Poslao: 17 Jun 2005 11:30
|
offline
- Pridružio: 03 Apr 2005
- Poruke: 244
- Gde živiš: Belgrade
|
U kom programskom jeziku se programiraju igre kao sto su:
WarCraft III I Diablo II?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 17 Jun 2005 12:55
|
offline
- Peca
- Glavni Administrator
- Predrag Damnjanović
- SysAdmin i programer
- Pridružio: 17 Apr 2003
- Poruke: 23211
- Gde živiš: Niš
|
C++ koristeci DirectX
|
|
|
|
Poslao: 17 Jun 2005 13:19
|
offline
- bNasty
- Građanin
- Pridružio: 17 Mar 2004
- Poruke: 293
- Gde živiš: UK
|
Generalno, u kom god hocesh jeziku, sve dok tachno znash shta ti je cilj.
Ako je platforma PC : mozhesh da koristish shta god hocesh - Javu, VisualBasic, Delphi... Za komercijalne naslove, izbor je uglavnom samo jedan : C++.
Za ostale platforme (tipa PS2, Xbox,GameCube) iskljuchivo se koristi C/C++ sa primesama assemblera kad zagusti.
Na mobilnim platformama je situacija dosta zamagljena : uglavnom se radi u Javi, ali ima i dosta platform-specific game-engine-a koji zahtevaju programiranje u C-u i kompajliranje u neki op-code (npr. Mophun engine koji se koristi u SonyEricsson telefonima)
|
|
|
|
Poslao: 17 Jun 2005 13:50
|
offline
- Peca
- Glavni Administrator
- Predrag Damnjanović
- SysAdmin i programer
- Pridružio: 17 Apr 2003
- Poruke: 23211
- Gde živiš: Niš
|
u Javi da pises 3D igru?
sumnjam da bi bila upotrebljiva, zbog 'brzine' Jave
|
|
|
|
Poslao: 17 Jun 2005 13:56
|
offline
- bNasty
- Građanin
- Pridružio: 17 Mar 2004
- Poruke: 293
- Gde živiš: UK
|
Pa napravi razliku izmedju komercijalne polygon-push igre, i recimo shareware igre, zato sam i napisao gore da je za komercijalne igre C++ tata roditelj.
Tachno je da je Java spora da bi se odradilo SVE u njoj, ali mozhe da bude zgodna za "po kuci", ili za implementaciju scriptinga ili gameplay mehanike - recimo, igra "IL2 Sturmovik" koristi Javu kao script jezik.
|
|
|
|
Poslao: 01 Okt 2005 17:24
|
offline
- Pridružio: 03 Apr 2005
- Poruke: 244
- Gde živiš: Belgrade
|
E sada, koliko je potrebno vremena za igricu kao sto je Diablo 1, da da Diablo 1...
Da se sve lepo sredi: grafika, zvuk, animacija, programiranje, itd...
Koliko je Blizzard potrosio vremena na nju...
I koliko je ljudi radilo na njoj?
Slabo se secam Credits iz Diablo 1...
|
|
|
|
|
Poslao: 02 Okt 2005 12:17
|
offline
- Pridružio: 03 Apr 2005
- Poruke: 244
- Gde živiš: Belgrade
|
U covece, ja sam ocekivao minimum 1 god, i MNOGO vise ljudi...
Ali dobro, ljudi znaju svoj posao...
Za Diablo II ne zna se kraj kada citas Credits...
|
|
|
|
Poslao: 03 Okt 2005 12:51
|
offline
- bNasty
- Građanin
- Pridružio: 17 Mar 2004
- Poruke: 293
- Gde živiš: UK
|
Citat:Od prilike 6-8 meseci, tim od 20-40 ljudi
Ne, nema teorije. Mozhda pre 15-ak godina, ali danas nikako.
Za AAA title treba budzhet od $2-10mil. Velichina tima zavisi od kolichine asset-a za igru i korishcenja nekog middleware-a (tj. engine-a).
Recimo, EA interno pochinje igru sa 15-ak programera i taj broj raste do 40-ak pred sam kraj igre. Broj ljudi koji rade na grafici je otprilike duplo veci. Broj dizajnera (game- ili level-) zavisi od tipa igre.
Mainstream igre, i uhodani nastavci poznatih igara, se rade minimum godinu dana. Igre sa originalnijim ili zahtevnijim konceptom se razvijaju i po 4-5 godina.
|
|
|
|
Poslao: 03 Okt 2005 14:39
|
offline
- Pridružio: 03 Apr 2005
- Poruke: 244
- Gde živiš: Belgrade
|
Pa da tako sam i mislio...
Da li ima nas neki tim koji je uradio bilo koju igricu ali da se proslavila?
Izasla na trziste po evropi itd...
|
|
|
|