|
Poslao: 26 Okt 2007 21:54
|
offline
- Djole
- Mod u pemziji
- Pridružio: 02 Sep 2003
- Poruke: 4956
|
Ako ti nesto znaci, Astra 2.0 DTI classic (model pre ove koju ti pominjes) na 3000 obrtaja ide blizu 140, motor se najbolje ponasa u opsegu od 1800-3000 obrtaja, do 3500 vuce odlicno, preko toga postaje previse bucan. Moze opusteno da se vozi 150-160kmh
|
|
|
|
Poslao: 26 Okt 2007 22:16
|
offline
- Pridružio: 24 Okt 2007
- Poruke: 48
|
Hit-Man :: Milislave_bl, pa ja nisam isao 160 vec 190km/h pri 4200, a mogla je jos. Sigurno bi stigla 230km/h sto sam siguran da ce i Toyota sa 2000 kubika. Sada radi link i nadam se da si video.
Da, nije link bio dostupan pa nisam mogao da vidim koliko si isao, a tada sam pisao poruku. Pa to je sjajno. Ja bih u principu bio sasvim zadovoljan ako bih mogao da idem 160-170 km/h u 5. brzini pri nekom normalnom broju obrtaja, znaci do jedno 3500.
Citat:milisav_bl ::Jel mislis da bi Auris mogao da isprati ove parametre?
Zasto ne bi mogao? On je manji, noviji, samim tim ima i bolji menjac kao i motor!
Pa to je onda sjajno. Samo mi reci, jel mislis na model 2.0 ili 1.4? Verovatno mislis na 2.0. Sta mislis koliko bi mogao da izvuce 1.4 pri 3000 obrtaja?
@Djole
Tnx.
|
|
|
|
Poslao: 27 Okt 2007 00:18
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Iskreno, nikad nisam vozio manji motor od 1800 kubika (ja licno) pa zato i ne bih mog'o da ti dam tacan odgovor na ovo pitanje! Mozda neko ko je imao manji motor i isprobao ali evo, moj odgovor je oko 80-100km/h jer je to ipak mali motor!
|
|
|
|
Poslao: 27 Okt 2007 08:56
|
offline
- Pridružio: 24 Okt 2007
- Poruke: 48
|
Pa dobro pitao sam za 1.4 motor, ali i za 2.0 motor. Sta mislis za njega? On je vise od 1800 kubika. E da, to sam jos hteo da pitam. Znam da je to glupo porediti, ali ovaj Golf II koga sada vozim je 1.6 dizel sa 60 hp. Sa njim, doduse sada posle 15 godina mogu da idem u 5. brzini negde oko 120 km/h i to onako da se motor poprilicno cuje. E sad fora je sto ja imam instrument tablu na kojoj je na jednoj strani brzinomer, a na drugoj sat, a ne obrtomer, tako da ne znam koliko je to obrtaja, vec vozim kola na sluh, odnosno kada procenim da se motor previse cuje, odnosno da radi na vecem broju obrtaja, saltam u vecu brzinu. E sada da li vredi porediti ovo sa Aurisom?
|
|
|
|
|
Poslao: 27 Okt 2007 14:20
|
offline
- Pridružio: 24 Okt 2007
- Poruke: 48
|
Dobro nije sad tema, ali Golf je presao da ne ulazim sada u razloge, samo 100 000 km, moj cale je prvi vlasnik, garaziran je i tako dalje. Sve u svemu, nije sto je moj, ali sumnjam da ima jos takvih da se najde. Uostalom da li ti podatak da su mi ga u proteklih godinu dana obijali cak 6 puta nesto govori. Ja sam mislio da je to vec mator auto, da nikoga ne zanima, medjutim izgleda da nije tako. Izgleda da su dobre dvojke i dalje na ceni koj lopova. Ne bi verovao kakve sve perverzije imam da bih ga sacuvao. Imam neki blokadu motora, Lavlju kandzu, ako uopste znas sta je to, alarm, pa uzas jedan. Ja dok izadjem iz kola treba mi 15 minuta. Ali sta da radim. Rekao sam ti da su mi jednog golfa pocetkom devedesetih ukrali, pa sam sad imam fobiju od kradje, a i ovog su mi toliko puta obijali da sam morao sva ova cuda da mu stavim ne bi li ga nekako sacuvao. Zato sam i rekao da mi je jako vazno da potencijalni novi auto bude sto nize kotiran kod lopova, tako da mogu da budem koliko toliko miran, a mislim da su japanska kola upravo takva i da se mnogo ne kradu. Zato sam se i zalepio izmedju ostalog za Toyotu. Inace znam naravno da je tehnologija pravljenja dizel motora tada bila mnogo drugacija. Ovaj moj je cak obican dizel, nema ni turbinu vec samo Bosh pumpu, tako da je to jos prica za sebe. Nego mislio sam da li vredi porediti te paramtere, broj obrtaja, obrtni momenat i slicno. Inace ovaj moj sam terao do 160 km/h i to ne tako davno, po autoputu. 120 km/h ide onako, da se po mom misljenju ne cuje previse i da se motor ne muci previse.
|
|
|
|
Poslao: 27 Okt 2007 19:48
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Ovi noviji dizel motori jesu mnogo bolji, ali treba znati i da su mnogo nezniji i da traze mnogo vise paznje, ja mislim da je bila jedna tema u kojoj sam pricao kako treba postupati i voziti ove nove motore!!
|
|
|
|
Poslao: 27 Okt 2007 19:54
|
offline
- Pridružio: 24 Okt 2007
- Poruke: 48
|
Ajde ako te ne mrzi postavi link, da vidim sta si pisao na toj temi.
|
|
|
|
Poslao: 29 Okt 2007 09:16
|
offline
- Pridružio: 24 Okt 2007
- Poruke: 48
|
Nasao sam ovaj tvoj post na drugoj temi.
Hit-Man ::Dobar model. Mozda nije bas po mom ukusu ali nije los. Naravno, nikad ne bih izdvojio toliki kesh za ovu konzervu jer se nikad ne daju ogromne pare za mali novi auto! Ima dobar upravljac! Prelako se okrece!
Jel mozes da mi objasnis zasto mislis da je konzerva i zasto mislis da se ne daju ogromne pare za mali auto? Sta bi po tvom misljenju trebalo da se kupi za sumu koliko vredi Auris, znaci do 20 000 eur?
|
|
|
|