Alpha banka - srednji vek

1

Alpha banka - srednji vek

offline
  • Pridružio: 07 Okt 2008
  • Poruke: 3

Ja znam da promena elektronskog sistema podrazumeva neke potrese i komplikacije, ali ovo sto se ovih dana desava u Alpha banci je sramotno, bezobrazno i neverovatno s'obzirom da smo vec godinama u 21. veku.

Koristim vec dve godine njihov e-banking servis. Logujem se jedan dan, kad ono neki novi login ekran, i nema sanse da se ulogujem. Zovem tri broja za podrsku. Ne javlja se niko. Posle okretanja raznih drugih brojeva i "brigo moja predji na drugoga" preusmeravanja, dodjem do e-banking sektora u centrali banke i oni mi kazu: Vas stari token moci cete da koristite ZA 20 DANA. Drugo resenje je da uzmete novi token. To znaci odlazak u fijijalu, cekanje u redu, cekanje na aktivaciju itd, al sve je bolje od 20 dana, ajde reko i ja da preuzmem na sebe malo tereta tranzicije kroz koju prolazi moja banka.
U medjuvremenu ustanovljavam da bankomati ne rade kako treba, kao i da vise nigde ne mogu da placam Visa karticom. Na stanju imam dovoljno novca, nije tu problem.

Ok, udjem u jednu filijalu da isprosim rodjeni dinar. Kazu mi da je pao sistem i da idem u neku drugu filijalu. U nekoj drugoj filijali vracaju ljude koji nemaju onu papirnu plastificiranu karticu jer na elektronskoj ne pise broj partije, a po JMBG ne mogu da nadju?!? (Znam da sam u jednoj drugoj banci podigao novac samo sa licnom kartom, bez ikakve kartice)

Na mojoj vizi izlizao se potpis (Sto ga ne podebljah pre nego sto dodjoh na red?) i to sluzbenici smeta, kaze da ne zna da li sam to ja... A ja joj vec dao i licnu kartu, reko: proverite u licnoj karti. Mislim, kakve veze ima potpis koji moze da se izbrise sa one plastike ili da se prepravlja.
Ok, prihvatila je to, procitala mi stanje i rekla da nema novca. Na moje insistiranje ipak se sazali i da mi mojih 10.000 u apoenima od 50 dinara. Dakle, dve stotine novcanica. Kao da sam opljackao banku.

U medjuvremenu sam isao po novi token. I tu su me vodali od Cane do Mice i nazad. Dobijem novi token, i kovertu sa id-om i pin-om, i brojeve na koje treba da zovem da ga aktiviram. Od tada je proslo 7 dana. Uporno zovem te brojeve i sve druge brojeve i niko se ne javlja, osim onih koji kazu: "prebacicu vas...". Nigde nikakvo obavestenje da ta usluga nije u funkciji.

Za maler, bas u ovo vreme jave mi i da mi je stigla nova viza. Cekanje u kilometarskom redu, i onda sluzbenica rucno preprisuje moj JMBG, adresu i slicne podatke. Jel to novi elektronski sistem? Ajde sto je sporo, ali kolika je verovatnoca greske kada se svi podaci prepisuju rucno po sto puta za svaku bogovetnu stvar? Vrlo brzo se moje razmisljanje o mogucim greskama pokazalo kao tacno: Prilikom aktivacije kartice sluzbenica koja je proveravala moj identitet postavljajuci mi razna pitanja (iako sam sedeo u banci, pored druge sluzbenice, koja je u ruci imala moju licnu kartu) doslo je do nesporazuma jer su kod ove neka slova i brojevi pogresni. Pa posto sam lepo spremio gradivo, znao sam devojacko prezime majke i svoj datum rodjenja, onda mi je progledala kroz prste i poverovala da sam u pravu sto se tice ovih drugih podataka.
I kao: aktivirali ste karticu. Aha, reko, a PIN? A za pin cemo vas zvati da opet dodjete kada stigne.

Sada imam novu karticu bez pina, stara je kod njih, presecena makazama na pola, token sa pinom ali koji nije aktiviran, filijale bez novca ili u kojima je pao sistem, bankomate koji ne rade.
Ustvari, preterujem: kakve veze ima sto ne rade bankomati kada nemam pin za karticu?

