Poslao: 27 Avg 2010 17:30
|
offline
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18550
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
Napisano: 17 Avg 2010 20:07
Ima još bolje: na ulazu mnogi radnji ili stambenih zgrada obavezno ujesen ili zimi osvanu napisi: ''Briši noge''. Dakle, nije dovoljno obrisati obuću, već treba se još i izuti i obrisati noge...
Dopuna: 27 Avg 2010 17:30
Gledam reklame na jednoj lokalnoj televiziji. Trgovac kompjuterima nudi svoju robu ''bez limita i ograničenja''...Samo tako.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 09 Mar 2012 08:43
|
offline
- Pridružio: 15 Apr 2011
- Poruke: 572
|
Sirius ::
Saglasan sam s ovim tvojim viđenjem. Od pevaljki se i ne očekuje da budu znalci i poštovaoci jezika. Mnooogo opasniji su nadobudni i polupismeni novinari i urednici. Evo, na jednoj našoj šund televiziji emituje se reality show pod nazivom ''NIŠTA ZA SAKRITI'' (!!!!!!!). Čak i prosečni učenici osnovnih škola moraju da znaju da je spoj predlog + infintiv gramatički nedozvoljiv, odnosno ZABRANJEN! . No, to polupismenim tajkunima, vlasnicima te stanice ne smeta. Pretpostavljaju (može biti) da ako je burek za poneti , da je dozvoljeno i ništa za sakriti. O tempora, o mores! Jednog dana, kad-tad, crvenećemo pred svojim naslednicima.
Upravo ugledah na FB-u poeziju za poneti
Neće oni crveneti ni pred kim. Naročito ne pre svojim čitaocima i svojim profesorima
|
|
|
|
Poslao: 09 Mar 2012 08:52
|
offline
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18550
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
Класика. Наш народ има изреку - ''крчаг иде на воду док се не разбије''. Неки људи умеју доста дуго и вешто да прикривају своје незнање бавећи се ''интелектуалном општом праксом '' (сетите се критичара из филма ''Штефица Цвек у раљама живота'', који је надмоћно критиковао књигу ...коју није прочитао). Међутим, кад-тад незнање исплива. Оној чувеној изреци да се љубав и кашаљ не могу сакрити можемо додати мирне савести - и незнање. Сада аутори овога написа могу да причају шта год хоће - да су превидели (''ето, знали су они али у брзини се догодило''), да је грешка у припреми (као да не постоји коректура и коректор), да је штампар опет нешто на своју руку урадио, али - пала карта. Незнање је весело искочило и нашло се ни мање ни више на ударном месту.
Браво за запажање. Ја сам већ готово одустао да учим оне који се учити не дају.
|
|
|
|
Poslao: 03 Avg 2018 15:46
|
offline
- natrix
- Zauvek prijatelj foruma
- Pridružio: 21 Nov 2007
- Poruke: 2196
|
Tražih ovu temu više od sat vremena..
Mnogo toga se u zadnje vreme namnozilo i kad je reklama u pitanju i kad je kultura i komunikacija da ne spominjem medije, smrkne se od toga.
Samo se u prolazu osvrnem na razne primere ...nekih se treba prisetiti, a neke zapisati kao bisere.
Reklama treba biti originalna i privući određeni segment populacije kao potrošača,
ili korisnika usluge /kad se već najviše banke reklamiraju/ i to prilično invanzivno, a da im je obično usluga šarena laža ustvari...
Ali i kad je šaljiva reklama o svemu se mora voditi računa.
Možda i ova tema treba da se nađe u podforumu Kultura.
Videh plakat /reklama je stara par godina/ i setih se ove teme:
Reklama za DM parfimerije:
-Tu sam čovek, tu kupujem.-
Pretpostavlja se da niko nije želeo da nekog uvredi...al ko obrati pažnju ostavlja utisak to čovek..
Al ako sam u DM-u čovek, zašto ne bi to važilo i za druge maloprodajne objekte, da se i u njima oseća čovek kao čovek, nisam tada majmun ili fikus ili neko drugo živo biće...
Druga je stvar kad su neljubazni i kad ne umeju da adekvatno pristupe potrošaču ili kad je očigledno da su napumpane cene i loš kvalitet....
|
|
|
|
Poslao: 03 Avg 2018 17:16
|
offline
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18550
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
Citat:natrix
Videh plakat /reklama je stara par godina/ i setih se ove teme:
Пар година (две) или нешто дуже?
Citat:Reklama za DM parfimerije:
-Tu sam čovek, tu kupujem.-
Pretpostavlja se da niko nije želeo da nekog uvredi...al ko obrati pažnju ostavlja utisak to čovek..
Al ako sam u DM-u čovek, zašto ne bi to važilo i za druge maloprodajne objekte, da se i u njima oseća čovek kao čovek, nisam tada majmun ili fikus ili neko drugo živo biće...
У реклами је, изгледа, све дозвољено, под условом да постоји елементарна семантичка линија помоћу које се остварује комуникација. Стога није чудно што се у њима (рекламама) појављују и крње реченице, и намерне грешке у глаголским облицима и временима (''видимо се у темпу'' - уместо ''видећемо се''), обраћање на ти, посебно када је циљна група међу младима, итд.
Како схватам ову рекламу коју си навела? Креатор је хтео да каже - ту ћеш се осећати као човек, ми ћемо то омогућити, ми ћемо те уважити..:Е, да ли је то и успео? Очигледно да је то под знаком питања док је , бар један, купац (као ти, рецимо), у дилеми. А та дилема, опет, тера човека да размишља о производу и ето ти маркетинга...
|
|
|
|
|