Poslao: 21 Feb 2010 00:50
|
offline
- Milorad Kos
- Dispečer u "Lasta" Beograd
- Pridružio: 11 Jul 2008
- Poruke: 263
- Gde živiš: Beograd-Sopot
|
Pre nego što otvorite tekući račun u Intesa banci, službenica vam, nakon uvida u kreditni biro, ukaže na sve pogodnosti koje će vam banka pružiti. Kad prebacite prijem zarade na taj tekući rn. i upitate za iste usluge, izdeklamuje vam da ništa od toga nema.
Poslao sam prigovor putem maila, obavestili me da će odgovoriti u roku 30 dana, ali ni nakon više meseci odgovora nema, a ja, prevaren, za gašenje tog istog računa treba da platim, kao i za potvrdu o gašenju.
Koliko još ima klijenata kome će tako uzeti 100+400 din.
Milorad Kos
kosmilorad@gmail.com
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 21 Feb 2010 00:58
|
offline
- Dusan
- SuperModerator
- Supermoderator opštih foruma
- Pridružio: 26 Jul 2006
- Poruke: 11118
|
kos milorad ::... Kad prebacite prijem zarade na taj tekući rn. i upitate za iste usluge, izdeklamuje vam da ništa od toga nema.
O kojim se konkretno uslugama radi? Pitam iz razloga što već nekoliko godina koristim njihove usluge, a koliko znam i još neki članovi ovog foruma, i do sada sam izuzetno zadovoljan, upravo tim uslugama i mogućnostima koje pružaju... Pitanje je da li je banka omanula ili se radi o nekom nesposobnom službeniku na koga treba ukazati njegovim čefovima...
|
|
|
|
Poslao: 21 Feb 2010 03:03
|
offline
- Milorad Kos
- Dispečer u "Lasta" Beograd
- Pridružio: 11 Jul 2008
- Poruke: 263
- Gde živiš: Beograd-Sopot
|
Dusan ::kos milorad ::... Kad prebacite prijem zarade na taj tekući rn. i upitate za iste usluge, izdeklamuje vam da ništa od toga nema.
O kojim se konkretno uslugama radi? Pitam iz razloga što već nekoliko godina koristim njihove usluge, a koliko znam i još neki članovi ovog foruma, i do sada sam izuzetno zadovoljan, upravo tim uslugama i mogućnostima koje pružaju... Pitanje je da li je banka omanula ili se radi o nekom nesposobnom službeniku na koga treba ukazati njegovim čefovima...
Konkretno se radi o filijali u Sopotu, ali u centrali u Beogradu, bar tako ja tumačim, se slažu sa njima, dok ništa nisu preduzeli, čak me nisu udostojili ni odgovora.
Radi se o klasičnim pravima vlasnika tekućeg računa: izdavanje kreditne kartice, dozvoljeno prekoračenje, čekovi. Na moje pitanje da li ću moći izmiriti dug po kreditnoj kartici kod druge banke, dobio sam potvrdan odgovor. Nakon otvaranja TR i prebacivanja zarade na isti, odgovor na sve je ne, ne i ne.
|
|
|
|
Poslao: 21 Feb 2010 08:51
|
offline
- Dusan
- SuperModerator
- Supermoderator opštih foruma
- Pridružio: 26 Jul 2006
- Poruke: 11118
|
kos milorad ::... Radi se o klasičnim pravima vlasnika tekućeg računa: izdavanje kreditne kartice, dozvoljeno prekoračenje, čekovi. Na moje pitanje , dobio sam potvrdan odgovor. Nakon otvaranja TR i prebacivanja zarade na isti, odgovor na sve je ne, ne i ne.
Ne bih voleo da se pomisli da imam neke druge veze sa njima, sem što sam (zadovoljan) klijent, koji koristi sve ove mogućnosti, pa i više od toga... I dalje prilično uopšteno i generalizovano govoriš o tvom problemu... Imam 4 njihove kartice (nemam velika primanja - samo skromna penzija ), koristim On line kupovinu, Internet karticu, usluge menjačnice, dozvoljeno prekoračenje kao i čekove... Naravno prvo se moraju ispuniti opšte utvrdjeni uslovi za sve to. Nije mi jasno šta se misli pod ovim:Citat:...da li ću moći izmiriti dug po kreditnoj kartici kod druge banke...
jer ako si mislio da uplatiš u drugoj banci, pošti, na šalteru, šta god - možeš ali samo na račun sa kojeg ti je odobren kredit (znači svojoj/banci Intesa)...
