|
Poslao: 29 Jun 2009 14:16
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Da li ti je puklo po samom varu, ili neposredno pored vara?
Verujem da je pored vara, to je skoro pa normalna pojava kod ucestalih vibracija i spojeva materijala varenjem. U industriji bar nemamo neko resenje za to, osim da vibracije svedemo na minimum. A opet s obzirom da je u pitanju autombil; i koliko pratim tvoj je budzen, vibracije su neminovne.
|
|
|
|
Poslao: 29 Jun 2009 16:10
|
offline
- Pridružio: 08 Sep 2008
- Poruke: 299
- Gde živiš: pjong-jang
|
cini mi se da je var pukao po sredini moram da skidam fabu i git pa da vidim.
prosli put je pukao bas var jer je bio tanak i git odgore.sad je bio jaci pa je opet puko
zato pitam dali dobijam nesto na elasticnosti tig ili mig zavarivanjem.
|
|
|
|
Poslao: 29 Jun 2009 16:34
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Pa ti ga rastavi od zivota.Ne znam sta da ti kazem,ja bi skunuo krilo,vrata,otvorio taj stubic i ubacio u sam stubic neko ojacanje u vidu neke sine i to sve spojio sa prednjim delom kola,drugim recima napravio bi mu neki kostur.Veliki posao ali izgleda da si ti doktorirao na kidanju skoljke,tako da je to najbolje resenje .
|
|
|
|
Poslao: 29 Jun 2009 22:25
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Ovako, elasticnost vara ne zavisi samo od tehnika varenja, puno vise zavisi od elektrode koja se upotrebljava, to jest njenog hemijskog sastava. Ne bi bilo lose da se posavetujes sa nekim variocem. Mislim da je Hit-Man varioc, pa bi on mogao dati neki savet.
|
|
|
|
Poslao: 30 Jun 2009 15:54
|
offline
- Boki Rus
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 30 Jun 2009
- Poruke: 4
|
Jeftinije ti je da zameniš celo belo krilo nego da to varis, brusis, gitujes, farbas.
Možeš naći takvo polovno, a ni novo nije skupo.
NIje mi jasno kako ti puca tu, jer taj motor ne trese mnogo, jesu li ti dobri nosači motora?
|
|
|
|
Poslao: 30 Jun 2009 23:39
|
offline
- Pridružio: 08 Sep 2008
- Poruke: 299
- Gde živiš: pjong-jang
|
nemogu da nadjem novo krilo za conforta,treba mi krilo sa migavcem kod prednjeg veznog lima.a i nije krilo problem no spoj krila sa stubom suvozacevih vrata.
vareno je kao potencijalna slaba tacka i ispostavilo se da i jeste,i ja sam sumnjao na nosace motora izgledaju o.k.ne trese lanciju ali kecmana ubi auto ima kosku ,sanke varena su mu torziona ukrucenja na podu motorni prostor je ojacan varenjem i jos par potencijalnih slabih tacaka cini mi se da je var previse krut da nema rastezanja a svaka skojka ma koliko bila cvrsta (pogotovo samonoseca)" radi"
sutra skidam git pa cu videti sta je i kako puklo.
|
|
|
|
Poslao: 01 Jul 2009 00:01
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Nista ti ne znaci i ako ima elasticnosti,a motor je kida.Onda nece pucati alce se suce.Imao sam ja jednu Alfu sprint devedesetih (eh kad se setim).Budzio je svasta joj radio,imala cetiri karburatora,ludilo od kola.Ona nije pucala ali osetim kad joj dam gas da se mucenica suce,ako mi verujes mogao sam da vidim kako dise sofersajbna hoce da ispadne koliko se skoljka usuce kad joj potopis gas u niskoj brzini.Kad sam poceo da je ukrucujem i ojacavam da se ne suce,onda je pocela da puca.Tako da ne znam, sve mu to dodje na isto,ono sto nije predvidjeno za neku skoljku,jednostavno nije.
|
|
|
|
|
Poslao: 01 Jul 2009 14:42
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Ja te potpuno razumem,to budzenje se jednostavno voli.Ali pamet u glavu,to sto ti se desava nije ni malo naivno,kao sto rece samo kvrc i gotovo .A sto se tice te alfe ta fora sa cetiri karburatora je radjena fabricki ali u malim primercima,ja sam samo nasao kod nekog cice pod nekim senom jednu sprintaricu koja je kako mi je on onda rekao bila sajamski model.I sa nje sam poskidao dosta stvari za male pare,izmedju ostalog i te karburatore.Kuciste filtera mi je bilo celom sirinom kola,a kupovao sam cini mi se 5 Ladinih filtera,sekao ih i sastavljao u jedan.
|
|
|
|