Poslao: 30 Nov 2015 16:24
|
offline
- silwerhawk
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 15 Avg 2009
- Poruke: 654
- Gde živiš: Cuprija
|
E tek sam sad video, klima je obavezna, posebno u letnjim periodima.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 01 Dec 2015 10:47
|
offline
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18592
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
Djole ::Napisano: 30 Nov 2015 14:23
Sve automobili stari preko 15god, i svi presli 150-170000
Nijedan od njih nema ispod 300 ako ne i 400.000. Lepo je kupiti npr. pezo 307 hdi, pa kad krene turbina, dizne, pumpa, plivajuci zamajac (ako ga ima), dodju popravke više nego ceo auto.
Čovek nije napisao za šta mu treba i kakav auto hoće, sumnjam da neko ko daje 2000e za auto ima želju da daje mnogo para na popravke. Zato sam i predložio punta, dovoljno je dobar i za neka srednja putovanja bez mnogo prtljaga, a sasvim je solidan auto. Može uzeti auto star 6-7 godina, koji nije skup za održavanja i da se fino navoza. Bravo može takođe naći, ali su stariji. Ovi novi mislim da su dosta skuplji.
Moj punto 1.2 16v je imao skoro 400.000 na satu kad sam ga prodao, i dan danas ide kod novog vlasnika. Samo su mu zamenjene karike jer je počeo da troši ulje.
U svakom slučaju čekamo da se čovek javi i kaže nam šta treba.
Dopuna: 30 Nov 2015 14:25
@sirius
Gde ima astra h za 2000e?
Možda astra g, i one su sasvim ok, ako nađe neku očuvanu.
У праву си. Ја сам потпуно заборавио да сам моју астру (2006) годиште, са нешто мање од сто хиљада пређених, пре две године платио 4.200 евра. Нисам зажалио.
|
|
|
|
Poslao: 01 Dec 2015 23:44
|
offline
- rapha
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 9113
- Gde živiš: Beograd
|
C3 je solidan auto. Dizel motori su im dobri, za benzince ne znam. Minus je što je baš guzica od automobila. Jako malo mesta u kabini, o prtljažniku da i ne govorim.
Složio bih se sa Đoletom u smislu da i ja preporučujem benzinca. Jeftiniji su i za kupovinu i za održavanje a cena goriva je ista, potrošnja maltene ista..
E sada - da kupiš dobar auto za 2000€ - ne možeš. Srednju klasu zaboravi. Teško da možeš i neki solidan da nađeš za taj novac. Dobro otvori oči. Za te pare je ili mnogo mator ili je mlađi a izgažen ili ima ozbiljnih problema gde te čeka servis koji je skuplji od samog automobila.. Vidi ako možeš od nekoga koga poznaješ, da bar malu sigurnost imaš..
Što se tiče samih modela i preporuke.. Šta znam, prilično je nezahvalno. Ako ne patiš od godišta i ako veličina nije bitna onda definitivno Pežo 106 1,4D. Sjajan autić, troši kao upaljač. Stari dizel motor, nema turbina, zamajaca i ostalih čuda.. Obara se cela zadnja klupa pa vrlo lako može da se pretvori u magare koje zaista jako puno može da preveze.. Mana je što je, kao i svi francuzi i italijani, osetljiv na trapovima ali ništa strašno.
Drugi audut mi je Fiat Seicento. Još manje troši od Pežoa, održavanje smešno a lepo ide. Za grad je savršen. Problem je naravno manja kabina i nikakav gepek..
|
|
|
|
Poslao: 02 Dec 2015 00:13
|
offline
- TwinHeadedEagle
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 09 Avg 2011
- Poruke: 15879
- Gde živiš: Beograd
|
Rafa, potrošnja nije maltene ista. Ja imam A3 1.9 tdi motor, a drugar ima A3 1.6 ne znam tačno koji mislim da je fsi benzinac. Meni troši po gradu 6-7, a njemu 10. Kako ja godišnje predjem oko 10 hiljada, po 3-4 litra razlike na 100km, uštedi se 300-400 eura. A to je veliki + mali servis svake godine. Što se tiče održavanja, ne znam sta je tu toliko mnogo skuplji dizel, primetio sam da to stalno ističes? Pričamo o održavanju, a ne o nekim ekstremnim kvarovima.
|
|
|
|
Poslao: 02 Dec 2015 07:24
|
offline
- Djole
- Mod u pemziji
- Pridružio: 02 Sep 2003
- Poruke: 4956
|
Upravo se radi o kvarovima. Kod dizela imas vise skupih popravki: dizne, pumpa, plivajuci... Ne mora nista od toga da crkne, ali kad-tad se desi. Pa onda veca registracija bar za 50e, dizelu je potreban jaci (i skuplji) akumulator, skuplji delovi za mali i veliki servis....
A i sumnjam da 1.9 trosi 6-7l, pre će biti 7-8 ako ne i 9. Astra 2.0dti lako predje 8 po gradu, jtd isto... Moj 1.5dci zna da ode ne 7 zimi, leti je oko 6, a velika je razlika u snazi.
