Poslao: 20 Jun 2009 23:24
|
offline
- Pridružio: 05 Jul 2005
- Poruke: 70
|
Napisano: 18 Jun 2009 12:04
E ovako, imam dve stvari da napisem
1. Da li ima zainteresovan programer da radi na projektu?XNA i C# programiranje, ja sam programer, pa me zanima da li ima neko ozbiljan, razvio sam 70% engina, imam jos neke zaebancije da zavrsim..
2. Probacu da ispisem par tutorijala za XNA i okacicu ovde u game programiranje, da li je to ok?
Dopuna: 20 Jun 2009 23:24
P.S da li neko ima predlog za neki tutorial??Da ne radim nesto bzvz, nego nesto sto ce biti od koristi svima?!
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 21 Jun 2009 01:04
|
offline
- snoop

- Genghis Khan
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 8134
- Gde živiš: U kesici gumenih bombona...
|
Ja sam malo radio sa XNA/C#, ali sam na nekom drugom projektu (ASP.NET) pa nemam sada vremena da ucim/cackam, ali sam planirao da se malo ozbiljnije pozabavim sa tom problematikom.
Sto se tice tutorijala, slobodno ih postavljav, nacice se neko kome ce to trebati (da krenem od mene).
|
|
|
|
|
|
Poslao: 13 Avg 2009 11:17
|
offline
- Pridružio: 05 Jul 2005
- Poruke: 70
|
Napisano: 19 Jul 2009 10:57
Malo da ozivimo ovaj deo foruma....Od danas cu kaciti neke skrin shotove projekta na kojem trenutno radim...Za par sati ce vec imati update...
Dopuna: 19 Jul 2009 13:11
Trenutno radim na texturama, za 3D modele...pa bice uskoro..
Dopuna: 19 Jul 2009 13:23
Ovo je trenutno ucitavanje 3D modela grada...Ne finalnog, TJ. ne za igricu, vec testiranje efekata...trenutno je bez textura..kao sto sam gore napisao..radim na tome trenutno....

Dopuna: 01 Avg 2009 11:17
Engine od sinoc podrzava i vodu:D
Trenutno reflektuje samo teren, ali ce da reflektuje i ostale objekte:D samo da se naspavam malo

Za par sati novi update..dajte mi neki predlog sta da ubacim u engine:D
Dopuna: 01 Avg 2009 16:19
Evo stize update...voda reflektuje sada sve objekte:D
Napravicu jednu posebnu scenu da vidite kako izgleda sve to...kako vam se cini za sada?

Dopuna: 02 Avg 2009 22:26
Trenutno radim na klimatskim uslovima, ali verovatno samo kisa, jer sneg nije trenutno potreban, a ovi iz tima me prisiljavaju(deamn) pa uskor ce ako bog da biti update za kisu:)
P.S radim i na nekom dinamickom skajboksu(SkyBox), i predstavlja mi problem, ne mogu da verujem:D
Dopuna: 05 Avg 2009 23:07
Trenutno radim na vegetaciji...tako da ocekujte update...vegetacije, a klimatski uslovi mozda u isto vreme a mozda i kasnije...
Dopuna: 08 Avg 2009 12:18
Ljudi,malo odmaram par dana...pa cu da nastavim...umoran sam...tako da.. bice...
Dopuna: 13 Avg 2009 11:17
Radilo se u enginu, tako da evo sta ostaje jos da se uradi i engine je 99% spreman za prvi demo
- Vegetacija
- Klimatski uslovi
- AI
I to je to...
Ne znam zasto niko ne odgovara, ali dobro...
|
|
|
|
|
Poslao: 13 Avg 2009 23:50
|
offline
- Pridružio: 05 Jul 2005
- Poruke: 70
|
Vec u prethodnom postu sam napisao sta je ostalo za engine i to je to...pogledacu neoaxis nisam nikada koristio...mislim generalno gledano nikada u zivotu nisam koristio nijedan engine...vec sam sam radio sve od nule tako da..ne znam kako to radi ali cu pogledati...
Uci uci...tako i treba:)
|
|
|
|
|
Poslao: 14 Avg 2009 13:15
|
offline
- Pridružio: 05 Jul 2005
- Poruke: 70
|
Haha..hvala(nasmejao sam se za lovu)...a inace pogledao sam neke demo trejlere i moze da prodje za pocetak...nije los neoAxis...ima svoj map editor sto je velika prednost..mislim da moze dosta da ti posluzi, prost je i radi kao i svi map editori...to mi se svidja...a ja cu kasnije pokusati da isprogramiram svoj map editor za engine..sto je dosta zahtevnije..ali otom potom...
|
|
|
|
Poslao: 18 Avg 2009 16:32
|
offline
- Srki94

- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12406
|
Ne brate nije prost. 90% rada u Neo Axisu je programiranje. Map editor je prednost ali kao da nije nista. Mnoogo ima da se radi sa C#. Nije uopste prost.
|
|
|
|