JOOOOJ....Angie.........sto si tu sliku morala staviti? sad sam zaboravio sto sam dosao uopste......................................................a da biseri .
-Jedan kupac kod firme AST zamoljen je da pošalje kopije defektnih
disketa. Posle nekoliko dana stiglo je pismo sa fotokopijama
disketa.
-Dell tehnicar savetovao je mušteriju da stavi flopi disketu nazad u
flopi drajv i da zatvori vrata. Ovaj je zamolio tehnicara da saceka,
a onda se preko telefona culo kako je ovaj spustio slušalicu, ustao
i otišao na drugi kraj sobe da zatvori vrata od sobe.
-Drugi Dell korisnik zvao je [tehnicku podršku] da se žali kako
njegov kompjuter nece da pošalje fax. Posle 40 minuta telefonskog
rešavanja problema, tehnicar je shvatio da covek drži dokument
ispred monitora i pritiska [mišem] dugme "send".
-Još jedan Dell korisnik zvao je da njegova tastatura više nece da
radi. Cistio ju je tako što je celu tastaturu tzagnjurio u sapunicu
i ostavio je u vodi ceo dan, a zatim je rastavio tastere i svaki
posebno oprao.
-Dell tehnicar primio je poziv od korisnika koji je bio besan jer mu
je njegov kompjuter rekao da je on "bad and invalid" (loš i
nevaljao). Tehnicar mu je odgovorio da tu poruku ne treba da uzme
licno.
-Jedna nova korisnica pozvala je Dell tehnicku podršku i rekla da ne
može da ukljuci svoj novi Dell kompjuter. Posle uveravanja da je
kompjuter pravilno ukljucen na mrežno napajanje, tehnicar je pitao
šta se desilo kada je pritisnula dugme na kome piše "Power". Njen
odgovor je bio da pritiska i pritiska ovu nožnu pedalu ali da se
ništa ne dešava. "Nožna pedala" bio je u stvari miš.
-Jedna druga mušterija firme Compaq pozvala je tehnicku podršku da
kaže da njen ganc novi kompjuter nece da radi. Rekla je da je
otpakovala kompjuter, ukjucila ga u struju i sedela je pored njega
20 minuta cekajuci da se nešto desi. Kada ju je tehnicar upitao šta
se desilo kada je pritisnula prekidac na kucištu, pitala je "A kakav
prekidac?"
|