Najigranija besplatna online igra

Najigranija besplatna online igra

offline
  • Pridružio: 03 Jan 2011
  • Poruke: 0
  • Gde živiš: Beograd

Ukus pobede je osetila ekipa koja je pre više od deceniju osmislila i napravila video igru za PC malo neobičnog naziva: “Kaunter Strajk”. Verovatno se vlasnici autorskih prava nad ovom igrom nisu ni nadali ovako velikom uspehu koji je igra ostvarila, a kamoli njenoj veoma zastupljenoj igrivosti. Usuđujem se da pretpostavim i to da se isti taj tim inženjera nije mogao nadati ni ovako dugom periodu koliko CS poseduje titulu najzastupljenije kompjuterske igre.

Ako mene pitate, za ovakav uspeh zaslužan fenomen koji se može imenovati: “život pre života”. Taj fenomen u CS 1.6 slučaju, jeste igranje u LAN-u, od kuće sa botovima, ili u igraoni sa istomišljenicima na drugom kraju sale, ili su to pak bila dva umrežena kompjutera.

Čim su se pojavile brže internet veze CS 1.6 je istog sekunda nastanjen u online okruženje. Serveri za Kaunter Strajk 1.6 su se pojavljivali bukvalno preko noći. Prevashodno su serveri locirani u US bili najzastupljeniji, ali nije trebalo mnogo vremena da bi Internetom “počeli da gazduju” i CS serveri iz preostalog dela sveta.

Za neverovati je da je Srbija ovoga puta bila u koraku sa ostatkom sveta, zapravo, Srbija je ovog puta bila predvodnik u regionu, i po broju igrača, i po broju servera, koji i danas narastaju kao biljke iz vode. Serveri za CS 1.6 Srbija prvo su bili prenaseljeni igračima sa Balkana, da bi se malo kasnije serveri za CS 1.6 u velikom broju pojavili i u svim zemljama u okruženju Srbije.

Zanimljiva, a za neke čak i zapanjujuća činjenica je da osvrćući se na period od 10 dina-dana koliko igra živi, na velikom broju CS servera je moguće primetiti igrače koji su ovoj igri odani od svoje tridesete godine života, kao i plejere koji nemaju ni 10 godina. Baš iz ovog razloga često se može čuti da na nekom CS 1.6 serveru igraju otac i sin, ili burazer i sestra.

Sada bih hteo da Vam otkrijem tajnu ove igrice, odnosno, ključ njenog uspeha, koji je uticao na to da se ova igra tako dugo zadrži, pa da sagledamo neke od najbitnijih faktora koje sadrži.

Sa aspekta finansija, Counter Strike 1.6 je jedna od najjeftinijih napravljenih kompjuterskih igrara, što je u potpunoj suprotnosti igričama koje zahtevaju sve bolje, t.j., naprednije konfiguracije računara, kao što su grafika i procesori. Ovaj pristup izradi CS igrice dozvolio je plejerima da ne ulažu dodatna sredstva u "upgrade" svojih računara kako bi ga osposobili za Kaunter Strajk. Ovo se može smatrati prvim i glavnim razlogom koji je uticao na to da se konfiguracije računara koje su postojale pre desetak godina danas veoma pristojno mogu da koristiti za Kaunter Strajk.

Verovatno ste i sami bili očevidci sličnih reči: “Kevo moram da nabavim novu G-Force 4 grafičku kartu da bih mogao da igram igrice!!! - Ako ja mogu da pucam Kaunter Strajk, onda možeš i ti”.

Moram da skrenem pažnju i na socijalni aspekt ove igre. Kaunter Strajk je koncipiran tako da se dve ekipe nadmeću u ostvarivanju zacrtanih ciljeva, što prevedeno znači: "timski rad". Uspeh tima konkretno zavisi od činjenice koliko je određeni igrač sinhronizovan sa svojim timom, kao i kakvim veštinama taj igrač barata. Tim znači: druženje, saradnju, i pripadnost, sa težnjom usmerenom ostvarivanju zajedničkog cilja. Na "globalnoj mreži" možete videti veliki broj tekstova i klipova na kojima se nalaze plejeri sa određenog Counter Strike 1.6 servera.

