Spisak svih dobitnika:
Citat:Уручене награде “Најбоље из Србије”
Награде “Најбоље робне марке Србије” за 2007. годину. додељене су 21, децембра у Клубу посланика на Дедињу, у организацији Министарства трговине и услуга, дневног економског листа “Привредни преглед” и Привредне коморе Србије. Награде су уручили председник Привредне коморе Србије Милош Бугарин, проф. др Бојан Димитријевић, заменик председника жирија, министар за рударство и енергетику Александар Поповић и министар за трговину и услуге и председник жирија Предраг Бубало.
Најбољи корпоративни бренд Србије у 2007. години је Нафтна индустрија Србије, друга награда припала је предузећу “Агрожив″ из Панћева, а трећа “Гранд прому”, а специјална награда Војномедицинској академији (ВМА) - Београд
Најбоља робна марка у 2007. години је минерална вода “Књаз Милош”, истоимене компаније, друга награда припала је производу “смоки”, београдског “Соко Штарка”, а трећа маргарину “добро јутро”, зрењанинског “Дијаманта”.
Пет најбољих компанија у услугама су “Jat Airways”, “Pink Media System”, “Новосадски сајам”, ДДОР Нови Сад и Комерцијална банка - Београд, а пет најбољих страних брендова, који су највише допринели развоју домаће економије су “Messer tehnogas” - Београд, OMV Србија - Београд, “Henkel Merima” - Крушевац, “Карлсберг Србија” - Челарево и Рајфајзен банка - Београд.На скупу који је окупио највеће српске компаније додељено је још двадесетак награда “Најбоље из Србије” по робним групама, а све добитнике награда објављујемо у наставку текста.
Циљ акције је да утиче на свест потрошача ка опредељивању за производ из Србије, ако он по цени и квалитету не заостаје у поређењу за иностраним, што је и мото кампање “Купујмо домаће - обновимо Србију”.
-Награде “Најбоље из Србије” допринеће да се добитници промовишу на начин који примењују и познате стране компаније, повећању тржишне вредности свога бренда и схватању његове улоге на тржишту - казао је Предраг Бубало, министар за трговину и услуге.
-Имати престижну робну марку и верне потрошаче, циљ је коме теже сва предузећа у развијеним тржишним привредама, па и код нас, истакао је министар Бубало.
Стварањем бренда, побољшаће се услови за прилив страних инвестиција и раст извоза, и међународну промоцију Србије.Овај четврти, као и претходна три избора показали су да су награде добиле компаније и производи који су заиста на светском нивоу, јер су критеријуми жирирања урађени по светској методологији и искуствима еминентних домаћих и иностраних стручњака
Добитници главних награда „Најбоље из Србије“ за 2007. годину
КОРПОРАТИВНИ БРЕНД
За најбољи корпоративни бренд у свим робним групама награду
„Најбоље из Србије у 2007. години“ добили су:
Специјалну награду за корпоративни бренд
ВМА - Београд
I награду
Нафтна индустрија Србије - Нови Сад
II награду
Агрожив - Панчево
III награду
Гранд пром - Београд
РОБНА МАРКА
За најбољу робну марку у свим робним групама награду
„Најбоље из Србије” у 2007. години добили су:
I награду
Књаз Милош - Аранђеловац
за робну марку газирана вода „Књаз Милош“
II награду
Соко Нада Штарк за робну марку „смоки“
III награду
Дијамант - Зрењанин за робну марку маргарин „добро јутро“
НАЈБОЉИ БРЕНД У УСЛУГАМА
За најбоље брендове у области услуга проглашени су:
Jat Airways - Београд
Pink medija group - Београд
Новосадски сајам - Нови Сад
ДДОР - Нови Сад
Комерцијална банка - Београд
НАЈБОЉИ СТРАНИ БРЕНД
За најбоље стране брендове у Србији који су допринели развоју српске привреде проглашени су:
Messer Tehnogas - Београд
OMV Србија - Београд
Henkel Merima - Крушевац
Carlsberg Србија - Челарево
Raiffeisen bank - Београд
Добитници награда „Најбоље из Србије“ за 2007. годину у робним групама
У робној групи сокови и безалкохолна пића
„Фрувита“ - Београд за робну марку сок „hello“
У робној групи индустрија уља и биљних масти
„Витал“ - Врбас, за робну марку мајонез „mayovita“
„Сојапротеин“ - Бечеј за корпоративни бренд
У групи пољопривреда
Пољопривредни комбинат Београд за корпоративни бренд
У робној групи кућна хемија
„Албус“ - Нови Сад за робну марку „бохор“
У робној групи медицина и здравство
„Yu Glob“ - Београд за робну марку „Оригинална Павловићева маст“
У робној групи осигурање
Компанија „Дунав осигурање“ за осигурање станова
У робној групи намештај и прерада дрвета
„Forma Ideale“ - Београд за корпоративни бренд
„Dallas Company“ - Тутин за робну марку кожна гарнитура „malaga“
У робној групи информационе технологије
„ОСА рачунарски инжењеринг“ Београд за робну марку софтвер „UniDocs“
У робној групи грађевински материјали и профили
„Jeep Commerce“ - Београд за корпоративни бренд
„Вујић Ваљево“ за робну марку ПВЦ прозорски профили и прозори
ИГМ „Трудбеник“ - Београд за иновацију производа „еуро блок 61“
У робној групи кондитори
„Jaffa“ - Црвенка за робну марку „jaffa cakes“
У робној групи алкохолна пића и пиво
„Carlsberg Србија“ - Челарево за робну марку „лав пиво“
У робној групи електроника и електроопрема
„Galeb group“ - Шабац за корпоративни бренд
У робној групи аутомобиласка индустрија и пољ. механизација
„Икарбус“ - Београд за корпоративни бренд
У робној групи производња специјалних возила
„Bexing“ - Београд за производњу ватрогасних и комуналних возила
У робној групи текстил, кожа и обућа
Зекстра Група зекстра за корпоративни бренд
У робној групи металопрерађивачка индустрија
МПИ ХК „Бане“ Сомбор за корпоративни бренд
У робној групи Хортикултура
„Гарден центар“ за корпоративни бренд
У робној групи Угостителство
„Јат Кетеринг“ за корпоративни бренд у кетерингу
У робној групи мала и средња предузећа
„Interfish“ - Ниш за корпоративни бренд
„RB Global“ - Ужице за робну марку „стара соколова ракија“
Izvor: http://www.mtu.sr.gov.rs/cms/?p=133
|