Poslao: 30 Okt 2007 18:59
|
offline
- Pridružio: 24 Okt 2007
- Poruke: 48
|
@pravnik
Prvo, hvala na savetu. Ne zovem se Milisav i nisam iz Banja Luke. To su neke moje interne stvari i nemaju veze sa onim sto deluje na prvi pogled. Ali dobro, to sada i nije toliko vazno. Drugo, ovaj golf koji sada vozim jeste super ocuvan, malo je presao i tako dalje. Medjutim ne prelazim ja bas tako malo km. To je opet duga prica zasto je ovaj auto presao bas tako malo km. Ne znam sada bas precizno, ali ajde da lupim da prelazim jedno 10 000 km godisnje. Znam da ni to nije previse, ali ipak malo je vise nego sto bi se reklo na osnovu kilometraze koju sada imam. Sto se tice Pasata koji si predlozio, to je svakako fenomenalan automobil. Ipak ne bih davao preko 20 000 eur za polovan automobil, osim ako to nije neka visoka klasa automobila, tipa bmw, mercedes i slicno tome. Znaci toliko para bih dao za neki bas poseban polovnjak, ili nov automobil, a ako bih se odlucio za varijantu polovnjaka, onda bih dao dosta manje para.
@Momcilo
Sjajan post. Upravo sam tako nesto trazio od pocetka. Jesam ja dao neke smernice, ali u sustini ja nista odredjeno nemam. Ne znam previse oko automobila i treba mi dobar, prijateljski savet od ljudi kojima benzin tece kroz vena, a cini mi se da ovde ima takvih ljudi. Znaci ako bi mi neko dao neki dobar predlog, cak i da se on ne uklapa u moju neku pocetnu poziciju, svakako bih ga prihvatio. Sto se polovnjaka tice, mozda si primetio da sam rekao da sam vozio izmedju ostalog i opel corsa-u, 96' godiste. E upravo posle nje imam fobiju od polovnih automobila i morao bi neko bas dobro da me ubedi argumentima da bih se opet odlucio za polovan automobil. Da sad ne davim previse, ukratko auto je bio na oko, nekome ko je laik kao ja, kao nov, prosto neverovatno. Jos veci biser je taj sto nam je prodao covek koji se izjasnjavao kao nas veliki prijatelj. Vozio sam taj auto neko vreme i ne mogu da kazem da nisam bio zadovoljan, cak naprotiv. Medjutim posle sam upoznao jednog drugara koji se bavi kolima, otac mu drzi tehnicki pregled i kada mi je on pokazao sve sta fali tom automobilu, istog trenutka sam odlucio da ga prodam. Ukratko, nema sta mu nije falilo. BIo je skorz slupan, pa izvlacen na nekom panteru, valjda se tako to zove. Svaki deo mu je bio drugo godiste. Neki su skroz farbani, auto je 94', a uvezen je kao 96' i tako dalje. Sve u svemu imao sam srece da ga prodam po istoj ceni, ali od tada kada mi neko spomene polovan automobil, skroz se najezim. Jos sada kada sam procitao ovde neke postove i ukapirao kako za kratko vreme pogotovo dizelasi mogu da se uniste, stvanro ne znam da li bih smeo da se usudim da kupim polovan auto, pogotovo dizel. Jos koliko sam ukapirao ne postoji neki nacin da se ustanovi stanje turbine, motora, tako da se prakticno kupuje macka u dzaku. A i to sto ti kazes je kljucno. Zasto bi neko prodavao auto posle samo tri godine i sa samo 50 000 km. To je po default-u sumnjivo. Zato bih voleo ako je moguce da uzmem nov automobil. Opet hteo sam da pitam sta mislite kako ce se cene kretati, odnosno kako ce padati i da li i dalje vazi ono pravilo da nemacka kola najbolje drze cenu? Kako tu stoje japanci, francuzi? Znam