Poslao: 14 Jan 2008 05:14
|
offline
- Pridružio: 21 Okt 2005
- Poruke: 65
- Gde živiš: localhost
|
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 14 Jan 2008 09:33
|
offline
- crossover
- Legendarni građanin
- Pridružio: 13 Avg 2004
- Poruke: 3050
- Gde živiš: Holandija
|
Jako mi je drago kad vidim da se neko ne samo interesuje za razvoj igara, već nešto i uradi po tom pitanju. Ako je ovo tvoj prvi projekat, sve pohvale i samo napred.
|
|
|
|
Poslao: 14 Jan 2008 10:50
|
offline
- atomic
- Građanin
- Pridružio: 05 Jan 2008
- Poruke: 89
|
ovo uopste ne izgleda lose . cak naprotiv odlicno je .
ove nove igre prave citave armije programera a ti si ovo napravio sam ...
pozz i puno srece u daljem radu
|
|
|
|
Poslao: 14 Jan 2008 14:03
|
offline
- Bojan
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 13 Nov 2003
- Poruke: 11059
- Gde živiš: Novi Sad
|
Ovo zasluzuje pohvalu jer kao sto crossover konacno da neko nesto i uradi konkretno po tom pitanju a ne samo prazne price, jer mnogi samo pricaju a nikad nista ne naprave, stoga bravo. Fino izgleda na slikama a kad skinem i probacu kako to izgleda kad se igra.
|
|
|
|
Poslao: 14 Jan 2008 14:49
|
offline
- Pridružio: 21 Okt 2005
- Poruke: 65
- Gde živiš: localhost
|
Hvala na pozitivnim odgovorima koji mi sluze kao podrska za dalji rad.
Tacno je da je ovo moj prvi , ajd da nazovemo ozbiljniji rad , i iskreno da vam kazem na pocetku ucenja sam par puta hteo odustati jer sam mislio da ja to ne mogu , sto se kasnije ispostavilo netacno. Ovo napominjem zbog onih koji takodje imaju zelju da se bave razvojem igara a nisu dovoljni hrabri i uporni , da ne odustaju kada se pojavi neka prepreka.
@atomic
Haha , osetio sam ja nedostatak te armije ljudi ... jako je naporno kada saam razmisljas i o grafici / muzici / programiranju .... al kao sto sam u gornjem postu naveo , ovo je polod moga ucenja.
Ako se nekada bude nesto ozbiljno radilo , nadam se da cu biti clan jedne vece armije
Gore sam takodje naveo sta imam u planu da doradim u skorije vreme , pa se nadam da ce uskoro biti zavrsen neki alpha_demo2
Pozdrav
|
|
|
|
|
Poslao: 14 Jan 2008 18:15
|
offline
- Crazy Wiking
- Legendarni građanin
- Pridružio: 13 Jan 2008
- Poruke: 3657
- Gde živiš: Stara Pazova
|
Srki_82 ::Sve sto je crno treba da je transparentno.
Tu se slažem, ali probao sam i skroz je dobro odrađeno. Sve pohvale za igru.
|
|
|
|
Poslao: 14 Jan 2008 18:20
|
offline
- Pridružio: 21 Okt 2005
- Poruke: 65
- Gde živiš: localhost
|
Da Srki u pravu si. Zato sam i napomenuo gore sta sam koristio jer iskreno mislim da je zahvalan [Irrlicht] za pocetnike i za shvatanje osnova.
Takodje sam napisao da sada gledano sa moje strane nije neko cudo ali pre koji mesec za mene je izlgedalo nemoguce.
Drago mi je da sam istrajao u ucenju osnova, i sada mi je sve mnogo lakse.
Ima dosta gresaka i sa grafikom i sa funkcionalnoscu sigurno ... ali ovo je samo plod pocetnickog ucenja i nisam obracao paznju da sve izgleda cakum-pakum
Za sada imam u planu da napravim jos par nivoa / neprijatelje / i da implementiram newton fiziku pa cemo da vidimo kako ce sve kasnije izlgedati.
Naravno i da sredim texture ...
|
|
|
|
Poslao: 14 Jan 2008 20:27
|
offline
- crossover
- Legendarni građanin
- Pridružio: 13 Avg 2004
- Poruke: 3050
- Gde živiš: Holandija
|
Čisto informativno, koliko je vremena prošlo od prvih pokušaja sa pravljenjem igara do ovakvog rezultata?
|
|
|
|
Poslao: 14 Jan 2008 22:45
|
offline
- Pridružio: 21 Okt 2005
- Poruke: 65
- Gde živiš: localhost
|
Davno sam se zezao sam programiranjem igara tj. vreme mog ulaska u svet programiranja i to je trajalo oko godinu dana. Ali da napomenem , to nije bilo nista ozbiljnije i dugo sam "gubio vreme" sa VisualBasic-om (da se ogradim , nemam nista protiv VB samo meni to nije odgovaralo jer nisam shvatao kako stvari funkcionisu...) . Ovde je bilo i dosta pauza.
Sa irrlichtom sam se zezao skoro godinu dana , ali to je bilo bezveze jer nisam savladao c jezik tj. c++ .
Imao sam jedan projekat iza sebe (slot machine) 2d radjeno u irrlichtu ali sada kada gledam kood je totalno ludilo ... jer ima oko 1000 linija a gotovo da nema niti jedne fukcije , klase ... To tada nisam ni poznavao.
Tesko mi je da odredim tacno koliko vremena mi je bilo potrebno jer sam pravio veeelike pauze , po par meseci nisam nista radio , pa sam se zaludio PHP-om i kasnije pre jedno par meseci sam se vratio c++ i prvi put okusao u 3D okruzenju.
Irrlicht sam izabrao radi dobrog community-a . Uporno sam gledao forume , source ... iako mi dosta toga nije bilo jasno.
Stvarno mi je tesko da ti tacno odgovorim , dugo sam u svetu kompova ali nikada nisam nista ozbiljno radio (osim prosle godine neke PHP projekte).
|
|
|
|