offline
- Acrid
- Građanin
- Pridružio: 20 Dec 2009
- Poruke: 272
- Gde živiš: u kanalizaciji sa Nindza Kornjacama
|
Meni licno je ovaj sajam bio sjajan.Osetno bolji nego proslogodisnji.
E sad,kad su se slegli utisci,moram da prokomentarisem.
Upozoravam da je post poduzi,i da sam upregnuo sve svoje iskustvo vezano za kola,i svezao sva moja osecanja da bi tekst bio sto vise objektivan :
Mercedes-Benz SLS: atrakcija sam po sebi.Lepo je uvek videti takvo remek delo na tockovima,ma ko god da je proizvodjac.
Nisam fan Mercedesa,cak naprotiv,njihova vozila mi se nikad nisu svidjala,i nikad ne bih dao pare za nijedan nov MB (ne zato sto je los,nego zato sto smatram da se moze uzeti bolji auto za iste ako ne i manje pare),ali kad je nesto dobro onda je dobro.Sejfti kar formule jedan-mislim,sta reci.
Pohvalio bih i SL i SLK.Pravi misicavi sportisti,koji pucaju od snage i obrtnog momenta.
Dok mi se npr. novi CLS ne svidja uopste.Izgubio je neku senzacionalnost koju je imala prva generacija naspram tadasnjih Mercedesovih modela.Stopio se sa linijom ostalih MB-a.Ja razumem unifikaciju dizajna,ali CLS je bio najlepsi Mercedes u zadnjih mnogo godina.Ocekivalo bi se da i ostane tako-avangardan i apsolutno samo svoj.
Izdvojio bih jos i to da,po meni,renome Majbaha rusi pomalo cinjenica da lici na S-klasu (iako je obrnuto,S-klasa lici na njega).To po meni super-limuzina ne sme da dopusti.Automobili cija se cena meri u stotinama hiljada evra,moraju imati specificnu osobnost,karakter i unikatnu licnost.Inace nema mnogo smisla.
Tu je naravno i vecita G-klasa.Nju ne treba komentarisati,ona je komentar sama za sebe.
Ja licno,da se razumemo,ne volim hatch-back automobile.Ali kad sam video Lexus CT200h srce mi je zakucalo brze.Iskreno,nisam ljubitelj te marke.Kao i u slucaju Mercedesa,gaijim veliko postovanje prema njihovom radu,ali ne i neku posebnu ljubav prema njihovim modelima.
No CT200h je zaista vrh.Hibridni pogon,velika snaga a mala potrosnja,prostran i napred i nazad (sa relativno velikim gepekom) a vrhunski kvalitetan i luksuzan enterijer-najbolji hecbek na evropskom trzistu-po meni.
Ali najbolji hecbek ima i najbolju cenu.I to mi je licno jedina mana.Ne kazem da je cena neopravdano velika.Bas naprotiv,ocekivao sam i visu,ali 32 000 je mnogo za takav auto-po mom ukusu naravno.
Skoda je tradicionalno dobra marka.Najbolje sto moze za najmanje moguce pare.Zato nemam sta da komentarisem,osim Fabie Monte Carlo.
Iako nisam ljubitelj malih gradskih kola,taj paket je sjajan.Prednji crni spojler,crne felne,lepi ,,nagaravljeni'' prednji farovi,unutra sportski volan sa crvenim stepom,crn krov,nazad imitacija difuzora-ma savrseno.I sto je najbitnije,odlicno uklopljeno u tako mali auto.A to je priznacete retkost.
I opet sam ostao impresioniran prtljaznikom i odnosom izmedju performansi,kvaliteta i cene Skode Superb karavan.
Jednostavno me oduseljvava taj auto,i u sedan i u karavan verziji.Nemam druge reci.
Nekako nezapazeno je prosao Subaru.Posto malo iskace iz sablona tradicionalnih shvatanja srpskih kupaca,nije kod nas bio nikad ni nesto posebno zapazen.
