Ma sranja su počela još 1982-ge kad je Keke Rozberg napustio formulu nako osvajanja titule.Tada su za sledeću sezonu ograničili količinu goriva,a čovek rekao da nije taxista i napustio takmičenje.FIA je od te godine počela da postavlja sve rigoroznija pravila iz godine u godinu da bi kulminacija bila u Nedelju u Melburnu.Pa ako se prisetite samo sezone kad je broj okretaja motora ograničen na 18k,iz aviona se videlo koliko su bolidi sporiji.U Nedelju sam odgledao 10-ak krugova i rekao zbogom F1 nakon 40 godina praćenja.U međuvremenu sam u živo gledao Moncu.Imolu,Budimpeštu i Hokenhajm.Antologijsku utrku Sene i Mensela u Budimpešti 1989-e sam gledao u živo....itd da ne nabrajam.
Katastrofalan zvuk motora prvenstveno zbog smanjenja broja obrtaja. Nisu prvi put u opticaju turbo motori male kubikaže. Mislim da je najveći problem ograničenje potrošnje goriva. Suštinski podržavam promene u F1, jer one nisu posledica nečijeg iživljavanja već činjenice da će se rezerve nafte potrošiti u narednih 50 godina. Hibridi i električna vozila ulaze u auto industriju na velika vrata i tu nema povratka. Ali opet ovo ograničenje potrošnje i diskvalifikacija Rikarda u prvoj trci je najobičnija lakrdija. Timovi bi sami trebali da odluče da li će startovati nešto teži i više 'odvrnuti' motore ili će započeti trku sa manje goriva...
Motori ispod 15k nisu za F1, niti će zvuk oduševiti navijače. Mislim da bi u tom pogledu morali nešto da izmene. Ušteda ili ne, ravna je
Konacno da neko prekine dominaciju Mercedesa posle 6 uzastapnih pobeda, juce pobeda Red Bula i odlicnog Rikarda. Po meni jedna od boljih trka poslednjih 20-ak krugova imali smo situaciju da se 5-6 vozaca se bori za prvo mesto. Mislim da je Wilijams pogresio kada je Masa otisao u boks, mogao je verovatno na kraju trke da bude prvi i da izbegne onu strasnu gresku i zakucavanje u Pereza krug pre kraja trke.