Poslao: 19 Feb 2014 19:44
|
offline
- Pridružio: 30 Maj 2013
- Poruke: 55
|
Napisano: 19 Feb 2014 19:42
Pa pokusala sam , ali nece, evo sta mi se pojavi kad ih skinem :

Dopuna: 19 Feb 2014 19:44
64-bit Operating System
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 19 Feb 2014 19:46
|
offline
- Sass Drake

- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 26 Avg 2010
- Poruke: 10622
- Gde živiš: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building
|
Prikači uz poruku sljedeći fajl:
C:\Windows\IE11_main.log
|
|
|
|
|
Poslao: 19 Feb 2014 20:14
|
offline
- Sass Drake

- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 26 Avg 2010
- Poruke: 10622
- Gde živiš: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building
|
1:02.946: INFO: Launched package installation: C:\Windows\SysNative\dism.exe /online /add-package /packagepath:C:\Windows\TEMP\IE1BA5C.tmp\IE11-neutral.Extracted.cab /quiet /norestart
01:56.548: INFO: Process exit code 0x00000490 (1168) [Element not found. ]
01:56.626: ERROR: Neutral package installation failed (exit code = 0x00000490 (1168)).
Sudeći po izvještaju, sve potrebne zakrpe su instalirane. Vidim da u Chrome-u imaš adware (screenshot), a vjerovatno i u ostatku sistema. Iako sumnjam da je on problem, mogli bi da i to na brzinu provjerimo:
Preuzmi "Xplode"-ov AdwCleaner i sačuvaj ga na Desktop
Dvoklikom pokreni program.
Klikni na dugme Scan i sačekaj da se završi skeniranje.
Klikni na dugme Clean i pričekaj da program završi.
Program će zatvoriti sve aktivne programe i izbaciti prozor sa tim upozorenjem. Klikni OK kao potvrdu.
Na sljedeća dva prozora koja se otvore (Informations i Restart required ) klikni OK
Računar će se restartovati, a potom otvoriti Notepad (C:\AdwCleaner[S0].txt) sa izvještajem.
Sačuvaj taj izvještaj na Desktop i okači ga uz poruku koristeći opciju "Prikači fajl"
Napomena: Izvještaj ce takođe biti sačuvan na C:\Adwcleaner\AdwCleaner[S0].txt
|
|
|
|
|
Poslao: 19 Feb 2014 21:10
|
offline
- Sass Drake

- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 26 Avg 2010
- Poruke: 10622
- Gde živiš: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building
|
Sad opet probaj da instaliraš IE 11.
|
|
|
|
Poslao: 19 Feb 2014 21:19
|
offline
- Pridružio: 30 Maj 2013
- Poruke: 55
|
Opet isto..Ne mogu da verujem. Kao na onoj prvoj slici sto sam postavila.
|
|
|
|
Poslao: 19 Feb 2014 21:36
|
offline
- Sass Drake

- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 26 Avg 2010
- Poruke: 10622
- Gde živiš: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building
|
Privremeno isključi AV program pa probaj opet:
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
|
|
|
|
Poslao: 19 Feb 2014 21:46
|
offline
- bojan1000

- Građanin
- Pridružio: 26 Feb 2010
- Poruke: 99
- Gde živiš: Pirot
|
Deinstaliraj Internet Explorer koj sad koristiš pa onda pokušaj da instaliraš IE11.Imao sam taj problem na sedmici i rešio sam ga,kad bi se samo setio kako.Pokušaj da instalaciju za IE pokreneš kao administrator.
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2014 00:39
|
offline
- Pridružio: 30 Maj 2013
- Poruke: 55
|
Do sada sam se baktala sa ovim, ali nazalost nista nisam uradila. Nece , nece..Hvala vam obojici . Ovo deinstaliranje Internet Explorera nisam uspela da uradim, posto mi u Control Panelu i ne ponudi IE na onoj listi programa koje mogu da menjam i deinstaliram. PS. Kako da pokrenem IE kao administrator?
Jedino sto sam uspela da deinstaliram je Update za Internet Explorer 10 , ko zna da li sam to smela da radim?
|
|
|
|