Razumem sve probleme, to je cena koju banka i njeni klijenti placaju da bi dosli do modernijeg IT sistema... ali ta ignorancija, to pravljenje coveka budalom, to nedizanje slusalice i nedavanje obavestenja, laganje i pravljenje problema gde ga nema... to je sramotno i nepodnosljivo... obidjite Alpha banku u sirokom luku...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 02 Sep 2003
  • Poruke: 4956

Znaci ja sam super prosao kad je Erste banka menjala softver. Samo mi se pojavilo 2000 din na racunu koji su posle 2 dana nestali... Smile



offline
  • Pridružio: 16 Okt 2008
  • Poruke: 4

ja te u potpunosti razumem ali moras da razumes i ti nas. igrom slucaja ja sam sluzbenica u jednoj ekspozituri,sta god ti bude bilo nejasno pitaj me..a ja cu krenuti redom...novi sistem nije potpuno profunkcionisao sto znaci da je i dalje u sklapanju...linije su slabe zbog velikog pritiska-sve je online...pin si sigurno dobio kad i karticu nego ti nisu dali iz ko zna kojih razloga..bankomati rade...token ti aktiviraju oni tako sto potvrdu salju faxom-bar ja tako radim i istog momenta ti je aktiviran..nemoj mnogo da se zalis..ni nama sluzbenicima nije nista bolje...hvala na razumevanju!

offline
  • Pridružio: 07 Okt 2008
  • Poruke: 3

Vas odgovor stavku po stavku potvrdjuje ono sto govorim...

Ako sistem nije profunkcionisao mogli bi barem da se znaju dometi problema, sta moze a sta ne moze, a ne da se pravite ludi kao da je sve u redu i svoje probleme prebacujete na klijente.

Sto se tice pina, i tu je nastao problem. Jedna sluzbenica mi je rekla da cu ga dobiti na kucnu adresu. Druga da ce mi javiti kad da dodjem po njega. A treca, nakon 10 dana, i okrenutih milion telefonskih brojeva, da mi vazi stari pin. Sto, provereno, nije tacno. Onda sam dobio broj za reklamacije, na koji se, naravno, niko ne javlja. Jer se u Alpha Banci na telefon javljaju samo oni koji vas upucuju na nekog drugog.
Kazete da mi pin nisu dali "iz ko zna kojih razloga". Kakav je to izgovor?
Kazete da je token istog momenta aktivan. Ali na telefonima za aktivaciju niko se ne javlja 20 dana. A na kraju mi je jedna sluzbenica u filijali rekla da i kada bih uspeo da ga aktiviram ona mi bas i ne savetuje da ga koristim.

I ono sto mi najvise smeta, sto sam vec napisao: Ignorancija.
Potvrdili ste sve sto sam napisao, a onda rekli: "nemoj mnogo da se zalis".
Pa, mozda to i nije tako los savet. Samo cu da promenim banku. I to preporucujem svima.

Btw, token i dalje ne mogu da aktiviram, na brojeve za aktivaciju i za e-placanje se niko ne javlja, kao ni na broj za reklamacije. Pin cekam vec dve nedelje. Tamo gde se neko i javi na telefon daju mi oprecne informacije, i konstantno me prave ludim i nepisemenim. Strpljiviji sam, tolerantniji sam i imam vise razumevanja za ovu situaciju od svake sluzbenice Alpha Banke, iako su one placene da budu strpljive i tolerantne, a ja ne.

offline
  • Dusan  Male
  • SuperModerator
  • Supermoderator opštih foruma
  • Pridružio: 26 Jul 2006
  • Poruke: 11118

Ispoštuj zakon tržišta... Lepeza banaka je, danas, jako široka. Izabereš drugu i rešio si problem (a ima ih jako dobrih). Konkretno koristim usluge Banke Inteza i imam samo reči hvale, kako na asortiman usluga, tako i na personal - ma gde mu se i na koji način obratio...

offline
  • Pridružio: 16 Okt 2008
  • Poruke: 4

ne znam u kom si gradu i u kojoj si filijali ili ekspozituri bio..ali..sto se tice tokena mi ih aktiviramo jednostavnim slanjem prijemnice-koju popunjava banka kad ti ga uruci i koju potpisujes-na fax od tog momenta je aktiviran...ja svoj koristim i jako sam zadovoljna..a sluzbenica mozda ne zna ili nema vremena da ga koristi pa ti je zato to rekla...pin ti stize uz karticu..kad stigne kartica ujedno stize i pin...jednostavno moj ti je savet da se obratis supervizoru u banci u kojoj si prijavljen i potrazis od njega pomoc koju ces sigurno i dobiti..ja ti ovako mogu pozeleti samo srecu...a na tebi je izbor...pozz

offline
  • Pridružio: 26 Dec 2007
  • Poruke: 27

Vidim da upotrebljavate ovakav način plaćanja. Veoma me zanima koliko je to sigurno. Muž odbija svaku priču o tome, kaže da je nesigurno, komplikovano, ...
Može li neko da mi kaže svoja (dobra Smile ) iskustva sa ovim ???

offline
  • Pridružio: 07 Okt 2008
  • Poruke: 3

>pin ti stize uz karticu..kad stigne kartica ujedno stize i pin

Draga sluzbenice Alpha banke, kao i sve vase koleginice, ne razumete se bas mnogo u svoj posao. Karticu i Pin u rukama istovremeno moze imati samo vlasnik kartice. Tako da nije tacno da je pin stigao zajedno sa karticom.

