Poslao: 08 Okt 2004 18:08
|
offline
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 746
|
Moroni, pa ne kapiraju da ne mogu tako da ozive Zastavu!? Zastavi je potrebno mnoogo ulaganja i radikalno novi program, ala Skoda... pri tom verujem da joj nema spasa.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 09 Okt 2004 00:31
|
offline
- Puky
- Scottish rebel
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 5815
- Gde živiš: u Zmajevom gnjezdu
|
Ne mozete da verujete kako me je ova vest jutros ubila u pojam.
Znaci, danas sam otvorio novi tekuci racun u drugoj banci samo zbog gotovinkog kredita da kupim kola.
Procitam vest u novinama i ... prosto ne mogu da verujem. Tj. mogu. Suvise dobro sam organizovao da bi ispalo realno i moguce za mene.
Sta da kazem.
Kao navode da moraju da budu sa Euro 3 standardom. OK. I ja se slazem sa time da budemo napokon reseni sa time oko zagadjivaca. Ali, ajde onda da krenemo od domaceg prizvoda zvanog Yugo koji (garantujem) ne podrzava ni Euro 1 standard. Sta cemo onda ???
|
|
|
|
Poslao: 09 Okt 2004 01:14
|
offline
- VladaPUB
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Apr 2003
- Poruke: 3360
- Gde živiš: Beograd
|
Puky ::Ne mozete da verujete kako me je ova vest jutros ubila u pojam.
Znaci, danas sam otvorio novi tekuci racun u drugoj banci samo zbog gotovinkog kredita da kupim kola.
Procitam vest u novinama i ... prosto ne mogu da verujem. Tj. mogu. Suvise dobro sam organizovao da bi ispalo realno i moguce za mene.
Sta da kazem.
Kao navode da moraju da budu sa Euro 3 standardom. OK. I ja se slazem sa time da budemo napokon reseni sa time oko zagadjivaca. Ali, ajde onda da krenemo od domaceg prizvoda zvanog Yugo koji (garantujem) ne podrzava ni Euro 1 standard. Sta cemo onda ???
KOliko ja kontam, taj Yugo ne zadovoljava ni Yugo standard Kad mi je majstor reao da stavlja delove sa starog yuga na novi da bi radilo ko svet, sve mi je bilo jasno !
|
|
|
|
Poslao: 09 Okt 2004 02:27
|
offline
- offman
- Legendarni građanin
- Pridružio: 13 Avg 2003
- Poruke: 3525
|
Može biti da oni hoće da izravnaju narod, da se ne provaljuje na putu koje kakvog imovnog stanja.
Jugo je bliži "fiću", "pezejcu", "tristaću", nego li autima proizvedenim u poslednjih 20 godina.
To je bilo dekadentno auto kada je proizveden prototip.
|
|
|
|
Poslao: 09 Okt 2004 03:05
|
offline
- Pridružio: 11 Mar 2004
- Poruke: 404
- Gde živiš: Srbija, Beograd
|
Spoljno-trgovinski deficit uz zajmove koje je "uspesno" isposlovala ova i prethodna vlast dovodi do duznicke krize. Ako se od tada u skorije vreme nista ne popravi ulazimo u duznicko ropstvo. S obzirom da je Jelasic pre nedelju dana objavio da je Srbija na pragu ulaska u duznicku krizu ovo je jedan sasvim logican potez, kojih ce uskoro biti verovatno jos. Cilj je da se nas spoljno-trgovinski deficit koji iznosi oko 7,5 milijardi, smanji sto je vise moguce. Ne kazem da je dobro sto su izmenili ovaj zakon, ali od neceg mora da se pocne.
|
|
|
|
Poslao: 09 Okt 2004 12:28
|
offline
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 746
|
Spoljnotrgovinski deficit se ne smanjuje smanjivanjem uvoza nego povecanjem izvoza... prosto i jednostavno, ova mera osim knjigovodstvenih nece imati nikakve pozitivne efekte.
Nisam mogao da odolim da im ne napisem nesto na office@g17plus.org.rs, stvarno su moroni. Prvi put da sam tako nesto uradio.
|
|
|
|
Poslao: 09 Okt 2004 14:31
|
offline
- kgnikola
- Ugledni građanin
- Pridružio: 30 Jul 2004
- Poruke: 469
- Gde živiš: Kragujevac
|
Liberalizacija je proces koji koristi drustvu na dugi rok. Ovo sto su oni uradili ce imati efekta na kratak rok. Vrlo brzo losi efekti ce prevazici pozitivne. Ironicno, ali atmosfera ce da bude zagadjenija, Zastava ce da bude komotnija, pa cemo da nastavimo svi da placamo njihovu nesposobnost, vozni park ce nam biti stariji i losiji - sto ce da utice na povecanje saobracajnih nesreca, STO ce da nas pritiska da liberalizujemo trziste...
@roske
Bas to, deficit se smanjuje povecanjem izvoza i restruktuiranjem privrede. Zastita domaceg proizvodjaca od strane konkurencije nikako ne deluje pozitivno na njegovu svest da je potrebno da se restruktuira. Naprotiv postace jos komotniji i isto toliko neefikasnij, jer imace nesto vise lufta. Na taj nacin nece postati konkurentniji u inostranstvu, pa se ni nas izvoz nece povecavati.
|
|
|
|
Poslao: 09 Okt 2004 15:09
|
offline
- Pridružio: 11 Mar 2004
- Poruke: 404
- Gde živiš: Srbija, Beograd
|
Lepo je da se deficit smanjuje povecavanjem izvoza, ali u nasem slucaju je to nemoguce, jer kome mi mozemo nesto da izvezemo? Problem je sto je privredu zajmovima trebalo dici na noge, a ne obezbedjivati socijalni mir. Tako da sada nam ostaje da smanjujemo uvoz jer od izvoza nista ne mozemo ni da ocekujemo. Inace njima je i cilj da na kratak rok malo stisaju stvar sa deficitom jer ce oni vrlo kratko i biti na vlasti pa im je svejedno sta ce biti posle. G17+ je upravo ono sto je nekad bio JUL, oni su samo vezani oko novca, jer im je cilj zgrtanje bogatstva za sebe.
|
|
|
|
|
Poslao: 09 Okt 2004 20:43
|
offline
- Puky
- Scottish rebel
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 5815
- Gde živiš: u Zmajevom gnjezdu
|
offman ::Jugo je bliži "fiću", "pezejcu", "tristaću", nego li autima proizvedenim u poslednjih 20 godina.
Izvini ALI nemoj da mi coFija poredis sa Yugom. Skoro pa cu to smatrati kao uvredom.
Salu na stranu, jeste da se deficit smanjuje smanjenjem uvoza a povecanjem izvoza. Posto znamo da sa izvozom slabo stojimo u nekom duzem vremenskom periodu, ovo im je bilo jedino najjednostavnije sto su mogli ("pametno") da urade.
Sa druge strane, voleo bih ja da svi mozemo nova kola da kupujemo ali na to BAGRA iz Vlade ne razmislja na taj nacin. Oni su sebi sada ponovo podigli plate za 30%. Ove godine im je to vec drugo dizanje plate !!! Obican tamo neki u Vladi ima sada platu preko 50 000 din (i slovima pedeset hiljada dinara). A samo osvrt, prosecna plata u Srbiji je oko 17 000 dinara (i slovima sedamnaest hiljada dinara). Nije li malo veeelika razlika ??? Nije, ali i tih 17000 je premalo za nova kola (ucesce oko 2000E sa mesecnom ratom ~150E na 5 godina).
|
|
|
|