I dalje mislim da je greška/neznanje/arogancija/šta god... do službenika u Sopotu i da to nema nikakve veze sa poslovnom politikom banke (kako ove, tako i svih drugih banaka) koja je jasno definisana i koje se pridržavaju obzirom da im je to "uslov" opstanka na prepunom bankarskom tržištu. Zašto nisi dobio odgovor na meil mogu biti različiti razlozi od toga da ga nisu ni dobili, pogrešne adrese, nesavesnog službenika, konfiguracije njihovog "spam" filtera... Jedan od boljih načina da se požališ je, ili da odeš do njih u BG ili pozoveš 011/310 88 80, sačekaš opciju Transfer na agenta i ljubaznom operateru koji se javi izložiš problem i zatražiš dalje upute (ako ne dobiješ zadovoljavajući odgovor) kome i kako da se dalje obratiš...
p.s. Nadam se da sam ti pomogao...
|
|
|
|
Poslao: 21 Feb 2010 13:49
|
offline
- Milorad Kos
- Dispečer u "Lasta" Beograd
- Pridružio: 11 Jul 2008
- Poruke: 263
- Gde živiš: Beograd-Sopot
|
Ako službenik banke, pre otvaranja TR ima potpuni uvid u zaduženost klijenta (i "ulazak" u kreditni biro sam platio"), te mu u skladu sa tim kaže koje će sve usluge moći koristiti, a nakon otvaranja TR i uplate zarade kaže na to isto da se nema pravo, šta je to? Oprostite, ali za mene je to klasična prevara. Ako rukovodstvo to podržava, ili prelazi preko toga, to je poslovna politika.
Ako sam pod zabludom, u koju me je dovela službenica banke, otvorio TR, rukovodstvo banke bi trebalo, ako im obmanjivanje klijenata nije poslovna politika, da se izvini i kaže da ne moram platiti gašenje TR i izdavanje potvrde o istom, pošto je sam čin nastao njihovom greškom. Međutim, to se nije dogodilo, iako sam ih upoznao i pismeno i usmeno na gorepomenuti telefon.
Sad je pitanje koliko ovakvih obmanutih klijenata ima, ja znam za desetak kolega. Moguća je prosta računica: oko 200 din se na početku plati uvid u kreditni biro (?), 100 za gašenje TR, 300 za izdavanje potvrde (?), a to će potrajati par meseci (jer službenica pre konačnog ne, kaže da se sačeka još koja uplata) pa plus za svaki mesec 200 din za održavanje TR i sve to pomnožite sa brojem klijenata. Lepa zarada bez ikakvog truda.
|
|
|
|
Poslao: 21 Feb 2010 13:57
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Moja supruga takođe ima otvoren račun u Intesi. Problem je u tome što bankomati skoro nikada ne rade, bukvalno moraš da probaš po 100 puta da podigneš novac, kao da igraš poker u kazinu. Zato, u poslednje vreme, novac podižemo na bankomatima nekih drugih banaka i ako uzimaju proviziju jer račun s kom se podiže nije iz te banke.
Juče sam čuo da jedna banka daje neke kredite od 20000 dinara nezaposlenim osobama. Otplćuje se 1000 dinara mesečno a rok otplate je 24 meseca. Takođe se uplaćuje tako neki novac samo da se uđe u proceduru za odobravanje kredita. Koliko sam ja računao, oni samo od tog prihoda mogu da obezbede dovoljnu količinu sredstava za isplatu novca ljudima koji dobiju kredit.
|
|
|
|
Poslao: 22 Feb 2010 11:13
|
offline
- Pridružio: 25 Nov 2004
- Poruke: 2297
- Gde živiš: Kragujevac
|
I ja sam puno puta bio nezadovoljan Intesom, ali još uvek nisam promenio banku, iz prostog razloga što me je mrzelo da se raspitujem detaljno kakvi su uslovi u drugim bankama. Intesa ima jednu veliku prednost, a to je da su im filijale veoma rasprostranjene. Samo je PTT u tom smislu bolji.
Prvo što mi se ne svidja kod Intese je sto ne šalju SMS o odlivima, već samo o prilivima.
Drugo, nekad je usluga provere računa preko SMS-a bila besplatna, a već više od godinu dana nije (možda i duže).
Treće, treba im 1,5 meseci da naprave novu platnu karticu. Uopšte ne mogu da shvatim zašto toliko dugo.?
Četvrto, ukinuli su mi dozvoljeni minus, iako sam samo jedanput koristio tu uslugu.
Peto, korisnički servis na sajtu im je očajan. Može da mu se pristupi samo pomoću Win Explorer-a i očajno sporo radi.
Šesto, za aktiviranje bilo koje usluge koju pokriva redovno održavanje računa, mora da se ode kod njih lično, da se čeka red kod nekog činovnika, da on sačini aneks ugovora, da se to potpiše, da se sačeka 24h pa je tek posle svega toga ta usluga aktivirana. A taj aneks ugovora izgleda kao lista sa kućicama gde samo čekiraju uslugu i to je to. Npr., mora da se aktivira usluga da šalju obaveštenja o prilivima putem SMS-a, jer ta usluga po default-u nije aktivirana po otvaranju računa.
Ne znam da li i ovo ima veze sa njima, ali kad god treba nešto da platim karticom, čekam na kasi veoma dugo. Svi prodavci se žale da ta komunikacija sa Intesom ide najsporije od svih banaka.
|
|
|
|