Poslovanje u ovoj zemlji, odnos prema klijentu i logika kojom se vode nasi 'mladi umovi' me svakim danom sve vise iznenadi.
Prosto me teraju da se zapitam jesmo li mi normalna nacija.
Posle mog zalosnog iskustva sa srpskim internetom (videti link), zbog kojeg sam bio prinudjen da preselim sajt u USA, jer 'mladi srpski umovi' nisu ni prstom mrdnuli da mi odbrane sajt od hakerskog napada [a mozda stvarno nisu ni imali tehnicku mogucnost, jer smo tehnoloski 'mnogo jaki'], naleteo sam na jos jedan, veoma zanimljiv slucaj, u domacem 'poslovanju'.
Dobio sam od jedne banke [i to strane, ali necu navoditi ime] mogucnost da pristupam svim svojim racunima preko Interneta... Necu sada da se osvrcem na to sto je taj 'E-banking' uradjen u ActiveX-u, te sam osudjen da koristim Internet Explorer i Windows, cak i ako to ne zelim...
No, rekoh ok, nema veze... koristicu IE.
I sve bi to bilo lepo, da je Administrator banke podesio moj nalog kako treba...
Logujem se ja tamo... i vidim svoja 2 racuna [dinarski i za vizu], a devizni racun ga nema...
Vidim tamo jednu padajucu listu, na kojoj se, izmedju ostalih, nalazi i taj 'nestali' devizni racun, kliknem na njega, i dobijem gresku:
501007:Podaci o valutama računa dobijeni iz baze nisu validni!.
I naravno ne dozvoljava mi pristup racunu.
Vidim da je greska u njihovoj bazi... ok...
Nadjem email od tehnicke podrske, napisem sta se desava, napisem koju gresku dobijam, napisem im koje mi je korisnicko ime, i brojeve racuna...
Dobijem odgovor da im dam prvo svoj JMBG, da bi mogli da mi pomognu.
OK, posaljem im i JMBG.
Dobijem odgovor: Citat:Pokusajte da prebrisete temporary internet file-ove .
Putanja :
otvorite Internet explorer/Tools/internet options/ delete cookies ( ok ) , delete files ( ok ) . . .
Gledam... da li je ovaj uopste procitao moj mail... kakve veze ovo ima sa cookies-ima...
No, da ne bude da se pravim pametan... ipak ja obrisem i cookies i temporary files.... i naravno - opet ista situacija... nema racuna, ista greska...
Posaljem im opet email, i NAGLASIM koju gresku dobijam, i dam im sve potrebne licne podatke, i kazem da je greska u njihovoj bazi... i tek sutra uvece oko 20h dobijam email:
Citat:Molimo Vas da nas kontaktirate na telefon 32XX-XXX radi dalje pomoci . . .
Hvala
Da li je moguce?
Em sam im dostavio sve licne podatke, cak i JMBG, em sam dao broj racuna, korisnicko ime... em sam mu napisao koju gresku tacno dobijam... i on me tera da ga zovem na telefon
Cemu onda sluzi ta njihova 'online tehnicka podrska' ?
Sto ne napisu onda da su 'offline'...
Sto su mi uopste trazili JMBG, i pisali da ce onda da mi pomognu ?!?
I najvecoj dileji bi bilo jasno gde je greska... samo treba da sedne, da se uloguje na bazu, i da ispravi gresku, sve sam mu podatke dostavio...
Ali ne... nas mladi um zahteva da mu se greska procita preko telefona, da bi nesto preduzeo...
Sta bi bilo da sam recimo otisao u stranu zemlju, na suprotnoj polulopti da sam otisao, i da ne mogu da pristupim racunu, nego da ga preko pola sveta zovem, da bi gospodin mladi um cuo usima gresku...
Iznenadjenjima nikad kraja...
Mislio sam da je samo uprava zemlje krivo nasadjena... ali bato... mi smo kompletno "otisli u Honduras"...
|