Poslao: 29 Okt 2008 18:04
|
offline
- Pridružio: 05 Avg 2007
- Poruke: 43
|
imam trojanca
Object:
MBR sector of the 1. physical disk
Threat:
Win32/Mebroot.K trojan
moze li se ovo obrisati iz windowsa ili mora da se radi u dosu posto ova uputstva koja sam nasao i ne razumem bas najbolje
|
|
|
|
Poslao: 29 Okt 2008 18:48
|
offline
- dr_Bora
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 24 Jul 2007
- Poruke: 12280
- Gde živiš: Höganäs, SE
|
Pozdrav...
Prilično sam siguran da možemo ukloniti taj rootkit.
No, pošto ovde ništa ne radimo napamet... Pročitaj i precizno isprati uputstvo za postavljanje HijackThis loga:
http://www.mycity.rs/Ambulanta/Kako-otvoriti-temu-u-Ambulanti.html
-------------------------------------------------------------------------------------
Nakon što si postavio HijackThis logfile, uradi i sledeće:
Preuzmi gmer.zip sa ovog linka i sačuvaj na Desktopu.
Raspakuj ga u neki folder.
Dupli klik na gmer.exe za početak: Izaberi Rootkit/Malware Tab na vrhu.
Klikni na Scan.
Kada je skeniranje završeno, klik na Copy dugme ispod - ovo će sačuvati rezultate skeniranja u Clipboard.
Iskoristi opciju Paste u Notepad-u da bi to prebacio u tekst. Snimi taj tekst iz Notepada kao file1.txt.
Ponovi ovo isto sa Autostart Tab-om (klikni >>> da bi pristupio istome). Snimi taj tekst iz Notepada kao file2.txt.
Iskoristi opciju Prikači fajl ispod polja za pisanje poruke na forumu, i prikači nam ovde ta dva fajla koja smo malopre snimili.
|
|
|
|
Poslao: 29 Okt 2008 21:16
|
offline
- Pridružio: 05 Avg 2007
- Poruke: 43
|
aj videcu sutra racunar nije moj vec od jednog drugara, a ovo sto sam do sad nasao o totalnom formatiranju diska sa brisanjem particija bi zahtevalo da jedno 3 dana prvo snimamo podatke koji bi trebalo da se sacuvaju, tako da svaka druga opcija bolje zvuci
|
|
|
|
Poslao: 30 Okt 2008 15:54
|
offline
- Pridružio: 05 Avg 2007
- Poruke: 43
|
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 3:31:10 PM, on 10/30/2008
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.20861)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\MagicRotation\MagicPvt.exe
C:\PROGRA~1\Aveo\Attune\bin\attune_ce.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\ASUS USB ADSL Modem\ASUS USB ADSL Modem\dslmon.exe
C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Documents and Settings\Milinko\Desktop\New Folder\TR3.exe
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = google.rs/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SW20] C:\WINDOWS\system32\sw20.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SW24] C:\WINDOWS\system32\sw24.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [MagicRotation] C:\Program Files\MagicRotation\MagicPvt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AttuneClientEngine] C:\PROGRA~1\Aveo\Attune\bin\attune_ce.exe
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: DSLMON.lnk = ?
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O13 - Gopher Prefix:
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{82DF4B17-160A-4886-9C92-678370ACED2A}: NameServer = 80.74.160.26 80.74.160.38
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
--
End of file - 4753 bytes
imam trojanca
Object:
MBR sector of the 1. physical disk
Threat:
Win32/Mebroot.K trojan
probao sam sa nod 32 i sa kasperskim da ga obrisem oba ga vide ali ne uspevaju da ga uklone
posedujem adsl konekciju 512/64
Dopuna: 30 Okt 2008 15:54
ovo su skeniranja iz gmer.exe
mycity.rs/must-login.png
mycity.rs/must-login.png
|
|
|
|
Poslao: 30 Okt 2008 16:42
|
offline
- dr_Bora
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 24 Jul 2007
- Poruke: 12280
- Gde živiš: Höganäs, SE
|
Isprati uputstva redom kojim su pisana.
1. Skini ovaj file: http://www2.gmer.net/mbr/mbr.exe
i sačuvaj ga na C disk (znači, lokacija file-a treba da je C:\mbr.exe).
Klikni Start, Run i ukucaj:
C:\mbr -f
Klikni OK.
Crni prozor će se otvoriti i ubrzo nakon toga i zatvoriti.
2. Restartuj kompjuter.
3. Iskopiraj u temu sadržaj file-a C:\mbr.log.
4. Ponovi Gmer Rootkit/Malware skeniranje i priloži log uz poruku.
|
|
|
|
|
Poslao: 31 Okt 2008 17:43
|
offline
- dr_Bora
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 24 Jul 2007
- Poruke: 12280
- Gde živiš: Höganäs, SE
|
Preuzmi Dr.Web CureIt (~10 MB).
Restartuj kompjuter u Safe Mode (uputstvo za Safe Mode)
Dvoklikom pokreni cureit.exe, nakon čega će se pojaviti uvodni prozor - klikni Start
Pojaviće se obaveštenje o započinjanju uvodnog skeniranja - klikni OK
Sačekaj nekoliko minuta da Dr.Web CureIt izvrši Express Scan; ukoliko malware bude pronađen, klikom na taster Yes to All u prozoru koji se pojavi dozvoli programu da izvrši dezinfekciju
Klikni Options > Change settings F9; u prozoru koji će se otvoriti, dečekiraj opciju Heuristic Analysis a zatim klikni OK
U glavnom prozoru obeleži opciju Complete scan a zatim klikni i Dr.Web CureIt će započeti skeniranje
Ukoliko malware bude pronađen, klikom na taster Yes to All u prozoru koji se pojavi dozvoli programu da izvrši dezinfekciju
Kada skeniranje bude završeno, klikni Select all taster (ukoliko je dostupan), a zatim klikni Cure i,
u meniju koji se otvori, klikni Move incurable:
Po završetku procesa, klikni File > Save report list i sačuvaj log na Desktopu
Iskopiraj sadržaj Dr.Web CureIt loga u temu na forumu.
|
|
|
|
Poslao: 03 Nov 2008 22:08
|
offline
- Pridružio: 05 Avg 2007
- Poruke: 43
|
malo kasnim nisam bio tu
evo Dr.Web CureIt loga
autoclk.exe;C:\WINDOWS;Dialer.Adiras;Incurable.Moved.;
|
|
|
|
|