da niko nije vidvit, ali koja je vasa procena koliko recimo Auris, ili Megane moze da vredi za 3, 5 ili 10 godina? Takodje veoma bitna stvar koju jos nisam pitao je kako se ovi potencijalni automobili ponasaju u nasim uslovima voznje? ZNaci kako reaguju na nas evro dizel, kako reaguju na rupe na putevima, posle koliko vremena se rastresu i tako dalje. Ako znam recimo da cu unistiti motor losim gorivom, onda ne bih uzimao nova kola, nego bih uzeo nesto od 7-8 000 eur polovno, pa ako ga unistim, bar mi nece biti toliko zao. Sto se Kije tice, moram da priznam da sam poceo u proteklim danima da malo obracam paznju na Kijina vozila po ulici i da sam donekle promenio misljenje o njima. Stvarno to deluje onako na oko dosta kvalitetno i da nema oznake Kia, tesko da bi se razlikovalo od nekog Peugeot-a, Renault-a i slicnih fabrika. Sta mislis koji bi bio neki zivotni vek nekog dizelaza iz Kije? Koliko bi mogao da predje do generalne, odnosno ukupno?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 30 Okt 2007 22:49
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
@Milisav_bl
Ja mislim da se ti preterano ali preterano opterecujes nekim glupim pitanjima. Izmedju ostalog milisav_bl ::Koliko bi mogao da predje do generalne, odnosno ukupno?
Stvarno ne razumem ovo pitanje. Ali stvarno sam nakrivio usi da te razumem ali..... Onda, nije sve tako crno kao sto izgleda da se polovni automobili kvare odmah...Cekaj bre, pa ti kupujes automobil skoro za garazu, a neces polovnjaka! Ee, kad bi recimo putovao svakog meseca Svedska-Srbija, tada bi bez razmisljanja kupio novi auto. Sta znas, put je 3000km. I da ti kazem jos nesto. Ako kupujes polovni automobil iz recimo 2002 godine nemoj da mislis da je taj automobil ''kanta'' jer ga je i prethodni vlasnik skupo platio samim tim i cuvao. Auto iz '90 pa covek odrzava jer mu je potreban, a ne noviji.
Dopuna: 30 Okt 2007 22:49
Malo off ali...sorry
|
|
|
|
Poslao: 31 Okt 2007 00:09
|
offline
- pravnik
- Građanin
- Pridružio: 21 Mar 2007
- Poruke: 207
- Gde živiš: Republika Srpska
|
@milisav bl
nisam ni mislio da si iz BL, ti hoces da ides sa 20.000 evra na kafu, to je po meni smijesno, kakva je kilometraza 10.000 km godisnje? Pa kupi sebi Daciu benzin i zavrsi dilemu, nova, pouzdana, jeftina, prostrana, ne krade se, jeftina registracija, jeftina za odrzavati.....
@momcilo
sticajem okolnosti poceo sam raditi u preduzecu gdje su 98 godine kupljene sluzbene golf IV mahom sa motorima SDI, poneki TDI. Sad me kao pripravnika sve zivo interesuje a narocito oko tih auta jer i ja vozim istu tipu, pa sam malo ispipavao situaciju. Automobili su u prosjeku presli od 300.000 do 400.000 km, bas sam vozio jednog Ttdi na satu je bilo nekih 450.000 km-auto vuce isto kao i moj samo je motor bucniji i mjenjac je los.
Neznam koji majstor je to tebi rekao, nemogu da vjerujem pa ima starijih modela sa turbo kompresorom koji su presli boga pitaj koliko.
|
|
|
|
|
Poslao: 31 Okt 2007 10:36
|
offline
- Pridružio: 24 Okt 2007
- Poruke: 48
|
Hit-Man ::@Milisav_bl
Ja mislim da se ti preterano ali preterano opterecujes nekim glupim pitanjima. Izmedju ostalog milisav_bl ::Koliko bi mogao da predje do generalne, odnosno ukupno?
