Poslao: 23 Dec 2009 14:29
|
offline
- Peki_92
- Elitni građanin
- Pridružio: 26 Okt 2008
- Poruke: 1560
- Gde živiš: Sremski Mihaljevci
|
koji program je bolji ako gledamo samo ako radimo 3d igre... objekti, animacije... imam da biram knjige za oba ali posto se tek zagrevam za 3d modelovanje u vecim programu d krenem u pravom...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 27 Dec 2009 23:58
|
offline
- deluxe0507
- Ugledni građanin
- Pridružio: 19 Jan 2008
- Poruke: 388
- Gde živiš: podzemlje
|
to su ti u 95% slucajeva isti programi i jedan i drugi su autodesk,ali moj preporuka ti je 3ds max,radio sam u njemu nesto malo i nije tesko da se ukapira.Ocekujemo uskoro neke radove
|
|
|
|
Poslao: 28 Dec 2009 10:39
|
offline
- Crazy Wiking
- Legendarni građanin
- Pridružio: 13 Jan 2008
- Poruke: 3657
- Gde živiš: Stara Pazova
|
Ja možda nemam puno pravo da ocenjujem ove programe. Činjenica je da su od istog proizvođača i da su 95% isti, pa ipak.... Ja sam nov kada je u pitanju 3D modelovanje i za jako kratko vreme uz dobre tutoriale i video tutoriale uspeo sam da savla dosta dobro Maya-u, čak šta više odlično se snalazim u njoj i radim bez većih problema. 3D Max je zastupljeniji na netu, ali meni kao početniku je mnogo lakše da se snađem i radim u Maya-inom okruženju nego u 3D Max-u, u njemu se izgubim "k'o magarac u magli", dok je u Maya-i sve "na dohvat ruke". Ako počinješ, moj je savet Maya, po sle ćeš lako preći na 3D Max, tako kažu, ja baš i nisam, pa sam ostao veran Maya-i i sad zaista mogu da uradim gotovo sve što poželim.
|
|
|
|
Poslao: 28 Dec 2009 10:44
|
offline
- pixxel
- Legendarni građanin
- Pridružio: 21 Jun 2005
- Poruke: 9091
- Gde živiš: Tu i tamo...
|
@deluxe0507
1. Uopste nisu isti programi. Nacin rada, i ideje se razlikuju. Nije tesko ukapirati ni jedan ni drugi, dok ne pocnes da se bavis malo slozenijim stvarima...
@all
2. Ni jedan ni drugi "nisu" autodesk izvorno - autodesk je jednostavno kupio gotov proizvod i prodaje ga pod svojom robnom markom - 3d studio je razvila Yost Group a mayu je razvio Alias/Wavefront.
3. Na samo pitanje koji je bolji je jako tesko odgovoriti - bolji je onaj za koji imas export pluginove za konkretnu igru, bolji je onaj koji ti vise lezi, koji moze brze da ti zavrsi posao...
4. Pitanje je i licence, i jedan i drugi basnoslovno mnogo kostaju, a ako mislis da razvijas objekte igre u njima, ni ne pomisljaj da to radis sa piratskim verzijama, jer ce da ti se obije o glavu pre ili kasnije...
|
|
|
|
Poslao: 28 Dec 2009 13:40
|
offline
- Peki_92
- Elitni građanin
- Pridružio: 26 Okt 2008
- Poruke: 1560
- Gde živiš: Sremski Mihaljevci
|
ja se dvoumim jer sam dosad samo radio u google sketchup-u... planiram da radim u c++, ako to nekom nesto znaci... a zasto mislis da ce mi se to pre ili kasnije obiti o glavu ako budem radio sa piratskim(krekovanim) verzijama??
pozdrav i hvala
|
|
|
|
Poslao: 28 Dec 2009 17:19
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12402
|
Predji na 3D Studio max, trebace ti 1 dan da skapiras osnove, posle sve ide lako veruj mi. Radio sam i u 9 i u verzijji 2010. Samo ako nemas jacu masinu nemoj 2010 da instaliras, uzmi 9.
Ne znaci nista sto radis u C++, u svakom jeziku mozes da uvezes 3D objekat ako pravis igru ili slicno.
Pixxel, nece da mu se obije u glavu, kad moze 2000 ljudi u piratskim verzijama da pravi modele za FPSC i da prodaje te i igre, zasto ne bi on mogao?
Da dodam, u 3DS Max animacije su toliko proste i lake da nemas pojma, sve se svodi na jedan slajder. Sve ti je na dohvat ruke, a ako ti bas treba mozes da dodas koji toolbar. Objektima se toliko lako manipulise da je to smesno. Imam bat 5 tutorijala za pocetnike u 3DSM, pa ako se odlucis za njega javi se. Pocetnicki tutori tipa kako napraviti sneska, kako napraviti kosarkaski kos, teksture itd. Nazalost nisam uploadovao na Youtube tutorijale imam ih na HDD-u. Pozdrav!
|
|
|
|