Ali moram da primetim da je jak utisak ostavio Legacy sa jelte,prvim boxer diesel motorm na svetu,od 2 litre i 150ks. (iz reklame but Subaru was newer been here).
Sve je to lepo,ali uz par zamerki-naprimer boja plastike u enterijeru ne odaje utisak kvaliteta.Ona jeste kvalitetna,al ne lici tako.A kosta kao da lici.To je ujedno i druga zamerka.Visoka prosecna cena,za prosecnog srpskog kupca.Tu je i Forester,koji mi se svidja,a pogotovu enterijer,recimo vise nego Tojota RAV4 ili Mitsubishi Outlender.A to znaci,kad kaze neko ko ne voli of-road vozila,cak ni one gradske off-road,ako tako nesto uopste postoji.
Naravno,opet je cena malko veca,al to je vec tradicija Subarua.
No dobro,daleko od toga da je to bez razloga.
Cuveni Subaruov 4WD,diferencijali i menjaci poznati po izdrzljivosti cak i u slucaju najgorih uslova eksploatacije,te boxer motori sigurno imaju svoju cenu i svoju neospornu vrednost.
Kad spomenuh Mitsubishi,izdvojio bih Lancer 1.6 Invite sa 117ks koji je na sajamskoj akciji 15 200 evra-ako mene pitate nista,za takav autic,koji pritom dolazi uz vrlo bogat paket opreme,sa npr. klimom,alu-felnama,bocnim vazdusnim jastucima,ESP itd.Dizajn se doduse verovatno nece svideti malo konzervatvnijim,ili starijim ljudima,al Boze moj.
Iskren da budem,bas mi je zapao za oko.Za te pare ne umem da navedem bolji auto.
Recimo,Reno mi se nije nesto svideo.Nikad nisam ni bio ljubitelj,ali me je npr razocarao kvalitet plastike i detalja u Fluence-u koji je bio izlozen.
Ono jest,to je 1.6 verzija,i one 1.5dci su skuplje i imaju i malo bolji enterijer,al svejedno.
Sa druge strane Latitude je lepo,prijatno iznenadjenje.Pogotovu mi se dopao zadnji kraj,da ne kazem dupe,tog modela.
No uprkos svemu,sumnjam da ce ozbiljno ugroziti limuzine koje su se vec ucvrstile u tom segmentu.
Da ne bude da ne volim Renault-navozao sam se i u novim i u starim modelima,ali mi se ni eksterijer ni enterijer,kao ni prakticna resenja u novim Renault-ovim modelima ne svidjaju.Za te pare-moglo je i bolje,je komentar koji bih nekako vezao za Renault.
Ipak ja ovde dajem samo moje misljenje,i nista vise.
Odmah pored vladala je navalica na Daciju.
Ja nisam ljubitelj jeftniih kola.
Svestan sam,da na zalost,90% kupaca u ovoj zemlji Srbiji ni ne moze da kupi nista drugo,i sa te strane vrlo postujem Daciu-da,da dobro ste culi,postujem,jer razumem potrebu za jeftinim kolima i motorizacijom sirokih narodnih masa,i svaka marka koja uspe da ljudima omoguci da maltene svi poseduju nova kola zasluzuje postovanje.
Ali kad vidim tu jeftinu plastiku,nesto mi se stegne u zeludcu.Sto bi kolega prokomentarisao-ovo je plastika na nivou Pertinija.
Pojedina kola iz osamdesetih godina imaju desetostruko bolji kvalitet enterijra.
Jedino je Duster malo bolji,ali mu je cena prenapumpana-bar po meni.
Ima mnogo,mnogo boljih automobila za te pare.
Nisam mnogo zagledao Daciu jer je guzva zaista bila velika na njihovom standu.No,dobro.Koliko para toliko muzike.Sve najbolje zelim rumunskoj firmi u daljem usponu ka zvezdama,i jos vise srece vlasnicima njihovih kola.Iskreno i od srca.
