Napisano: 30 Jan 2011 22:21
Acrid ::Citat:Mozda Acrid iznese detaljnije o ovome?
Evo,evo
BMW E46 320d (ali i drugi modeli iz te serije) spada medju najkvalitetnije i (uz E39) najpouzdanije BMW novijih generacija.
Nakon E36 (koji je bio totalno razocarenje),E46 je postao etalon kvaliteta u toj klasi.
E sad,320d.
Konkretno,ovaj motor M47D20 je pouzdan,ali kao sto rece Lorki ima par problema.Nije turbina nego leziste turbine i EGR ventil.
Uostalom,to mozes i sam da vidis kad upalis auto.Ako sa desne strane haube dolazi visokofrekventno pistanje koje se pojacava sa svakim pritiskanjem gasa,a nakon pustanja gasa je prati visokofrekvetna opadajuca buka (kao kad prolazi avion samo mnogo slabija)-onda baci to.Nemas ti para brate za novu turbinu,ma ni za leziste,a sa remontom se niko nije usrecio.
Drugo,zadnji trap.
Je skoro ceo aluminijumski.Tako da ga nasi putevi pojed u roku od 70 000km.Ako pri voznji cujes lupanje,ii osecas vibracije koje se protezu duz ceo automobil (kroz pod) kad se predje npr 100km/h znaci da su su malo iskrivile polusovine Ako je auto previse pak legao nazad onda je nekih drugih delova trapa.
Ako nema tih problema,znaci ili da je trap skoro menjan ili da ga je vlasnik pazio do bola (malo verovatno u zemlji srbiji) ili da je stjao u garazi (sto je gore nego da je vozen).
Ono sto ti je moj savet.Uzmi verziju posle restajlinga.
Dakle posle 2001,kao npr. ovaj (koji si ti na pocetku teme sam predlozio):
http://www.polovniautomobili.com/oglas888274/bmw_320_d/
E sad,sta je razlika?Posle 2001 godine u ovaj model je isao motor M47TUD20.Dakle isti motor sa velikim tehnickim izmenama.
Bolje leziste turbine,drugacija geometrija lopatica turbine,drugacije mapiranje,za nijansu veca kubikaza,i raznorazna tehnicka unapredjenja.
Znaci,ovaj motor ima 150ks a ,,obcian'' M47 136 (po tome ih raspoznaj).
I to je jedan,odgovorno tvrdim,od najkvalitetnijih dizel motora ikad,i to ne samo BMW-ovih.
I pouzdan,i jak,a mali potrosac.
Potrosnja ti se krece od 7-8 litara u gradu (pri normalnom tempu voznje) i od 5,6 do 6,5 litara na otvorenom-milina,za tako jak auto.inace,je jako tih i vibracije su minimalne-ko se vozi u njemu prvi put a ne zna da je diesel moze grdno da se prevari (pricam iz iskustva ).
Znam ljude koji prelaze sa njim po 50 000 godisnje i nista!Naravno,ne moze kao sto kolega FAMAS rece-da vozis auto od 30k (koliko je i kostao kao nov) i da ga odrzavas kao juga.
Kod ovog BMW-a ti ostaje samo zadnji trap kao zadnja slaba tacka.
Eventualno spaneri (sa sve kaisevima) i to samo ako nisu menjani u propisnom intervalu.
Naravno ako vec nije odrzavan,i ta toliko prozivana turbina ce otici,ali se to lako vidi (i cuje).Pogtovu sto ces da ga vodis kod majstora na proveru.
Ako je odrzavan,i ako ga odrzavas,neces ni znati gde ti je turbina pod haubom.Veruj mi.
Ostalo sto moze da te zeza je manjak snage,ali o tome tek kad ga uzmes-uzrok tome su uglavnom sitnice.
Drugih detalja ima mnogo,ali o tome cemo lako ako se odlucis za 320d,sto ti toplo preporucujem,ali samo ako je posle 2001
Sa uzivanjem sam procitao tvoj tekst Ovako nesto stvarno nisam imao priliku da procitam niti da nadjem, a sto je veoma bitno, i od presudnog znacaja za kupovinu.
Dopuna: 30 Jan 2011 22:22
U bre hitman nemoj da mi se izvinjavas
|