Umrezavanje radi multiplayer igranja

2

Umrezavanje radi multiplayer igranja

offline
  • Strog  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Bojan Kopanja
  • Web & Mobile developer @ ZeusSoftware
  • Pridružio: 26 Jul 2003
  • Poruke: 2597
  • Gde živiš: Stara Pazova

Nema ovo veze sa umrezavanjem... Vecina igrica u multiplayer modu ima opciju create game i join game. E sada se vi lepo nakacite ne net ( ili to vec jeste kako se radi o ADSL-u Smile ) i jedan ide na create game, dok drugi ide na join game i nalazi tu kreiranu igru i ulazi u nju. Eto, nadam se da sam dobro objasnio, a ako nesto ipak nije jasno javi da pojasnim...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Dark 
  • Zaslužni građanin
  • Pridružio: 03 Dec 2003
  • Poruke: 677
  • Gde živiš: Beograd

Dobro si objasnio strog s tim shto ovaj koji ide join game mora da zna ip adresu onog racunara gde je igra napravljena, jer posto nisu u LAN-u nece moci automatski da ga nadje. Onaj koji pravi igru, posto se konektuje na net, pogleda svoju adresu na npr. www.whatismyip.com pa onda napravi igru i javi ovom drugom adresu na koju treba da se nakaci... I to je to



offline
  • Đuro Glumac
  • dipl. ing. informatike
  • Pridružio: 08 Feb 2004
  • Poruke: 3640
  • Gde živiš: ApAtIn

Da naravno da mora da zna IP adresu onoga koji kreira igru. Onda ides na Find server ili join game (zavisi od igre) uneses njegovu IP adresu i konektujes se na server koji je kreirao.

offline
  • Pridružio: 26 Avg 2005
  • Poruke: 104

Resili ste mi problem, hvala.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 851 korisnika na forumu :: 9 registrovanih, 2 sakrivenih i 840 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: amaterSRB, bestguarder, BRATORIII, nemkea71, Pele23, savaskytec, Snorks, Srki94, zlaya011