Stvarno ne razumem ovo pitanje. Ali stvarno sam nakrivio usi da te razumem ali.....
Hehe, znao sam da je samo pitanje trenutka kada cete izgubiti zivce sa mnom. Zato sam i napisao naslov kakav sam napisao. Pazi, znam da pitanje zvuci nebulozno, ne cudi me sto ga nisi razumeo. Trebalo je malo bolje da objasnim. Pazi, pre mozda 5-6 godina druzio sam se sa tipom koji se bavi bas kolima, kome cale drzi auto servis i koji je totalni freak za kola, nema sta ne zna. Igrom slucaja vise nisam u konktaktu sa tim tipom, pa ne mogu da ga pitam za detalje, ali znam da smo tada nesto stalno isli po autopijaci, posto on svakih mesec dana menja kola i da mi je pricao gomilu stvari koje nisam znao, izmedju ostalog i to da su, ovo sada shvatite kao slobodno tumacenje jednog laika, Kijina kola projektovana tako da mogu da predju recimo 120 000 km i da posle toga nema generalne, nema nicega, vec niz liticu, ili stavljanje potpuno novog motora. Ne znam da li je ovo tacno, a i pretpostavljam da ova nova generacija kola sada ne potpada pod tu kvalifikaciju, ali ipak sam hteo da vidim da li neko od vas zna nesto o tome i da li misli da se moze primeniti na aktuelne modele. Eto zato sam pitao. Nadam se da sam sada bio malo jasniji.
Citat:Onda, nije sve tako crno kao sto izgleda da se polovni automobili kvare odmah...Cekaj bre, pa ti kupujes automobil skoro za garazu, a neces polovnjaka!
Ne znam da li si procitao moj prethodni post oko opel corsa-e koju sam imao i kakvo sam iskustvo sa njom imao. Ne znam kakve veze ima to koliko auto prelazi sa tim da li valja ili ne. Znaci ako bi mi uvalili opet nesto kao sto su mi uvalili tu opel corsa-u, mogao bih da prelazim i 100 km godisnje, opet bi mi doslo na isto, jer je auto bio skroz sjeban, cak mi je taj drugar rekao da postoji mogucnost da mi osovina ispadne negde u voznji jer je i karoserija bila skroz pomerena, a napominjem, auto je na oko, za mene kao laika, izgledao kao da je tek sisao sa proizvodne trake.
Citat:Ee, kad bi recimo putovao svakog meseca Svedska-Srbija, tada bi bez razmisljanja kupio novi auto. Sta znas, put je 3000km.
Ovaj golf je isao nekoliko puta do Nemacke i nazad, oko 1500 km u jednom pravcu. Znaci nije iskljuceno i da novi automobil krene na slican put po nekad. Ipak ono sto je sigurno to je da ce veci deo vremena da ide po Beogradu i po neki put po Srbiji, opet verovatno autoputem.
Opet vidim da cesto spominjes Svedsku, pa pretpostavljam da tamo i zivis. Nisam siguran koliko si upoznat sa zbivanjima na trzistu polovnih automobila kod nas. Ne zelim sada da solim pamet, jer sam vec rekao da se ne razumem previse u neke finese, ali na osnovu onoga sto sam video, pre svega na autopijaci, mogu da ti kazem da je to jednom recju katastrofa. Znaci na autopijaci, dok sam isao sa tim drugarom, nismo nasli JEDAN automobil kome nesto nije falilo. Ili je bio udaran, ili farban, ili su bili sumnjivi papiri. Vecina ljudi uopste ne prodaje svoj auto, vec prodaju neki auto koji je vec izmenjao gomilu vlasnika i gde on ima neka krajnje sumnjiva ovlascenja i tako dalje. Zato mislim da nisi mozda bas skroz upucen u desavanja na autotrzistu kod nas, pa samim tim ne znas kakve sve macke u dzaku mogu da se kupe kada kupujes polovan auto, NAROCITO ako se kao ja previse ne razumes u neke detalje.