Ford je takodje jedna od retkih marki sa kojom imam losa iskustva,i sa kojom svi ljudi koje znam da su je posedovali imaju losa iskustva,tako da necu da komentarisem nista,osim ovog:
izgled enterijera u novom Focusu i Mondeu,pogotovu MF volan,pozicija sedenja i instrument tabla,mi se zaista svidja i deluje zaista luksuzno i kvalitetno.Jedan veliki plus za Ford,koji moze itekako da prevagne kod potencijalnog kupca.
Kad dodjete do standa Suzukija,vidno dominira Kizashi.
Mnogo puta sam cuo od majstora-,,svaki japanski auto je dobar,al je Suzuki najgori'' ili ,,ako hoces dobar japanski motocikl,uzmi Suzuki,ako neces dobar japanski auto uzmi opet Suzuki'' i slicno.
E pa Kizashi je sve samo ne los.Jednostavno ne moze da bude.
Intrigantna linija,koja malo odskace a opet se i uklapa u dizajn japanskih kola,odlican enterijer i u ergonomskom smislu i u smislu kvaliteta i zavrsne obrade,jak motor od 2.4 litre i skoro 180ks-po ceni od 26 i kusur hiljada evra je smesno.Kizashi je u svakom slucaju jedno od lepsih iznenadjenja ove godine,pogotovu za one koji ime Suzuki vezuju za modele Swift i SX4 ili Grand Vitara.Ovo je,verujte nesto sasvim drugacije.
Na standu Tojote kao i uvek,dosta modela,ali vecina njih je vec poznati-iQ,Aygo,Auris,Avensis,Land Cruiser i naravno moja ljubav,legendarni Hilux.
Izdvojio bih medjutim tri stvari koje vredi ozbiljno pogledati.
Prvo je maleni Urban Cruiser.Na slikama deluje mnogo vece,a u stvari je patuljak.I to preskup patuljak.Sa cenom koja gazi 15 000 evra-jednostavno sa racionalne strane nema smisla uzimati taj auto.
Ali takva kola se inace ne kupuju glavom nego srcetom,sto bi rekli klinci,pa tako i ne vredi pricati o tome.U svakom slucaju zanimljiv autic.
Druga bitna stavka na standu Tojote je Auris Hybrd.
Jedan pouzdan i proveren gradski automobil sa tehnologijom ciji je pionir upravo Tojota bila.Sjajan porodican auto sa potrosnjom od 3.8l na otvorenom putu,i to bez gubitka performansi.Doduse,cena jeste malo veca,no tehnologija kosta.
Zagledao sam auto dobrih 10 minuta,i unutra i ispod haube,i prtljaznik i jedino sto mogu da kazem je-svaka cast Tojoti,i samo nastavite tako.Gajim iskreno divljenje prema trudu i radu te japanske marke.
Dugo je vremena kako su japanska kola,svidjalo se to nekom ili ne,za korak ispred evropskih po tehnologiji koju koriste,ali ovo je stvarno jedan veliki iskorak napred-hibrid dostupan dobrostojecoj npr. cetvroclanoj porodici.
Ono sto je medjutim na mene ostavilo neverovatan utisak je-Avensis.
Sta ima tu tako impresivno pitace neko.To nije nov auto,vec je poznat itd.
E pa,iako je on poznat,ja nisam imao priliku da ga bolje upoznam do danas.
Dizajn na stranu,jer je to subjektivno.
Izlozeni model je bio najslabiji,sa 1.6 motorom koji je ,,napucan'' sa 132ks.Odlican odnos zapremine i snage. (82,5ks/l)
Sam osecaj sedenja na vozackom mestu nekako uliva sigurnost.
Nalazite se u ergonomski savrseno oblikovanoj kabini,okruzeni kvalitetnim tamno-sivim enterijerom.Sve je pregledno i na dohvat ruke.
Dosta prostora,sediste sa brdo opcija podesavanja kao i volan,koji savrseno lezi u rukama.Tu su i vazdusni jastuci za vozaca i suvozaca kao i bocni.
Podsecanja radi,rec je o najjednostavnijoj,najjeftinijoj verziji Avensisa.