Gledajući sa psihološke strane, igra je osmišljena tako da dinamikom koju poseduje i simulacijom realističnih situacija igrače izoluje od grozne svakodnevnice i pruža im boravak u jednom potpuno novom svetu, koji oslobadja od stresa i besa. Oni koji se protive pucačkim igrama, odnosno, igricama gde je dosta zastupljeno nasilje i ubijanje, misle da ove igrice kroz svoju tematiku utiču na porast nasiljau realnom svetu.

Dovoljno dobro poznajem sebe, igram CS godinama, i smatram da, to može da saopšti samo osoba kojoj nikada palo napamet nije da igra CS 1.6, a jedno je sigurno: predstavljanjem realne borbe izmedju dobrih i loših momaka može se osloboditi agresija akumulirana u svakome od nas običnih smrtnika, na takav način gde se taj nasilnički naboj oslobadja "u etar".

When Counter-Strike was published by Sierra Entertainment/Vivendi Universal Games, it was bundled with Team Fortress Classic, Opposing Force multiplayer, and the Wanted, Redemption and Firearms mods."[5]

On 24 March 1999[verification needed] Planet Half-Life opened its Counter-Strike section. Within two weeks, the site had received 10,000 hits. On June 19, 1999, the first public beta of Counter-Strike was released, followed by numerous further "beta" releases. On April 12, 2000, Valve announced that the Counter-Strike developers and Valve had teamed up.

The non-beta release dates of Counter-Strike are as follows[6]:

* Version 1.0: November 1, 2000
* Version 1.1: March 13, 2001
* Version 1.3: September 12, 2001
* Version 1.4: April 24, 2002
* Version 1.5: June 12, 2002
* Version 1.6: September 15, 2003

Note: Version 1.6 effectively coincided with the release of Valve Software's Steam content delivery system. All further updates and bug fixes have been dynamically delivered via Steam, without any specific new version numbers.

On January 25, 2003, a world wide competition was held by Valve and hosted by Dell. Numerous Dell desktops and laptops were awarded in the competition which attracted over 10,000 participants. The competition was held over a two week period, with the winners "b0b" and "jsrawr" being announced on February 15 on Valve's website.[citation needed]

On March 20, 2004, Counter-Strike: Condition Zero was released. It contained a single player campaign and bots, as well as other changes.

Counter-Strike received a major technology update and refresh on November 1, 2004 with the release of Counter-Strike: Source, which was heavily updated using Valve's Source game engine to take advantage of more modern graphics and audio hardware. However, the original Counter-Strike is still available and played by many people via Steam, as the two variants are quite different, and players inevitably prefer one variant over the other. Both versions continue to co-exist today.

Counter-Strike was originally played online through the WON gaming service, which was shut down in 2004,[7] forcing players to switch to Steam. The non-Steam version of Counter-Strike (version 1.5) can still be downloaded from sites such as FilePlanet.[8] Due to the closure of WON, part of the player community responded by creating their own WON network, dubbed WON2.[citation needed]

In March 2007, Valve implemented mandatory advertisements through Steam in official maps and in the game's GUI overhead. Customers have expressed frustration with the ads, including an over 200 page thread on Valve's official forums, saying that they violate original terms of service and distract from the game.[9] The thread was later deleted by an unknown moderator.
Main article: Counter-Strike Online

As of February 2008, Counter-Strike Online is only available in South Korea and is now in open beta test. It is being developed by Nexon Corporation with oversight from license-holder Valve Corporation, and is an attempt to increase market share of Valve's games in the Korean gaming market.
en.wikipedia.org/wiki/Counter-Strike

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 935 korisnika na forumu :: 29 registrovanih, 4 sakrivenih i 902 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., bokisha253, cavatina, Darkoniii_94, dolinalima, Frunze, galerija, Georgius, ILGromovnik, ladro, LeGrandCharles, loon123, mercedesamg, milutin134, MiroslavD, mocnijogurt, nebojsag, pein, predragc, Primus17, procesor, raketaš, savaskytec, Srky Boy, stankolich, Toper, voja64, zax22r, zuxbg