Poslao: 20 Jul 2005 16:38
|
offline
- Pridružio: 19 Jul 2005
- Poruke: 130
- Gde živiš: Bachka
|
@rapha
Pa, to je samo delimicno tacno. Autoindustrija (cak i nemacka) je promenila strategiju od vremena Golfa 1 i 2 tako da ni WV vise ne pravi kola koja sa 15 godina deluju kao nova. Tu pre svih mislim na onaj legendarni golfov 1.6D, najbolji motor koji je wolksvagen ikad napravio. I nije na mestu to sto kao primer uzimas alfu 166 jer se radi o najskupljem alfinom modelu pa je logicno da je i servis skup. Jedini problem koji sam primetio kod svojih kola je taj da povremeno prijavljuje lazne uzbune iako je elektronika u redu (ovo inace nema nikakvog uticaja na voznju). A sto se motora tice on i posle 120000 kilometara radi perfektno.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 21 Jul 2005 00:51
|
offline
- rapha
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 9113
- Gde živiš: Beograd
|
@looxor
Slažem se definitivno da je promenjena strategija. Danas se pravi samo komercijala. Npr, ne isplati se Mercedesu da pravi kola kao što je legendarni 123 koji je prelazio po 1 mil. kilometara maltene.
Što se tiče Alfe, sve je jedno. Ja sam vozio samo 166, ali je moj burazer veliki zaljubljenik u ta kola i vozio je i 166, 155, 156... Već nekoliko godina samo Alfe vozi i ne mogu ti opisati koje on pare godišnje daje na ta kola. Ja recimo vozim Saab 95 i delovi za njega i održavanje su skuplji bar duplo, ali ja sa jednim servisom godišnje rešim sve probleme. Na kraju kada se sabere sve na godišnjem nivou, on je taj koji da duplo više para ako ne i više. Za Lanciu znam da je redovni servis dosta skup, a što se tiče alfi, dovoljno je da pogledaš oglase i sve će ti biti jasno. Ko se u njih razume, neće ih kupiti ako su starija od 5-6 godina, jer ulaze u "rasipanje" i to je pravo prokletstvo...
pozdrav
|
|
|
|
Poslao: 21 Jul 2005 16:17
|
offline
- Pridružio: 19 Jul 2005
- Poruke: 130
- Gde živiš: Bachka
|
@rapha
Redovan servis za Lanciu je kod mog majstora dzabe (ako sam doneses ulje i filtere):-)))
Salu na stranu. Nakon 5-6 godina kod svih, ali svih, kola ce elektronika poceti da pravi probleme, a sto vise elektronike to veca sansa da se nesto pokvari. Sam motor ako se pravilno odrzava moze dosta da izgura. To podrazumeva fabricki preporuceno ulje i kvalitetno gorivo. Ovo poslednje je kod nas teze nabaviti pogotovo ako se radi o dizelasima. Inace, sto se tice Saaba 9-5 (nadam se da ne vozis Saab 95?) ova marka mi se jako dopadala dok usr..i GM nije stavio svoju sapu na nju.
en.wikipedia.org/wiki/Image:Saab95.jpg
en.wikipedia.org/wiki/Image:Saab9-5.JPG
|
|
|
|
Poslao: 22 Jul 2005 13:29
|
offline
- rapha
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 9113
- Gde živiš: Beograd
|
Ajde da ne bi smarali ljude sa "našim" temama, da pređemo na PM ako se slažeš, jel vidim da se razumeš u automobile, pa bih voleo da razmenimo neka mišljenja...
pozdrav
|
|
|
|
Poslao: 22 Jul 2005 19:34
|
offline
- Pridružio: 07 Maj 2005
- Poruke: 865
- Gde živiš: my city, preko puta tri kaputa
|
za te pare nadji nekog juga.
najvažnije je da nije udaran tj. da je limarijski korektan. za juga delova ima maltene na svakoj trafici što se mehanike tiče, samo ti je bitno da ga nije načela ili izbušila korozija.
ako ti se auto dopadne, zavlači se ispod i pogledaj patos, koševe. oće da ga načne rđa i oko kedera ali to nije neka frka, bitnije je kakav je dole.
i ja sam takjo promašio dobrog jugića 90-to godište, nisam imao love u pravom momentu. prodavao ga moj drugar i prvo mene pitao. ima je čak i plin ugrađen za 1200 evra.
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 30 Jul 2005 18:36
|
offline
- trifko86
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 30 Jul 2005
- Poruke: 689
- Gde živiš: Teslić
|
Obrati paznju dali je auto udaran, dali je motor uredu (dali pusta ulje negdje) dali se brojevi sasije i motora slazu sa onim u saobracajnoj dozvoli itd.. i sretno
|
|
|
|