Citat:I da ti kazem jos nesto. Ako kupujes polovni automobil iz recimo 2002 godine nemoj da mislis da je taj automobil ''kanta'' jer ga je i prethodni vlasnik skupo platio samim tim i cuvao. Auto iz '90 pa covek odrzava jer mu je potreban, a ne noviji.
Pazi to uopste ne mora da bude tako. Bas naprotiv. Eto recimo juce sam gledao svojim ocima uzasan sudar A4 i BMW5. Klinci od kojih je jedan 18, a drugi 16 godina uzeli od caleta kola i krenuli da se izivljavaju. Pored mene i apr prijatelja su PROLETELI, vozeci sigurno preko 100 km/h kroz ulicicu u kojoj moze maksimalno da se vozi 40 i to sa povecanim oprezom . Onda se posle par sekundi cula skripa kocnica i baaam. Tako su se slupali da je totalna steta na oba automobila. Dobro to sam spomenuo samo kao primer. Ali imas gomilu tih neizivljenih tipova, bar ovde u Beogradu, koji su preko noci dosli do nekih para i koji tako kupuju automobile, izivljavaju se na njima i onda ih kada im dosade, prodaju.
pravnik ::@milisav bl
nisam ni mislio da si iz BL, ti hoces da ides sa 20.000 evra na kafu, to je po meni smijesno, kakva je kilometraza 10.000 km godisnje? Pa kupi sebi Daciu benzin i zavrsi dilemu, nova, pouzdana, jeftina, prostrana, ne krade se, jeftina registracija, jeftina za odrzavati.....
Dobro, pazi, rekao sam ti da ne vodim tacnu eviednciju koliko prelazim, jednostavno me to nije previse interesovalo. Lupio sam 10 000 km, zato sto uglavnom vozim po Beogradu, mada eto mozda je to recimo oko 15 000 km. Sve u svemu, kakve veze ima koliko ja prelazim sa tim da li cu kupiti kvalitetan automobil ili ne? Ako uzmem ov kvalitetan auto i ako ga odrzavam, to sto prelazim malo km, moze samo da bude plus odnosno da znaci da ce taj auto trajati mnogo duze nego nekome ko prelazi po 100 000 km godisnje. Uostalom napisao sam malo iznad da postoji mogucnost da sa novim automobilom prelazim dosta vece relacije. Opet polovan auto ako uleti neki los, a meni kao laiku to moze da se desi, je jednostavno los auto i sve mi je jedno da li ga vozio po Beogradu ili isao sa njim do Svedske. On ako je los, los je gde god da ga vozis.
Momcilo ::Kiu ću promenuti za oko godinu do dve i opet ću uzeti polovnjaka ali ovaj put dizel jer mi je plina i doživljaja sa istim preko glave. Nije bilo tu nekih problema ali zna da me izvede iz takta a posebno što ga ja nisam vozio na ugradnju pa da bude onako kako ja hoću, već sam ga takvog kupio.
Malo je mozda off, ali i ima veze sa temom. Jel mozes malo da mi kazes kakve probleme imas sa plinom i da li mislis da je to ok varijanta, posto sam razmisljao i o nekoj varijani benzinac + plin.
Citat:Dalje, ne podržavam nešto preterano priču novo je novo ali ipak bih jednog dana voleo uzeti nov auto i da kao što sam već rekao ja prvi stavim ključ u bravu.
E onda znas kako se ja osecam. To je i meni gust samo takav. Da znam da sam ja prvi stavio kljuc u bravu i da znam da imam nesto novo, sto ce biti onakvo i trajati onoliko koliko mu paznje budem posvetio i kako ga budem odrzavao. Opet kazem, da ne bude zabune, ne iskljucjujem ni polovan automobil, ali svakako bih mnoog vise voleo ako bi se poklopile sve kockice da to bude nesto novo.