Na zadnjim sedistima jos vece iznenadjenje.
Svi mi znamo da Avensis nije mali auto.To je jasno i maloj deci.
No da se ja,visok metar i 80 sa svih svojih 95kg smestim tako lagano,i da pruzim noge i rasirim ruke i pri tom ostane mesta da jos jedan kao ja (ili veci ) uradi to isto-to je van svake konkurencije.
Gledano spolja Avensis ne izgleda uopste toliki.Ali unutra je zaista pun iznenadjenja.Jednostavno sedeti u njemu,na bilo kom sedistu je uzivanje.
Gepek je sasvim pristojan-ima i vecih,ali bogami i dosta manjih.
Cena je medjutim ono sto izdvaja ovaj auto od konkurencije.
Sajamski popust je doveo do toga,da se ovako vredno parce Tojotine tehnologije prodaje za samo 17 400 evra.Da,da dobro ste culi nepunih 17 i po hiljada.Za te pare,ne mozete ni da uzmete automobil C klase od pojedenih proizvodjaca.
Naravno,to je popust.Inace taj auto kosta nesto preko 20 hiljada,sto ga opet ne cini skupim.
Tu je naravno i Honda.Osim novog Jazza tu nije predstavljeno nisto novo osim par lepih sajamskih ponuda-Civic sa motorom 1.4 sa 100ks za nesto manje od 15 000 evra i Acord sa motorom 2.0 sa 156ks za nesto preko 21 000.No nekako mi se enterijer Accorda nije sasvim dopao.Nesto i nekako tu nedostaje.Sta-tesko je utvrditi.Mozda sam ja previse zahtevan ali to je tako.U svakom slucaju Honda u standardnoj postavi-moja licna ocena je da je to moglo mnogo bolje,ali da nije lose ni ovako.
Sa druge strane Citroen,sa dosta premijera.C3,C4,C4 Pikaso,DS3.
Ja licno volim avangardu ali je Citro za mene uvek bio previse.Pocevsi od dizajna,pa preko instrument table,volana.Bukvalno ti treba posebno upustvo za koriscenje Citroenovih vozila.
No od svih francuskih vozila,moram da napomenem da je Citroen imao daleko najkvalitetniji i najergonomicniji enterijer.Za svaku pohvalu.
I naravno daleko najvecu cenu.Primera radi,C4 Pikaso sa po meni vrlo nesrecnom kombinacijom banana zute i tamne koze sa 2.0HDi motorm od 150ks sa full opremom kosta 34 i po hiljda evra.Isto je bilo i sa izlozenim C3 koji je stigao do 17 i kusur hiljada i C4 koji je kostao 19 i po skoro dvadeset hiljada evropskih novcanica.
Uz duzno postovanje prema cuvenoj francuskoj firmi-precenjeno.
Kad smo vec kod Francuza,moram isto da kazem da me je Peugeot na ukupnom planu razocarao.
Gledajuci zavrsnu obradu,i kvalitet enterijera,pocinje da mi biva jasno zasto je i kako Peugeot uspeo da snizi cene svojih modela.
Inace,ovo kazem teska srca,jer mi je Lav na Dve Noge uvek bio omiljena francuska marka.
Ima tu i licnog iskustva,brdo ljudi koji su se iskreno zalili na 207,307,308,407 i tako.
Cak i 508 u koga sam polagao nade nije ispunio moja ocekivanja.Jedino sto mi se iskreno dopalo su zadnje svetlosne grupe,i zadnji deo automobila uopsteno.
Naravno,najlepsi i ruku na srce najbolji Peugeot je bio RCZ.
Francuski TT kako nazivaju sa malim,ali opakim 1.6 turbo motorom od 156ks i prelepim zadnjim delom prosto pleni.I opet.zamerka na enterijer.
Plastika ima jeftino sivu boju,a to ne ide uz auto koji toliko kosta i ima u sebi predispozicije da postane rasni sportista.
