Poslao: 27 Okt 2007 02:55
|
offline
- Evil Ghost
- Ugledni građanin
- Pridružio: 15 Feb 2007
- Poruke: 443
|
Do sad sam od 3D programa koristio jedino ProDESKTOP kome je namena potpuno drugačija, tj. to je inžinjerski program u kome se rade razni 3D crteži i projekti i Meke Human pomoću kojeg je moguće jedino praviti 3D crteže ljudi ili nekih stvorenja, tipa 8-mi putnik, mada se može napraviti i material za animaciju i ako sam program ne može da animira (barem koliko sam ja skontao).
U svrhu 3D animiranja raznih likova, ljudi, predmeta i dr. skinuo sam i probao nešto malo Blender i 3D Max trail, ali su mi dosta komplikovani programi za početak rada na ovom polju, pa me zanima da li je lakše raditi u Maya-i ili da se batalim takve rabote? Zanima me, pošto sam početnik u radu sa ovakvom vrstom programa, vredi li uzimati Maya 8.5 za početak učenja ili ne?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 27 Okt 2007 08:19
|
offline
- Bojan
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 13 Nov 2003
- Poruke: 11059
- Gde živiš: Novi Sad
|
Ajde probaj Poser pre Maye. Mnogo je laksi i od 3d maxa i od maye. U njemu vec imas neke gotove modele tipa ljudksko delo, odeca i ostalo a mozes jos da skines brdo stvari. Ni sama animacije nije teska. Mislim da ti je to najlaksi i najbrzi nacin da nesto radis u 3d.
|
|
|
|
Poslao: 27 Okt 2007 10:17
|
offline
- Pridružio: 16 Mar 2007
- Poruke: 51
- Gde živiš: Novi Sad
|
pa....
pozer je prilicno ogranicen soft istina je da ces u njemu brzo doci do rezultata ali ces ostati bez sustine.... u pozeru editujes stvari ne stvaras ih a takav pristup te ogranicava....
sto se tice max i maye trenutno zajzastupljenijih kod nas....
sustina im je ista pristup je isti uglavnom alati 90 posto slicni samo se
drugacije zovu...
jedino ti treba naporan rad i upornost....
Nemoj da pocinjes od karaktera i karakterne animacije iako izgleda
jednostavno nije ,zapravo je to (uz industriske animacije) najslozeniji
deo 3d posla.
pocni od jednostavnih geometriskih oblika (cekic, kasika ,flasa ,...)
ako te zanima karakterna animacija odnosno dizajn karaktera uci
crtanje anatomiju i vajanje , uz tehnike u 3d softu, koji odaberes...
|
|
|
|
Poslao: 27 Okt 2007 12:18
|
offline
- Evil Ghost
- Ugledni građanin
- Pridružio: 15 Feb 2007
- Poruke: 443
|
Za početak mi i trebaju predmeti, tipa čekića, lopata i još po nešto tome slično, animacija kasnije, otom potom. Imam u planu da radim sajt za firmu, pa me zanima da li je lakše napraviti crtež npr. mešalice ili lopate u Maya-i ili da to radim u Corel-u, Adobe Ilustrator-u i Photoshop-u, koji mi jako dobro idu od ruke?
|
|
|
|
Poslao: 27 Okt 2007 14:41
|
offline
- Pridružio: 16 Mar 2007
- Poruke: 51
- Gde živiš: Novi Sad
|
pa pitanje je vrlo neodredjeno... meni je jednako da to uradim u maxu
mayi a moj komsija bi najlakse to napravio od metala pa slikao
radi ono sto ti lezi i sto donosi rezultate...
|
|
|
|
|