Oxygen intelligent

9

Oxygen intelligent

offline
  • Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18604
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Napisano: 17 Avg 2010 20:07

Ima još bolje: na ulazu mnogi radnji ili stambenih zgrada obavezno ujesen ili zimi osvanu napisi: ''Briši noge''. Dakle, nije dovoljno obrisati obuću, već treba se još i izuti i obrisati noge...

Dopuna: 27 Avg 2010 17:30

Gledam reklame na jednoj lokalnoj televiziji. Trgovac kompjuterima nudi svoju robu ''bez limita i ograničenja''...Samo tako.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • $elena 
  • Zaslužni građanin
  • Pridružio: 15 Apr 2011
  • Poruke: 572

Sirius ::
Saglasan sam s ovim tvojim viđenjem. Od pevaljki se i ne očekuje da budu znalci i poštovaoci jezika. Mnooogo opasniji su nadobudni i polupismeni novinari i urednici. Evo, na jednoj našoj šund televiziji emituje se reality show pod nazivom ''NIŠTA ZA SAKRITI'' (!!!!!!!). Čak i prosečni učenici osnovnih škola moraju da znaju da je spoj predlog + infintiv gramatički nedozvoljiv, odnosno ZABRANJEN! . No, to polupismenim tajkunima, vlasnicima te stanice ne smeta. Pretpostavljaju (može biti) da ako je burek za poneti , da je dozvoljeno i ništa za sakriti. O tempora, o mores! Jednog dana, kad-tad, crvenećemo pred svojim naslednicima.


Upravo ugledah na FB-u poeziju za poneti
Neće oni crveneti ni pred kim. Naročito ne pre svojim čitaocima i svojim profesorima Bebee Dol



offline
  • Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18604
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Класика. Наш народ има изреку - ''крчаг иде на воду док се не разбије''. Неки људи умеју доста дуго и вешто да прикривају своје незнање бавећи се ''интелектуалном општом праксом '' (сетите се критичара из филма ''Штефица Цвек у раљама живота'', који је надмоћно критиковао књигу ...коју није прочитао). Међутим, кад-тад незнање исплива. Оној чувеној изреци да се љубав и кашаљ не могу сакрити можемо додати мирне савести - и незнање. Сада аутори овога написа могу да причају шта год хоће - да су превидели (''ето, знали су они али у брзини се догодило''), да је грешка у припреми (као да не постоји коректура и коректор), да је штампар опет нешто на своју руку урадио, али - пала карта. Незнање је весело искочило и нашло се ни мање ни више на ударном месту.

Браво за запажање. Ја сам већ готово одустао да учим оне који се учити не дају.

offline
  • natrix 
  • Zauvek prijatelj foruma
  • Pridružio: 21 Nov 2007
  • Poruke: 2196

Tražih ovu temu više od sat vremena..

Mnogo toga se u zadnje vreme namnozilo i kad je reklama u pitanju i kad je kultura i komunikacija da ne spominjem medije, smrkne se od toga.
Samo se u prolazu osvrnem na razne primere ...nekih se treba prisetiti, a neke zapisati kao bisere.
Reklama treba biti originalna i privući određeni segment populacije kao potrošača,
ili korisnika usluge /kad se već najviše banke reklamiraju/ i to prilično invanzivno, a da im je obično usluga šarena laža ustvari...

Ali i kad je šaljiva reklama o svemu se mora voditi računa.

Možda i ova tema treba da se nađe u podforumu Kultura.

Videh plakat /reklama je stara par godina/ i setih se ove teme:
Reklama za DM parfimerije:

-Tu sam čovek, tu kupujem.-

Pretpostavlja se da niko nije želeo da nekog uvredi...al ko obrati pažnju ostavlja utisak to čovek..

Al ako sam u DM-u čovek, zašto ne bi to važilo i za druge maloprodajne objekte, da se i u njima oseća čovek kao čovek, nisam tada majmun ili fikus ili neko drugo živo biće...

Druga je stvar kad su neljubazni i kad ne umeju da adekvatno pristupe potrošaču ili kad je očigledno da su napumpane cene i loš kvalitet....

offline
  • Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18604
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Citat:natrix
Videh plakat /reklama je stara par godina/ i setih se ove teme:

Пар година (две) или нешто дуже? Wink

Citat:Reklama za DM parfimerije:

-Tu sam čovek, tu kupujem.-

Pretpostavlja se da niko nije želeo da nekog uvredi...al ko obrati pažnju ostavlja utisak to čovek..

Al ako sam u DM-u čovek, zašto ne bi to važilo i za druge maloprodajne objekte, da se i u njima oseća čovek kao čovek, nisam tada majmun ili fikus ili neko drugo živo biće...


У реклами је, изгледа, све дозвољено, под условом да постоји елементарна семантичка линија помоћу које се остварује комуникација. Стога није чудно што се у њима (рекламама) појављују и крње реченице, и намерне грешке у глаголским облицима и временима (''видимо се у темпу'' - уместо ''видећемо се''), обраћање на ти, посебно када је циљна група међу младима, итд.

Како схватам ову рекламу коју си навела? Креатор је хтео да каже - ту ћеш се осећати као човек, ми ћемо то омогућити, ми ћемо те уважити..:Е, да ли је то и успео? Очигледно да је то под знаком питања док је , бар један, купац (као ти, рецимо), у дилеми. А та дилема, опет, тера човека да размишља о производу и ето ти маркетинга...Wink

offline
  • natrix 
  • Zauvek prijatelj foruma
  • Pridružio: 21 Nov 2007
  • Poruke: 2196

Stara nekoliko godina.... : )



Obraćanje zaposlenog lica korisnicima zdravstvene usluge....



http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/zanimljivosti.....-reci-samo

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1130 korisnika na forumu :: 35 registrovanih, 6 sakrivenih i 1089 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Bobrock1, Boris90, Bubimir, dekir, DPera, Dukelander, flash12, Haris, Još malo pa deda, kolle.the.kid, Kubovac, kybonacci, lcc, ljuba, Miki01, Milometer, Milos ZA, milos97, milutin134, mkukoleca, nemkea71, nikoladim, oldtimer, pein, pera bager, savaskytec, Sir Budimir, skvara, sokars, t.mile, Tvrtko I, Vatreni Zmaj, W123, Zvrk, |_MeD_|