Prvi video je daleko bolji. Ford mu je bolje legao i imao vise konja. Staza je bolja, pa jeste videli sta covek radi na onim krivim delovima staze, da ne pricamo o manevrima u boxovima i oko onog nerda na segveju. Bio je i precizniji i brzi i okretniji.
Mislim da se razumemo, Impeza je ipak Subaru, ali je onaj Ford bio i nabudzeniji i laksi i sa manjim medjuosovinskim rastojanjem
I ja sam ovako pokusavao pretprosle zime mojim Polom, umisleo sam da sam Peter Solberg pa imalo nisam zavrsio u jednom jarku tu pored jednog opustoselog puta... (amater)
Sada vec ide malo bolje, a i rucna mnogo bolje 'vata!
Salu na stranu, ali zima je zakon!
Koja je ovo mashina i kako radi NON-STOP na visokim obrtajima... Kod obicnog automobila moras odmah glavu motora da ravnjas ili menjas ako se malo vise zezas po snegu prvom, drugom, prvom drugom...