Poslao: 09 Jan 2008 20:02
|
offline
- bobby

- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
Nismo eliminisali. Virus bi mogao uraditi nesto od sledeceg:
- zabraniti instalaciju AV programa
- zabraniti instalaciju svih programa
Posto nece ni Adobe Reader da se instalira, znaci imamo ovaj drugi problem (bilo do virusa ili neceg drugog).
E sada, to je ili zabranjeno samo za obicnog korisnika (trenutni korisnicki nalog na kompu), ili za sve (ukljucujuci administratora). Zato mi je bitno da znam da li je ulogovan kao administrator.
Dopuna: 09 Jan 2008 20:02
OK. Pisali smo istovremeno.
Sada cu da potrazim sta i kako dalje. Budi "na vezi"
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 09 Jan 2008 20:05
|
offline
- Rayan

- Ugledni građanin
- Pridružio: 04 Jan 2008
- Poruke: 478
|
Nisam hteo da se mešam zato što ja znam bolje..već sam hteo da dam dobronamernu smernicu na šta da obratite pažnju,ali vidim da je tebi @bobby već sve jasno i drago mi je zbog toga
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2008 20:14
|
offline
- bobby

- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
@ekv
Ajde idi na Control Panel > User Accounts i vidi da li je tvoj account sigurno administratorski ili je limited.
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2008 20:19
|
offline
- ekv

- Građanin
- Pridružio: 14 Avg 2004
- Poruke: 159
- Gde živiš: Kosovska Mitrovica
|
Pise da sam Computer administrator a drugih user accouts-a nema
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2008 20:36
|
offline
- bobby

- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
Ajmo da probamo neke pokazatelje da vidimo da li je virus u pitanju.
Idi na Start > Run > u dijalog ukucaj regedit i klikni OK.
Da li se startuje regedit ili ne?
Isto mozes da probas da ukucas taskmgr i da vidis da li ce se startovati Task Manager.
Ukoliko je virus koji ne dozvoljava instalacije, onda nece dozvoliti ni startovanje nekog od ova dva.
|
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2008 20:48
|
offline
- bobby

- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
Sledece pitanje, jesi li imao Nortona instaliranog?
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2008 20:51
|
offline
- ekv

- Građanin
- Pridružio: 14 Avg 2004
- Poruke: 159
- Gde živiš: Kosovska Mitrovica
|
Nisam nikad imao nortona i nikad ga nisam ni instalirao,Mislis njega da istaliram ?
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2008 21:04
|
offline
- bobby

- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
Nisam mislio da ga instaliras. Mislio sam na to da on ume da prouzrokuje ovakve probleme nakon deinstalacije.
Ajmo da proverimo ljudski da li ima nekog malwarea. Otvori temu u Ambulanti. Imas u izdvojenim temama kako i sta treba uraditi da bi se otvorila tema u Ambulanti.
|
|
|
|
Poslao: 10 Jan 2008 04:40
|
offline
- ekv

- Građanin
- Pridružio: 14 Avg 2004
- Poruke: 159
- Gde živiš: Kosovska Mitrovica
|
Upravo sam uspeo avast da instaliram i posle restartovanja racunara primetio sam da sam brise exe fajlove...
Dopuna: 10 Jan 2008 4:40
Pokusao sam par puta da startujem racunar u safe modu i ovu gresku mi je izbacio:
A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.
If this is the firs time you've seen this stop error sreen, restart your computer. If this sreen appears again, follow these steps:
Check for viruses on your computer, remove ay newly installed hard drives or hard drive controllers.Check your hard drive to make sure it is properly configured and terminated.
Run CHKDSK /F to check for hard drivecorruption, and then restart your computer.
Tehnical information:
***STOP:0x0000007B (0xF78FB528,0xC0000034,0x00000000,0x00000000)
Startovao sam komandu SHKDSK /F ali opet mi prijavljuje isti problem...
|
|
|
|