Ako nekoga zanima, moja agonija se nastavlja... samo sto mi je to sada postalo duhovito.
Od sluzbe za distribuciju pinova koja se setila da ukljuci telefon dobio sam uveravanja da je PIN stigao u filijalu. A u filijali me je vec dvoje slagalo da ce mi javiti da li je pin stigao ili ne.

Inace, na salterima Alpha Banke, u onih 50% slucajeva kada im sistem nije pao, ne mogu se platiti svi racuni. Cini mi se da moze samo telefon. Cak ni ona obicna uplatnica, kazu: nije sigurno da ce proci...

Istu sluzbenicu koja je rekla da se ne mogu platiti racuni pitao sam, onako cisto eksperimentalno, da li im radi e-banking. I ona je sa ponosom konstatovala da radi. Nisam se upustao u debatu, samo sam to hteo da cujem - tu glupu laz: sluzbenica koja ne moze sa svog terminala u banci da plati racun, ladno laze da ja to mogu da uradim sa svog racunara.
Naravno da ne mogu.
U medjuvremenu (nakon mesec dana) proradio je delimicno stari token (a novi i dalje nisam uspeo da aktiviram, jer se u Alpha Banci ne dizu slusalice), i naravno da ne moze da se plati ni jedan racun. I naravno da nigde nema obavestenja o tome.

Zna li neko da li postoji neka sluzba, inspekcija, koja stiti klijente banaka?

Dopuna: 01 Nov 2008 8:01

Glorija 59 ::Vidim da upotrebljavate ovakav način plaćanja. Veoma me zanima koliko je to sigurno. Muž odbija svaku priču o tome, kaže da je nesigurno, komplikovano, ...
Može li neko da mi kaže svoja (dobra Smile ) iskustva sa ovim ???


E-banking je fenomenalna stvar.
Najbrze i najjeftinije.

Naravno, sad kad je pukla Alpha Banka ne rade im kako treba ni najbanalnije stvari, a kamoli nesto tako suptilno kao sto je e-banking.

Ali, ako si kod neke druge banke, e-banking ce vam ulepsati zivot.

offline
  • Pridružio: 26 Dec 2007
  • Poruke: 27

Ko' što kažu Lale: "Kanda ćemo još malčice sačekati..."

Možda dotle nauče da rade kako treba ???

offline
  • Pridružio: 02 Jul 2008
  • Poruke: 125

slično je i sa Alpha bankom u Vranju. Moju suprugu su šetali nekoliko dana dok nije dobila pravi PIN.

Ja sam odatle pobegao glavom bez obzira, i sada sam u Intesi. tu sam prezadovljan: imam maestro karticu vezanu za tekući račun, besplatnu intesa hit master karticu bez računanja kamate do 40 dana, e-banking sa pregledom svih računa, kartica i štednje, besplatnu visa karticu za internet plaćanje - i sve to za samo 199 dinara mesečno. Bankomati im rade uvek, čak su u Vranju napravili specijalnu pregradu da samo jedan klijent može da koristi bankomat i od drugih je odvojen neprobojnim vratima.
Ja možda 3 meseca nisam ni ušao u banku, jednostavno nemam potrebe.

I ovo nije reklama - radim u proizvodnoj firmi.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1419 korisnika na forumu :: 108 registrovanih, 8 sakrivenih i 1303 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 015, 357magnum, A.R.Chafee.Jr., Ageofloneliness, annon, avijacija, Belac91, Boris90, BraneS, Butcher, BWG, Chainsaw, Cian, Clouseau, cojapop, CraniumWhite, crnogorac, cvrle312, DalmatinacMF, Dare, darionis, darkangel, darkkran, darkojbn, DeerHunter, del boy, Denaya, djurdjija, dok80, DonRumataEstorski, Dorcolac, Dorijan Grej, dragan_mig31, dulleo, Egzekutor13, Electron, elenemste, FileFinder, filip1326, Georgius, Hardenberg, hooraay, Igritelj, ILGromovnik, jodzula, K-1A, kobaja77, krca73, kunktator, Lj_ubo, lucko1, marko308, markoni.slo, MB120mm, mercedesamg, Metanoja, mikrimaus, milenko crazy north, MiloradKomadic, milos97, MilosKop, moldway, mux, N.e.m.a.nj.a., nebojsag, nelezele, nextyamb, nisamBot, NMNJ, nnovakis, Ognjen27, Orfanelin, OtacMakarije, Pantelejmon, Panter, perko91, Petarvu, Prašinar, predragc, Prečanin30, procesor, radionica1, radoznao, raptorsi, royst33, RS28, Rusmir, sova72, srpskasparta, stegonosa, synergia, Topaz9, Tragač, Tribal, Tvrtko I, UAV operator, vathra, veljkovicdani, Viktor Petrenko, virked, VJ, Vlad000, vuk77, wexy, WOLF96, X3, Zadonbas, zgoljo