Citat:Milisave
pošto ti je nick Milisav bl tako će mo te i oslovljavati. Svako ima pravo na svoju privatnost. Uzgred, meni je Momcilo samo nick
Na tebi je da odlučiš šta ćeš i kako ćeš dalje. Dobio si dosta saveta i znaj da auto nije lako kupovati.
Zovem se Milan, ali kao sto rece, to sada i nije toliko bitno. Zovite me kako hocete.
|
|
|
|
Poslao: 31 Okt 2007 13:02
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Koliko km prelazis ima veze samo sa tim da li da kupis dizelasa ili benzinca, znaci ako je km manja od 10000 km, ne isplati se u startu platiti 1300 eura vise, ako prelazis preko 15000 onda se isplati!
Ako kupis nov auto nemoj nikako da mu ugradjujes plin jer bi to bilo "mucenje za njega!
Imam utisak da je totalna konfuzija i haos, rekao sam ti da je najbolje da odes da testiras auto, izaberi njih nekoljiko i sam se uveri u kvalitete ili ne kvalitete istih! posto volis da cuvas auto i kako kazes da ga pazis, ne bih trebalo da imas problema ni sa jednim novim autom bilo koje marke, jer ipak nov auto je nov auto i tu je trogodisnja garancija, ja sam uvek za to da se uzme manji i slabiji auto ali nov!
Iz svega ovoga moras ti da dones odluku zakljucak, jer ovako samo nagadajamo i imam utisak da idemo u nedogled!
|
|
|
|
Poslao: 03 Nov 2007 15:00
|
offline
- Pridružio: 24 Okt 2007
- Poruke: 48
|
Ok, hvala. Jel imate nrko misljenje mozda o novom peugeot-u 308? Vidim da se pojavio kod Verana, ali jos nije istaknuta cena. Vidim sada da dosta pljuju 307, sto mi je cudno jer sam bas mislio da je to dobar i pouzdan automobil. Kazu da ima neke probleme sa menjacem. Sta mislite da li vredi razmisljati o 308-ici?
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2007 07:01
|
offline
- bmw grujo
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 31 Okt 2007
- Poruke: 3
|
neznam brate za tebe ali bmw je zakon.ako hoces auto dobar pouzdan kvalitetan onda je to BMW... pozdrav.
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2007 08:27
|
offline
- Pridružio: 24 Okt 2007
- Poruke: 48
|
@Hit-Man
Svidja se i meni vizuelno, ali voleo bih da saznao jos nesto o njemu, pre svega cenu. I ja sam se bas iznenadio kada sam procitao komentare na jednom sajtu, a povodom peugeot-a 308, gde su neki likovi pisali kako se nadaju da ce biti bolji od 307 jer je 307 najgori peugeot koji je izbacen u poslednjih 20 godina. Onda su neki jos dopisivali kako mu je menjac los. Sve u svemu ne znam sta da mislim. O 307-ici sam bas imao neko pozitivno misljnje i mislio sam da je dobar i pouzdan automobil. Ovi sada napisase sve ovo i stvarno su me iznenadili. Evo jednog komentara:
Citat:skreno se nadam da im je kvalitet na PRVOM mestu, jer 307 je bio najgori Peugeot u istoriji. Znam dvojicu koji si kupili nove, jedan '01 , a drugi '03 HDI. Na jednom je crkao menjac posle 40000km, na drugom turbina na nekih 90000km. Postoji cak i urbana legenda, navodno majstori kazu da ne bi imali od cega da zive da im nije 307 . . .
O pandurima i da ne pricam.
Zato se iskreno nadam da je kvalitet stavrno na prvom mestu ovaj put i da ce biti mnogo drugaciji od ovog, po meni blagog, redizajna.
BMW-ov 1.6 mnogo obecava.
|
|
|
|