Za ovo kratko vreme od kada si instalirao Win 10 uspeo si da ga napuniš gomilom nepotrebnih programa (dva MS Office paketa, dva third-party plejera, uninstaller...). Preporučujem, nevezano za ovaj problem sa BSOD, da izbaciš sve nepotrebno.
E sad, da se vratimo na BSOD. U izveštajima koje si poslao zabeleženi su problemi sa hard diskom, zapravo sa strukturom podataka na disku, pretpostavljam na tom "novom" kojeg si poslednjeg ubacio.
U programima nađi Command Prompt, desni klik na ikonicu i izaberi "Run As Administrator", pa upiši chkdsk C: /f /offlinescanandfix i lupi ENTER. Zatim restartuj komp i pusti da se izvrši provera fajl sistema i popravak strukture fajlova. Na kraju procesa normalno uključi komp i prati stanje sa BSOD, ako se ponovo javi, testiraj hard disk po ovom uputstvu: https://www.mycity.rs/Laptop-i-tablet-racunari/Laptop-blokirao_3.html#p1747465
|