|
Poslao: 12 Dec 2007 00:51
|
Pa i kompozicija samog obaveštenja je malo štura... gramatički nepravilna i logički nejasna...
Ali čini mi se da onaj ručni potpis ''Poslovni Sekretar'' i ne mora biti greška kao oličenje gluposti, ne ako (kao što sam imao prilike da vidim) dokument potpisuje neko drugi, a u tudje ime (prosto, nije to veliki bauk ako dokument nije važan; a ovaj je prostog informativnog karaktera, bez krucijalne važnosti)...
|
|
Poslao: 12 Dec 2007 09:08
|
Dokument jeste čisto informativan i za lokalnu distribuciju, ali je i smešno kako je potpisan: ili se to neko našalio sa "poslovnim sekretarom" ili je "poslovni sekretar" toga dana bio malo "odsutan" mislima i pogrešio!
Elem, na poslu imam jednu fasciklu sa takvim "potpisima" i s vremena na vreme je otvorimo i kolektivno se ubijamo od smeha!
|
|
Poslao: 12 Dec 2007 09:49
|
Meni su rekli da kad potpisujem nesto u necije ima dodam ispred tog vec odstampamog "za" i potpisem se. Sto bi u ovom slucaju bilo:
za Poslovni sekretar
moj potpis
Tanja Mihajlovic
E sad, mozda za ministarstvo to ne vazi.
|
|
Poslao: 12 Dec 2007 11:00
|
Znaš šta malo ću da te udavim... meni je muka od ekonomije i poslovne neetike i nepismenosti još više što sam ja diplomirani ekonomista, a od pre evo uskoro će 10 godina, od početka do kraja studija je neka kriza, i još uvek...I šta...ja svoj posao ne radim moj posao rade nepismeni, oni koji su na neko radno mesto došli tako što su platili, pa nepotizmom, pa vezama..Ne kažem svaka čast svakome ko se snadje ali ako već neko radi neki posao onda treba da ga radi kako valja, ili ako nije školovan, nek ga nauči. Većina u kancelarijama i dan danas na poslu uglavnom obavlja privatne telefonske razgovore, ispija kafe po ceo dan, igra igrice ide na internet, a posao se nagomilava, većina je mrzovoljna, nemotivisana, nezadovoljna i tako dolazi na posao i rutinski ga obavlja...Radila sam u jednoj poznatoj firmi nekoliko godina dok se nisam posvetila porodici,pa mi je sve jasno još tad bilo; sad i da hoću da ponovo radim....ne znam ...toliko se toga promenilo toliko je toga deformisano, nema nikakve etike.....Pa samo kad konkurišem na neki novi posao, osnovno pravilo poslovnog bon- tona da ako neko ne udje u uži izbor, da se jave poslovnim pismom da se zahvale što je neko konkurisao, i da navedu osnovne razloge zašto neko nije primljen znači niko ne poznaje to poslovno pravilio...
Ne poznaju se pravila poslovne korespondencije, ni pravila poslovnog bon-tona pa to je osnova...a kako neko može da ih i poznaje kad nije školovan ekonomista, komercijalista, ili ako bar nije zainteresovan da nauči posao...i zbog poslovnih partnera, i ako radi na šalterima birokratiskih službi zbog fizičkih lica, i na kraju zbog samog sebe..
Biser nepismenosti: Moj potpis umesto ime i prezime, jel se to neko šalio bre, ne znam kako je taj neko onda dobio ličnu kartu ako se i tad potpisao kao Moj Potis (tj Poslovni sekretar umesto potpisa -Ime i prezime da se ispravim)
|
|
Poslao: 12 Dec 2007 11:28
|
"moj potpis" je znacilo da se potpisem u svoje ime (a ovde ga sigurno necu napisati), a ne da upisem te dve reci na mesto potpisa.
I da, skolovana sam za svoj posao, i vise nego sto je potrebno. A da se tako popunjava rekli su mi direktor (koji je to vise od dvadeset godina) i pravnik. Pa valjda i njihovo znanje i iskustvo govore nesto.
A stvarno ne znam sta bih drugo mogla da uradim ako mi se pojavi neko i trazi kopiju svog svedocanstva a razredni staresina je umro pre par godina. Da ostavim kopiju svedocanstva nepotpisanu? Mozda je to bolje resenje?
|
|
Poslao: 12 Dec 2007 12:07
|
Neprilagodjena
nije bio komentar za tvoj citat koji je sasvim ispravan
već umesto onog
- poslovni sekretar- ja sam stavila- moj potpis-, kao što je neko napisao -poslovni sekretetar- umesto svog imena i prezimena tako bi stavio i -moj potpis -umesto imena i prezimena, u tom kontekstu....Izvini ako sam u brzini pisanja zabrljala...
|
|
|
|
Poslao: 12 Dec 2007 17:20
|
...Na kraju kad malo razmislimo svakom može da se desi neki propust ili glupost, nije nam dobar dan, rasejani smo, pod pritiskom...
Devojka koja je potpisala dokument je zaista napravila grešku ali podjimo od toga da je recimo prvi radni dan na poslu, da je napeta, pod pritiskom, masa neponatih ljudi, strah od nadredjenog, nesigurnost, dovodi do toga da se neminovno može napraviti neka greška, i slučajno, i namerno....toj osobi će još više biti neprijatno ako svi saznaju, ako nadredjeni nije diskretan pa joj skrene pažnju lično...
Nekad stvarno i kad se trudimo i kad smo obrazovani za taj posao možemo napraviti grešku...
|
|