 GT i td... A, sto se tice Toyote ona je prglasena za najprodavaniji auto u Swedskoj,a u svetu neznam ali sigurno je i tamo....No, :-) dobro, nije ovo ta tema i izvininjavam se ako smo malo odmakli Igore.. :-)
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2006 01:55
|
offline
- Talični Tom
- Super građanin
- Onsite IT Support Engineer
- Pridružio: 08 Mar 2005
- Poruke: 1148
- Gde živiš: Niš
|
Ja obožavam Evolution. Zavoleo sam ga još od šestice. Voleo sam ga i pre nje, ali kada sam nju video i sve modele do sada, rekao sam sebi da ako ikada budem imao para za neki dobar auto, to ce definitivno biti Mitsubishi Evolution (za sada IX). Prelep je i ima odlicne performanse.
|
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2006 13:40
|
offline
- rapha
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 9113
- Gde živiš: Beograd
|
Micubiši EVO nije za gradsku vožnju. To je za nekoga ko ima mnooogo para, pa da ga kupi onako iz gušta, čisto da se provoza po nekad... Prvo, mnogo košta, drugo potrošnja u gradskim uslovima je oko 24-26 litara, treće generalna se radi mnogo češće nego kod običnih automobila jer je on napravljen isključivo za trke, reli, itd... pa mu motor nije ni malo "elastičan".
E sad, na ulici možete videti hiljade "kvazi" evolutiona jer dovoljno je da se motor samo malo "nasvira", da se stave spojleri, felne, neki ljut auspuh i svi misle da je to pravi evolution. Mislim da u celom Beogradu ima samo dva ili tri originala...
pozz
|
|
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2006 15:22
|
offline
- Puky
- Scottish rebel
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 5815
- Gde živiš: u Zmajevom gnjezdu
|
Vidim da ti je vise automobila u igri, moj glas ce onda otici za Hondu Accord. Galant jeste OK ali je Honda daleko vise para ulozio u osavremenjavanje ovog modela + sto se ovaj automobil jako lepo pokazao na ETCC trkama.
|
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2006 15:25
|
offline
- Talični Tom
- Super građanin
- Onsite IT Support Engineer
- Pridružio: 08 Mar 2005
- Poruke: 1148
- Gde živiš: Niš
|
Moj komsija ima Galant iz 2000. godine i mogu ti reci da je fenomenalan. Nista se nije zalio. Bas sam ga pitao juce da li je imao neki veci servis, ali kaze da nije menjao nista bitnije. Dakle, moj glas ide definitivno Mitsubishi-ju.
|
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2006 17:12
|
offline
- Jean Luc
- Elitni građanin
- Pridružio: 18 Jun 2006
- Poruke: 1514
- Gde živiš: Singidunum
|
>>igor 86
Ti i rapha izgleda pricate razlicite jezike... ;-)
1)rapha je pomenuo da je jako skup da bi se neko vozikao po gradu s njim, to je cinjenica, bez obzira na ciljeve...mislim, ima i jeftinijih varijanti da se vozi atraktivan auto za po gradu.
2)Voznja na otvorenom i gradska se drasticno razlikuju po potrosnji, pogotovo kod visoko turaznih masina, ako trosi 10-11l na otvorenom (sto je mozda ako se vozi 90-110km/h u proseku...a ko ce tako da vozi Evo? ) to znaci da u kreni-stani gradskoj voznji bez problema bije ako ne 25l, a onda 18-20 sigurno.
(a racunaj tu plus i vecu potrosnju kod nas zbog loseg goriva)
3)nije problem da li ce se neko zaliti na obrtni momenat vec na to koliko ce mu preci do generalne
>>rapha
Vrati nam Al Pacina ;-)
|
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2006 18:36
|
offline
- rapha
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 9113
- Gde živiš: Beograd
|
@igor86
Loše misliš . Možda će zvučati pomalo neskromno, ali sam za 27 godina života promenio preko dvadeset automobila raznih klasa. Od Juga do Mercedesa... Ipak, ne skrećimo sa teme
Prvo, što kaže Jean Luc, izgleda da se nismo baš razumeli... Nov Evolution košta tačno 63.752$ bez poreza i ostalih dažbina. Čak i za one koji imaju mnogo novca nije baš jeftin, jer to ipak nije automobil da ideš sa njim "do pijace". Za taj novac imaš jako veliku ponudu, mada "ciljevi" su različiti...
Drugo, ova cena koju sam napisao je za komercijalne modele koji su napravljeni za "ulicu". Reli, to jest "originalna" varijanta se radi isključivo po porudžbini i njena cena je čak nekoliko puta veća od komercijalne.
Treće, možda troši 10-11 litara na otvorenom (u šta ne verujem), ali po zvaničnoj specifikaciji, po gradu troši od 19-25 litara. U specifikaciji za auto koji trenutno vozim piše da troši 13l ali u praksi nikada ne ide ispod 16l . Nikada ne veruj onome što proizvođač napiše za potrošnju, jer u 99% slučajeva u praksi to nije baš tačno...
Četvrto, Evolution nije ni pravljen za autoput, već za reli ili "uličnu" vožnju sa "crte".
Peto, motor mu ni malo nije elastičan, već je to turažna mašna koja nije predviđena da prelazi velike kilometraže. Čak i na klasičnom modelu generalnu bi trebao raditi već na 50.000-60.000 km. O ceni generalne ne želim ni da pričam...
pozz
@Jean Luc
Vraćamo Ala za koji dan...
|
|
|
|
Poslao: 19 Sep 2006 00:42
|
offline
- Talični Tom
- Super građanin
- Onsite IT Support Engineer
- Pridružio: 08 Mar 2005
- Poruke: 1148
- Gde živiš: Niš
|
Wow, Boze, kolika prasina se digla oko toga da li je Evo za grad ili nije.
Ljudi bre, opusteno, pa ni jedan sportski auto nije za gradsku stani - kreni voznju, pa cak ni Evo. Motor mu je maksimalno nasviran, 2000ccm i 300 KS. Takve masine su kratkotrajne. Ali zato, kratko ali slatko.
|
|
|
|