1. Kreirajte novi projekat
File>New>Project
2. Izaberite Windows Game 2.0
3. Dodelite ime vasem projektu, pri dnu prozora, postoji box Name.
Sigurno vam se otvorila jedna stranica sa nekim kodom, e bas to nam je potrebno..
4. Ispod ovog koda:
GraphicsDeviceManager graphics;
SpriteBatch spriteBatch;
Dodajte jos dve linije tako da izgleda ovako:
GraphicsDeviceManager graphics;
SpriteBatch spriteBatch;
Texture2D textura;
Vector2 pozicija = new Vector2(20, 20);
Texture2D - ovim obezbedjuemo prostor za jednu texturu,sprajt..
Vector2 - ovim odredjuemo poziciju gde ce se iscrtavati textura, posto je Vector2, onda je odredjen sa dve koordinate X, Y.
5.Spustite se nize dole do LoadContent i dodajte sledeci kod:
textura = Content.Load<Texture2D>("textura");
6.Spustite se nize jos , do Draw() i dodajte sledeci kod:
spriteBatch.Begin();
spriteBatch.Draw(textura, pozicija, Color.White);
spriteBatch.End();
SpriteBatch - Ovim omogucavamo grupi sprajtova da bude iscrtana sa istim podesavanjima.
7.Sa desne strane u Solution Explorer - Content, dodjite do foldera Content i desnim klikom na njega pa Add>Existing Item, i otvorice vam se dijalog da pronadjete texturu..
Napomena - Textura se mora zvati "textura" jer smo tako naveli u LoadContent.
8.Posto ste to uradili, pritiskom tastera F5, pokrecete igru, i dobicete ucitanu texturu.
|