Poslao: 24 Feb 2013 15:17
|
offline
- ivica84la
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 24 Feb 2013
- Poruke: 3
|
treba mi pomoc oko trofaznog motora povezivanje
motor je 1.5kw i uzeo sam ga za cekularcic
u kucistu ima 6 srafova i nijedan most izmedju a sa svakog srafa po jedna zila ide u motor
tako da ima i 6 zila a ne 3 kao uobicajno
zna li neko da mi pomogne kako da povezem
unapred hvala
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 24 Feb 2013 18:32
|
offline
- bobby
- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
Nasao sam podatke za motor iz iste serije:
http://www.emot.de/wissen/wick_dat/wolf/mtdw100l2.htm
Ti motori izgleda da imaju dva nezavisna motanja. Jednom sa 4, jednom sa 6 polova (brze i sporije okretanje).
Znaci, probaj da prvo povezes faze na sve kontakte koji u oznaci nose 1 (U1, V1, W1), pa vidi koliko se brzo okrece. Onda probaj kontakte obelezene sa 2. Uporedi kada se brze okrece. Po tablici bi trebao da je snazniji kada se koristi namotaj sa vecim brojem obrtaja.
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2013 19:11
|
offline
- ivica84la
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 24 Feb 2013
- Poruke: 3
|
ok probacu
ali imam petozilni kabal
boje faza znam da povezem kao i utikac
ali na motoru ok probam faze po oznakama
na kuciste ima matica za uzemnjenje(zuto zelena)
a gde se kaci nula
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2013 20:03
|
offline
- higuy
- Legendarni građanin
- penzionisani tabijatlija
- crni hronicar
- Pridružio: 21 Apr 2010
- Poruke: 8565
- Gde živiš: Dubocica
|
Kakva nula na trofaznom motoru.
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2013 20:12
|
offline
- bobby
- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
Napisano: 24 Feb 2013 20:08
Nula nije uvek nuzna kod trofaznih motora vezanih u zvezdu.
Nego, nesto razmisljam. Imas li multimetar da izmeris otpor izmedju W1 i W2?
Razmisljam da li stvarno ima dva namotaja, ili su jedinice i dvojke krajevi jednog namotaja.
Dopuna: 24 Feb 2013 20:12
higuy ::Kakva nula na trofaznom motoru.
Zavisi od aplikacije.
|
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2013 20:16
|
offline
- ivica84la
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 24 Feb 2013
- Poruke: 3
|
nemam multimetar
ipak ovaj motoric ce da saceka elektricara
posto je malo komplikovano za mene da to vezem
neznam dal je pametno da probam bez njega da ga nebi sprzio
to ako bi isao po oznakama 1ili dva
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2013 22:52
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
U pravu je Bobby.
U pitanju je izvedba el. motora sa dva odvojena namotaja. Gledaj na to kao dva el. motora.
Jedan el. motor je na krajevima : U1 V1 W1, a drugi je na W2 U2 V2.
Dakle ako napon (tri faze) dovedeš na U1 V1 W1 vrteće se manjom brzinom, a ako napon dovedeš na W2 U2 V2 vrteće se bržom brzinom. Ili je možda drugačije postavljena brzina, zavisi kako su izvedeni krajevi. Nula nije potrebna, a uzemljenje se pričvršćuje na kućište el. motra.
bobby ::
Razmisljam da li stvarno ima dva namotaja, ili su jedinice i dvojke krajevi jednog namotaja.
Standardne oznake klemberta el. motra. Sever je čak i na monofaznim el.motorima postavljao takav.
|
|
|
|