Jedino sto me je konstatno odusevljavalo u enterijeru Peugeotovih automobila su cajgeri na instrument-tabli.Sa lepim okvirima od hroma,tanikim belim skazaljkama,lepim fontom izbazdarenim brojevima-milina ih je gledati i kad miruju i kad su ugaseni a kamoli kad se setaju pod osvetljenjem.
BMW kao BMW.No da ja ne komentarisem,jer sam poznati fan ove marke,pa da mi ne bi prigovarali kako sam previse subjektivan,ostavljam to nekom drugom,malo objektivnijem kolegi.
Na kraju krajeva,samo komentarisanje moje omiljene marke moze da se smesti u jedan ovoliki pa i veci post.Tako da bolje ne.
Hyundai.Neko mi je ispricao kako su 21 godinu,jos od 1987.,korejci strpljivo pravili strategiju za proboj na evropsko trziste.Izracunali su prohteve evropskih kupaca,ucili na krahovima ali i uspesima drugih marki,strpljivo razradjivali poslovnu strategiju,pravili dogovore i ugovore sa partnerima.Nama,evropljanima nikad nece biti jasna filozofija zivota naroda sa dalekog istoka.No,bila ona jasna ili ne,pokazala se da savrseno funkcionise.U roku od par godina Hyundai i KIA su napravili bum,a sad je Hyundai krenuo u totalno osvajanje evropskog trzista,ofanzivom koju predvodi i-generacija modela.
Cak je i nadmasena Skoda po odnosu ulozeno-dobijeno.Svidjalo se to nekom ili ne ali Hyundai je postao best-buy,i to ne samo na nasem trzistu.
Na i30 necu da trosim reci.Tvrdim da je u rangu od 10 do 15 000 najbolja kupovina.I to vise zna svako.Auto pleni gomilom opreme i za taj novac sjajnim kvalitetom.No to je vec poznato.
Za mene licno najvece iznenadjenje je bio i20.
Odavno sam sumnjao da je ovaj korejski Jaris,daleko iznad npr. Punta ili Sandera,sa kojim ga svrstavaju u istu klasu.
I bogami,bio sam debelo u pravu.Osecaj je kao da se sedi u skupljim kolima.Lepo oblikovan volan,komande,preglednost.Udobna sedista i mesta i na zadnjoj klupi.
A cena sitnica.Izlozen model sa 1.3 motorm (valjda) kostao je 8 990 evra.
Kolega je samo prokomentarisao : ,,jao sto na ovo ne daju subvencionisane kredite i zamene staro za novo''.
I ja sam pomislio isto.Jer pored Punta,ovaj enterijer odise kvalitetom.Sandero je tek tu nesto bolji od Punta,ali drasticno iza Hyundaija.Cak i eksterijer,koji se eto trudim da ne ocenjujem,je lepsi u odnosu na ova dva konkurenta.
Odusevljen tako dobrim utiscima iz malog automobila (koje inace ne volim nikako),prebacio sam se na i40CW.Nisam ga mnogo zagledao ali deluje dobro odradjen ,onako u Hyundaijevom stilu.
A onda sam dosao do nove Elantre.
Inace sam ljubitelj malih limuzina,tipa tako Skoda Octavia,Toyota Corolla itd itd.Odmah me je zaintrigiralo kakva je onda Elantra.Izgled manje vise (ruku na srce,nije da mi se nesto svidja,pogotovu prednji kraj),ali me je enterijer bez reci ostavio.
Za razliku od vecine novih automobila ne sedi se nisko.To mi se prvo dopalo.To za sobom povlaci i osecaj sigurnosti,i bolju preglednost kako table tako i uopsteno okoline automobila.Sedista su sjajna potpora telu,a opet nisu tvrda.Ima dosta mesta da se ostave sitnice,ali nista ne remeti dizajn i harmoniju enterijera.Zadnja klupa ima mesta,doduse ne bas da se siris,ali tako da ne moras da se skupljas ili da ti ne daj Boze sedista pritiskaju noge.Gepek je sasvim zadovoljavajuc.