Uostalom, ta prica je stara i bez konkretnog pobednika. S obzirom na ogranicen budzet, benzinci su jefitniji i za kupovinu i za odrzavanje.
Evo zanimljiv link:
http://www.auto-delovi.org/saveti/zanimljivosti/is.....zel-i-gas/
malo je zastareo, pošto voznja na plin vise nije tako jeftina, ali se vidi da npr. dizel postaje isplativiji tek preko 120-130.000 km. Tablica je radjena za nove automobile.
|
|
|
|
Poslao: 02 Dec 2015 09:18
|
offline
- TwinHeadedEagle
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 09 Avg 2011
- Poruke: 15879
- Gde živiš: Beograd
|
Djole ja valjda znam koliko moj auto troši. Sipao sam 14 litara i prešao 200 kilometara. I to nije bila penzionerska vožnja, ja ne vozim ludacki, niti saltam u 1500 obrtaja, već na 2500. Kada bih vozio kao taksista, ne bi prelazio 6 litara potrošnje, ako i toliko. Naravno, nisu uvek iste situacije, nekada ces trošiti manje, nekada više, sve zavisi od vožnje i gde i kako ideš, da li ima gužve itd.
Benzin troši nenormalno, moj cale ima Renault Scenic 1.6 i na otvorenom troši 7 litara, možda i vise, idi begaj.
Očekivao sam takav odgovor. To su izuzetne situacije što si ti nabrojao. Kao prvo, akumulator ne menjaš svake godine, već jednom za 5 godina ili koliko vec. Isto tako je i za plivajući, dizne i pumpu što si nabrojao. I nesto od toga ima da se nađe polovno u ekstra i repariranon stanju koje će da traje "večno" . Znam jer sam imao kvar na tandem pumpi. Nova je sa rukama bila 350 eura, a ja sam uzeo polovnu i repariranu kojoj je otklonjena ta mana iz originalne tako da bukvalno više ne može da dodje do kvara i koštalo me 90 eura sa rukama.
Ne želim da guram svoje mišljenje sad, ali da ne pomisle ljudi da je dizel nešto užasno i da beže od toga.
|
|
|
|
Poslao: 02 Dec 2015 10:03
|
offline
- silwerhawk
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 15 Avg 2009
- Poruke: 654
- Gde živiš: Cuprija
|
Malo ste otisli sa teme. Meni je sve jedno dal je dizel ili benzin, imamo 2 dizelasa kod kuce i oba rade savrseno nikakvih problema nismo imali. C3 vozimo vec 6 godina bez ikakvih problema, nikad nista nije crklo, niti je iso kod majstora. Samo mi predlozite do 2000 evra ono sto bi vi uzeli da ste na mom mestu. Moje misljenje je Opel Corsa C ili mozda Fiat Punto, svi mi ga preporucuju. U opticaju je mozda i Reno Clio ali on je iza ova 2, odnosno moja treca zelja.
|
|
|
|
Poslao: 02 Dec 2015 10:15
|
offline
- TwinHeadedEagle
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 09 Avg 2011
- Poruke: 15879
- Gde živiš: Beograd
|
To je tvoj licni stav. Ja bih ipak pre isao na punto, jer za te pare mozes da ga nadjes u boljem stanju nego corsu. Ali opet, ovo je nemac, pa samim tim i bolji auto. Kako god zelis.
|
|
|
|
Poslao: 02 Dec 2015 10:27
|
offline
- silwerhawk
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 15 Avg 2009
- Poruke: 654
- Gde živiš: Cuprija
|
A koju verziju motora da ganjam? Citao sam nesot po netu kazu da je mozda najbolja verzija 1.2
|
|
|
|
Poslao: 02 Dec 2015 10:55
|
offline
- Djole
- Mod u pemziji
- Pridružio: 02 Sep 2003
- Poruke: 4956
|
Napisano: 02 Dec 2015 10:48
Ako ti nije bitno dizel ili benzinac, gledaj 1.3 corsu ili punto 1.3multijet, šta ti naleti. Veoma zahvalan motor za grad, malo troši i nije toliko skup za održavanje kao "veliki" dizeli.
@TwinHeadedEagle
Ja pod gradskom vožnjoim podrazumevam takovsku u špicu
Da me ne shvatis pogrešno, nemam ja ništa protiv dizela, i ja ga vozim, nego smatram da je tim matorim dizelašima koji se kod nas prodaju izvađena duša. Kad otvoriš mobile.de, nijedan nema ispod 400k, ovde kad dodju svi imaju oko 150.000 (što se uklapa u srpski prosek oko 10-15k godišnje). A kod tako matorih dizela je izvesno da će ubrzo nastati kvarovi.
Evo malo o motoru:
http://pmlautomobili.com/2015/06/06/dizel-fiatopel-1-3-multijetcdti/
|
|
|
|