Poslao: 21 Okt 2010 18:28
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Daleko od toga da ja bezim od Nemca, i da kazem da je los. Vozim jednog. Ali treba gledati malo sire, i biti realan. Sto bi rekao nas narod, ne kudi konja kojeg nisi jahao. A sto se tice Nemaca, nema kojeg nisam vozio. Konkretno opel truili vidljivo, znaci rubovi, pragovi. Golf truli isto kao Opel samo podmuklo, ne vidis mu nista dok ne dignes tepih, e kada dignes tepih onda vidis da unutrasnjih pragova nema, i da je pod satrulio po krajevima celom duzinom. A sto se tice udobnosti, Golfu nema racuna menjati amortizere, isto ti se hvata, zamenio, ne zamenio. On oseti svaku pukotinu na putu, dok je Opel dosta meksi i udobniji.
Pricam realno, vozio sam i jedno, i drugo.
Ova kotarica BMW, kada pocne da zvoni, i da dize temperaturu, tu se odmah spremaju pare za gornji deo motora. Glava na obradu, bregasta za zamenu, ventili, hidropodizaci, itd...
Mercedes 190, najlosiji model koji je izasao iz te fabrike. O Ka glavi na njemu da ne pricam, to samo neka dobra vracara zna da obaja nesto i da nasteluje, i naravno ja .
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 18:57
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
@Zeljko
O kom Opelu i Golfu konkretno mislis za udobnost? Pitam cisto informativno jer sam vozio skoro sva Opelova vozila...
Za ostalo u tekstu, potpisujem da je tacno
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 18:59
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Pa konkretno je bila rec o dvojci i kadetu. Mada sto se tice golfa kao golfa, veoma male korake prave iz serije u seruju, sto se tice udobnosti.
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 19:03
|
offline
- Tanatos
- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Sep 2007
- Poruke: 3271
|
Golf mk2 najvise truli na kosu pozadi, kod cepa za rezervoar (podmukolo sto bi ti rekao), sa unutrasnje strane. Ovo za pragove nisam primetio, mada pogledacu bas kod sebe, znam da kad smo proveravali caletovu Jettu mk1 '81, da nema ni trunke korozije na podu ispod tepiha, bas cu uslikati sledeci put kada budem usisavao auto
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 19:24
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
zeljko f ::Pa konkretno je bila rec o dvojci i kadetu. Mada sto se tice golfa kao golfa, veoma male korake prave iz serije u seruju, sto se tice udobnosti.
aha, mislio se na starije modele ali svejedno, u kadetu troposhti ona plastika ko da se vozim volovskim kolima... kod Golfa to nisam primetio, a ja i to svrstavam u ''udobnost''
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 19:31
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Kod Opela te generacije je limarija slaba tacka. Moj ujak ima jednu Omegu koja je uvezena iz Svajcarske. Skroz je trula kod rubova, sajtni i pragova. Ista je situacija i kod Kadeta i Vektre istog godista. Sto se tice udobnosti, Omega je kao ladja, ne osecas put.
E sad, joedan drugi moj rodjak ima Pasata B3. Limarijski je bolji od Omege ali je udobnost nula. Opega ima bolju opremu, dizajn, udobnost... Pasat ja dosta krut, gore je opremljen ali odaje utisak kvaliteta.
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 19:38
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Napisano: 21 Okt 2010 19:36
@Tanatos, ovo za kos si u pravu i za rezervoar, to zaboravih. A najveca je fora sto kos satruli sa one strane do spoljnjeg lima (ako me razumes), pa moras da seces rub iako nije truo, ako mislis da pridjes to da zavaris.
Mada da se razumemo, koliko ce koji auto satruliti, najvise zacisi od samog vlasnika, i njegovog odrzavanja.
@Hit-Man, sto se tice plastike u opelu, razlokaju se vremenom one zabice i zato skripuce. samo se stavlje deblji srafovi, i problem je resen.
Dopuna: 21 Okt 2010 19:38
Opelu trule rubovi zbog onog oluka sa unutrasnje strane, pa se tu zadrzava blato. Zato pismeni limari kada rade rubove na Opelu, naprave oblinu sa unutrasnje strane, da nema onog oluka, i onda nema problema.
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 19:54
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Ja ne perem auto u perionici jer nije bas pozeljno zbog laka i boje da se koristi perac pod pritiskom. Ali, zimi, obavezno idem u perionicu da mi onim peracem detaljno operu ispod blatobrana, patos i jos neka kriticna mesta. Zeljko je u pravu, skoro svaki auto ima neka tako mesta koja su kao stvorena za talozenja rizle, soli i blata. Auto onda tu truli 100%.
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 20:09
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Kada pomenu perionicu. Drzao jedan moj drug perionicu, i kupio nekog renoa 4, da mu sluzi za potrebe perionice. Uradio mu komplet limariju, ofarbao ga metalikom, izlepio reklame. Bio lep reno. Covece on je se prosuo, za nesto malo vise od godinu dana, skroz satrulio. Ovi ga radnici svaki dan prali sa onim pistoljem, kad grune onaj pritisak, ona voda valjda udje i gde treba i gde ne treba.
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 20:30
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Pranje auta onim pistoljem u perionici nije dobro zbog amortizere koji ostanu suvi i onda shkripe kada se koci ili kada se karoserija naginje prema napred...
|
|
|
|