Oxygen intelligent

9

Oxygen intelligent

offline
  • Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18550
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Napisano: 17 Avg 2010 20:07

Ima još bolje: na ulazu mnogi radnji ili stambenih zgrada obavezno ujesen ili zimi osvanu napisi: ''Briši noge''. Dakle, nije dovoljno obrisati obuću, već treba se još i izuti i obrisati noge...

Dopuna: 27 Avg 2010 17:30

Gledam reklame na jednoj lokalnoj televiziji. Trgovac kompjuterima nudi svoju robu ''bez limita i ograničenja''...Samo tako.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • $elena 
  • Zaslužni građanin
  • Pridružio: 15 Apr 2011
  • Poruke: 572

Sirius ::
Saglasan sam s ovim tvojim viđenjem. Od pevaljki se i ne očekuje da budu znalci i poštovaoci jezika. Mnooogo opasniji su nadobudni i polupismeni novinari i urednici. Evo, na jednoj našoj šund televiziji emituje se reality show pod nazivom ''NIŠTA ZA SAKRITI'' (!!!!!!!). Čak i prosečni učenici osnovnih škola moraju da znaju da je spoj predlog + infintiv gramatički nedozvoljiv, odnosno ZABRANJEN! . No, to polupismenim tajkunima, vlasnicima te stanice ne smeta. Pretpostavljaju (može biti) da ako je burek za poneti , da je dozvoljeno i ništa za sakriti. O tempora, o mores! Jednog dana, kad-tad, crvenećemo pred svojim naslednicima.


Upravo ugledah na FB-u poeziju za poneti
Neće oni crveneti ni pred kim. Naročito ne pre svojim čitaocima i svojim profesorima Bebee Dol



offline
  • Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18550
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Класика. Наш народ има изреку - ''крчаг иде на воду док се не разбије''. Неки људи умеју доста дуго и вешто да прикривају своје незнање бавећи се ''интелектуалном општом праксом '' (сетите се критичара из филма ''Штефица Цвек у раљама живота'', који је надмоћно критиковао књигу ...коју није прочитао). Међутим, кад-тад незнање исплива. Оној чувеној изреци да се љубав и кашаљ не могу сакрити можемо додати мирне савести - и незнање. Сада аутори овога написа могу да причају шта год хоће - да су превидели (''ето, знали су они али у брзини се догодило''), да је грешка у припреми (као да не постоји коректура и коректор), да је штампар опет нешто на своју руку урадио, али - пала карта. Незнање је весело искочило и нашло се ни мање ни више на ударном месту.

Браво за запажање. Ја сам већ готово одустао да учим оне који се учити не дају.

offline
  • natrix 
  • Zauvek prijatelj foruma
  • Pridružio: 21 Nov 2007
  • Poruke: 2196

Tražih ovu temu više od sat vremena..

Mnogo toga se u zadnje vreme namnozilo i kad je reklama u pitanju i kad je kultura i komunikacija da ne spominjem medije, smrkne se od toga.
Samo se u prolazu osvrnem na razne primere ...nekih se treba prisetiti, a neke zapisati kao bisere.
Reklama treba biti originalna i privući određeni segment populacije kao potrošača,
ili korisnika usluge /kad se već najviše banke reklamiraju/ i to prilično invanzivno, a da im je obično usluga šarena laža ustvari...

Ali i kad je šaljiva reklama o svemu se mora voditi računa.

Možda i ova tema treba da se nađe u podforumu Kultura.

Videh plakat /reklama je stara par godina/ i setih se ove teme:
Reklama za DM parfimerije:

-Tu sam čovek, tu kupujem.-

Pretpostavlja se da niko nije želeo da nekog uvredi...al ko obrati pažnju ostavlja utisak to čovek..

Al ako sam u DM-u čovek, zašto ne bi to važilo i za druge maloprodajne objekte, da se i u njima oseća čovek kao čovek, nisam tada majmun ili fikus ili neko drugo živo biće...

Druga je stvar kad su neljubazni i kad ne umeju da adekvatno pristupe potrošaču ili kad je očigledno da su napumpane cene i loš kvalitet....

offline
  • Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18550
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Citat:natrix
Videh plakat /reklama je stara par godina/ i setih se ove teme:

Пар година (две) или нешто дуже? Wink

Citat:Reklama za DM parfimerije:

-Tu sam čovek, tu kupujem.-

Pretpostavlja se da niko nije želeo da nekog uvredi...al ko obrati pažnju ostavlja utisak to čovek..

Al ako sam u DM-u čovek, zašto ne bi to važilo i za druge maloprodajne objekte, da se i u njima oseća čovek kao čovek, nisam tada majmun ili fikus ili neko drugo živo biće...


У реклами је, изгледа, све дозвољено, под условом да постоји елементарна семантичка линија помоћу које се остварује комуникација. Стога није чудно што се у њима (рекламама) појављују и крње реченице, и намерне грешке у глаголским облицима и временима (''видимо се у темпу'' - уместо ''видећемо се''), обраћање на ти, посебно када је циљна група међу младима, итд.

Како схватам ову рекламу коју си навела? Креатор је хтео да каже - ту ћеш се осећати као човек, ми ћемо то омогућити, ми ћемо те уважити..:Е, да ли је то и успео? Очигледно да је то под знаком питања док је , бар један, купац (као ти, рецимо), у дилеми. А та дилема, опет, тера човека да размишља о производу и ето ти маркетинга...Wink

offline
  • natrix 
  • Zauvek prijatelj foruma
  • Pridružio: 21 Nov 2007
  • Poruke: 2196

Stara nekoliko godina.... : )



Obraćanje zaposlenog lica korisnicima zdravstvene usluge....



http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/zanimljivosti.....-reci-samo

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 804 korisnika na forumu :: 4 registrovanih, 1 sakriven i 799 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Bluper, Dežurni pod palubom, DPera, TBF1D