Kad je prelepa brineta koja radi na Elantri rekla da cena jos nije formirana za nase trziste,ali da ce biti od 14 do 20 000 evra u zavisnosti od motora i opreme,ostao sam skroz i iskreno zapanjen.
Otisao sam sa Hyundaijevog standa sa smeskom u licu,prezadovoljan sto jos uvek postoji marka koja pravi dobra a jeftinam,pouzdana,funkcionalna i nadasve dopadljiva kola.Ili sto moj kolega rece kao komentar Hyundaijevog rada:
,,Nije sve tako crno u automobilskoj industriji''.
Da nije sve crno dokazala je i Mazda.Iako standardna postavka od vec postojecih modela,nekako je odusevljavao model Mazda 3 MPS sa turbo motorom i 260ks.Savrseno upakovan sportista za manje od 27 000 evra-to jednostavno nema nigde.
A da u automobilskoj industriji ima i svetionika,pokazao je SAAB sa modelom 9-5.Dugo,zaista dugo,nisam video tako kompletan auto.
Ne znam sta da nahvalim vise,odakle da pocnem pre.
Dizajn je prosto savrsen.Ogroman,masivan a opet fluidan,kao leteci tenk.Crni A i B stubovi i okviri oko svih stakala dodaju na takvoj dozi elegancije,dok skroz zatamnjeno zadnje staklo,cini da u kombinaciji sa belom ovaj automobil izaziva buru emocija.Ne mozete da se ne nasmesite dok mu prilazite.
SAAB je inace poceo svoju karijeru kao proizvodjac vojnih aviona.A vozac ovog automobila se oseca taman kao pilot.Skroz crn enterijer cini ovaj auto savrseno elegantnim,a opet neutralnom sportskim-jezivo upecatljivim ali nenametljivim.Volan,sve rucice sve je nadohvat ruke.Bezbroj komandi,ali kojima se lako rukuje.
Prelepa zeleno osvetljena instrument tabla sa HUD-om daje zaista osecaj da sedite u nekom od SAAB-ovih supersonicnih lovaca.Udobnost je vrhunska.U sedista se savrseno nalegne.Obuhvate vas,ali ne izgube svoju cvrstocu.Nazad mesta kao u privatnom avionu.Da pruzite noge i da vas ne zanima sta se dogajda u spoljasnjem svetu.
Motor mocni 2.0TTID,biturbo diesel sa 190ks.Najjaci dizel motor od 2 litre na svetu.Spisak opreme (i to vrlo korisne) je ogroman.
Meni licno,izuzev superautomobila,SAAB 9-5 je najveca zvezda ovog sajma.Takav utisak je ostavio na mene da sam i sad pri tome,da bih pre uzeo njega nego trenutni BMW 520d koji je njegov glavni oponent,a moj inace omiljeni auto (mislim Serie 5 uopsteno).Izlozeni primerak je kostao 48 000 evra,ali sa sajamskim popustom.Inace ta verzija sa full opremom i 2.0TTiD motorm ce kostati oko 53 000 kad krene prodaja ovako,van sajma.
Tu su bili i oldtajmeri.Njih naravno ne treba mnogo komentarisati.Oni nisu vozila,vec sklupture na tockovima.
Sto se tice Opela predstavio je Insigniu sa 4x4 pogonom.Lepo i inovativno ali van mog ukusa.Ne volim limuzine sa pogonom na sva cetri tocka.A Insigniu kao takvu,obozavam.
Volvo je za razliku od SAAB-a ostao tradicionalno hladan u dizajnu enterijera.To je medjutim i njegova jedina mana,jer na ostalo nema mnogo zamerki.V60 ostavlja jak utisak.Tipicno svedski nastup-hladno,promisljeno a u stvari igra na sve ili nista.
Tu je naravno i sad vec mitski Range Rover ali i ostale marke sa manje vise standardnom i meni licno nezanimljivom postavkom tipa KIA,FIAT,Lancia,Nissan,Chery i prelepa Alfa Romeo Gulieta.
