Poslao: 20 Okt 2010 01:26
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Napisano: 15 Okt 2010 22:08
Usled objedinjavanja Internet usluga Telekoma Srbija pod zajednički domen, od 15. oktobra 2010. godine doći će do promene parametara svih korisničkih Open ADSL naloga.
Vaš e-mail nalog će biti izmenjen na sledeći način :
1. Vaša e-mail adresa se menja iz username @ nadlanu.com u username @ open.telekom.rs. U toku naredna 3 meseca, obe adrese će Vam biti aktivne i sva elektronska pošta poslata na staru adresu biće prosleđena u Vaše poštansko sanduče. Po isteku ovog perioda biće validna samo nova e-mail adresa.
2. Potrebno je da u mail klijentu na vašem računaru (Outlook Express, Microsoft Office Outlook itd.) podesite nova imena servera:
Incoming server ( POP3, IMAP): mail.open.telekom.rs
Outgoing server ( SMTP): mail.open.telekom.rs
Vaše korisničko ime i šifra kojima se prijavljujete na sistem pri primanju i slanju elektronske pošte ostaju isti. Ukoliko se u okviru Vašeg korisničkog imena, u poljima za autentifikaciju na dolazni i odlazni server (incoming I outgoing server), nalazi i domenski nastavak @nadlanu.com, potrebno ga je ukloniti iz Vašeg korisničkog imena.
Detaljno uputstvo kako da podesite vas mail klijent novim parametrima možete da pogledate na sledecoj adresi http://www.open.telekom.rs/home/Content.aspx?temp=7&sid=203&id=687 .
Ako za proveru vaše pošte koristite uslugu web mail i vaš internet pretraživač od sada to možete da učinite na novoj adresi: http://mail.open.telekom.rs
Ukoliko vašu elektronsku poštu čuvate na mail serveru, posle 15. oktobra 2010 sva pošta koja je primljena ili poslata do tog datuma može biti privremeno nedostupna – nećete moći da je vidite u folderima Inbox i Sent items. Do trenutka kada ove poruke ponovo ne budu vidljive u ovim folderima, ukoliko je neophodno da ih pogledate, to možete da učinite na sledeći način:
1. Prijavite se na web mail na adresi http://mail.open.telekom.rs
2. Izaberite link “Sakupi stare poruke” u gornjem levom delu stranice
3. U predviđena polja unesite Vaše korisničko ime i šifru
Ukoliko ste korisnik naše ADSL usluge sa statičkom IP adresom, od 18.10.2010. godine Vaše korisničko ime za pristup - autentifikaciju pri uspostavljanju konekcije, menja domenski nastavak iz @nadlanu.com u @open.telekom.rs, dok Vaša šifra i statička IP adresa ostaju nepromenjeni. Prijavljivanje na sistem sa starim korisničkim imenom biće moguće najkasnije do 17.01.2011. godine.
http://www.open.telekom.rs/home/News.aspx?temp=5&cid=42826
Dopuna: 20 Okt 2010 1:26
Radi li kome e-mail sa ovim novim podesavanjima. Mislim u nekom od e-mail klijenata, ne na sajtu.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 20 Okt 2010 11:21
|
offline
- drummer
- Moderator foruma
- Pridružio: 05 Okt 2005
- Poruke: 3005
- Gde živiš: Valjevo
|
Ja sam preključe na nekoliko mesta podešavao ove promene u različitim e-mail klijentima i uspešno podesio samo u MS Outlook-u. U svim ostalim je izbacivalo grešku tipa "ne mogu se povezati putem SSl konekcije na portu 110" (iako taj port nije za SSL ). Ipak, juče je naprasno proradilo u svim ostalim podešenim klijentima, tako da je moje mišljenje da je problem do njihovih servera.
|
|
|
|
Poslao: 20 Okt 2010 12:53
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Meni u Thunderbird-u izbacuje "Connection to server open.telekom.rs timed out". Valjda ce proraditi.
|
|
|
|
Poslao: 20 Okt 2010 14:10
|
offline
- Pridružio: 19 Sep 2007
- Poruke: 1677
|
U windows live mailu radi ok, nisam imao nikakvih problema.
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 00:54
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Joj sto me namuci ovaj telekom, jedva podesih e-mail.
Moze li neko da mi kaze, salje li vam e-mail kada je podesen Connection security na STARTTLS (Outgoing server).
Ne mogu da se setim ali cini mi se da mi je to bilo podeseno, dok je bilo nadlanu.rs. Sada moram da ga stavim na NON, da bi poslao e-mail.
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 09:47
|
offline
- drummer
- Moderator foruma
- Pridružio: 05 Okt 2005
- Poruke: 3005
- Gde živiš: Valjevo
|
Ne, telekom ne koristi nikakvu napredniju autentifikaciju niti zaštićenu vezu. Koriste se portovi 110 (POP3) i 25 (SMTP) i to je jedini način za podešavanje. Ne radi slanje ako se koristi STARTTLS konekcija.
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 14:32
|
offline
- oblak
- Legendarni građanin
- Glavni moderator foruma Mobilni telefoni
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 6355
|
Poslali mi obavestenje na kucnu adresu sa uputstvom
pohvalno!
|
|
|
|
Poslao: 21 Okt 2010 15:18
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
drummer ::Ne, telekom ne koristi nikakvu napredniju autentifikaciju niti zaštićenu vezu. Koriste se portovi 110 (POP3) i 25 (SMTP) i to je jedini način za podešavanje. Ne radi slanje ako se koristi STARTTLS konekcija.
Hvala
|
|
|
|