Lada je tako prikazala Prioru hecbek.Automobil sa servom,ABS-om i dva vazdusna jastuka kosta 8 800 evra.A pri tom je drasticno prostraniji nego Punto ili bilo koj auto iz te klase.Auto o kome treba ozbiljno razmisliti.
Ne zato sto nam dolazi iz bratske zemlje vec zato sto zdrav razum tako nalaze.
Razum sa druge strane nema mnogo smisla kod Infintia.
Marka koja je stvorena za uzivanje,sa vrhunskim spoljnim linijama i neverovatno luksuznim enterijerom.Nisanova firma-cerka je pokazala kako se sitnice dovode do savrsenstva.Posebno mi je za oko zapao kupe-kabrio G37.Sa tvrdim sklopivim krovom ,3.7 V6 motorom od 320ks i enterijerom na nivou najluksuznijih limuzina,Infiniti G37 me je potpuno odusevio.Vidi se da je automobil stvoren da se uziva u njemu,i sve je podredjeno tome.Dakle samo sedenje u kolima donosi osecaj uzivanja u samom vozilu i to vise nego sto bi bilo zadovoljstvo u voznji,naprimer.Nisam ga vozio ali to smem da garantujem.To je jednostavno filozofija ove marke.
Audi,sa druge strane,kao i sva evropska kola sve predaje racionalizaciji i razumu.Tako je stvorena citava jedna gama automobila od A4,preko A5,A6,A7 i A8.Na ove automobile je suvisno bacati komentare.Audi je jednostavno odmerena marka,bez nekih vecih i eksplicitnijih dizajnerskih izleta kao kod BMW-a ili Mercedesa.
Ali upravo to cini da recimo A7 pleni svojim izgledom vise nego novi CLS,bar po meni.Zadnji deo i padajuca linija krova kod ovog automobila su uradjeni savrseno.Sa 3.0TDi motorom od 245ks to je pun pogodak.
Audiju svaka cast.Na njihove automobile,ni vizuelno ni tehnoloski nemam zamerke.
SEAT kao i uvek vuce srca mladjih kupaca ka njemu.Posto sam i ja u toj grupi mladjih,moram priznati da zaigra srce kad se stane pored Ibize.
Auto emocion,kazu za Seat.Ja licno mislim da se to da reci samo za Ibizu.Ostali modeli nisu jos na tom nivou,mada su na sjajnom putu.Jedino sto SEAT bas i nije medju pristupacnijim markama,pa ce mu taj put biti mao otezan.
A tu je i VW.I to sa pregrst premijera.Najupecatljvija je bar meni,Amarok.Lep i skladan,sto neko rece monumentalan pick-up,sa jako lepim enterijerom i 2.0BTDI motorm od 164ks.
No u toj klasi je kralj Toyota Hilux vec dugi niz godina.A da bi mu preoteo tu titulu Amarok mora jos godinama da se dokazuje,i da jos sazri.
Sa druge strane novi Passat meni licno nije nesto.Opet mi se cini da je VW preskup naspram onog sto nudi.
To se vec ne moze reci za novu Jetta,koja me je prijatno iznenadila.Za 22 146 evra je bio izlozen model sa 1.6TDi motorom i zavidnom opremom.Enterijer je malo hladan,ali je jako elegantan i funkcionalan.Jedina veca mana je menjac sa pet brzina,sto mi nkako ne ide u nov auto u 21. veku,pogotovu ne onaj koji kosta preko 20 000 evra.Ali uprkos tome sklon sam da kazem da bih npr. pre uzeo novu Jettu nego novog Passata,ma koliko to nekom cudno delovalo.Jednostavno,bolji je odnos ulozeno-dobijeno.
Toliko za ovo moje javljanje.Izvinjavam se ako sam nekog smorio sa ovolikim postom.
Samo sam osetio potrebu da sa vama,kolegama entuzijazistima automobilizma,podelim moje vidjenje ovog sajma sa sto objektivnije tacke gledista,i da eventualno priblzim taj dozivljaj onima koji nisu bili,ili su spreceni da dodju.
|