|
|
|
|
Poslao: 12 Jul 2010 17:52
|
offline
- mcrule
- Legendarni građanin
- Michael
- Spy[Covert OPS], Gathering Intel/Info & The Ultimate Like Master[@ MyCity]
- Pridružio: 21 Feb 2010
- Poruke: 16934
- Gde živiš: 43.6426°N 79.3871°W
|
Napisano: 12 Jul 2010 5:40
E vidis do drugog koraka nam je isto,ali kad ukucam kod i ID on mi ispise poruku sto sam vec napisao iznad:
Sorry, your password can't be reset online (9024)
For security reasons, we require you to contact Customer Care
I jednostavno nece da mi prikaze taj treci korak sto si naveo - Please select an option to reset your password.
Znaci uopste ga nema,znaci ja taj kod ukucam,kad smo vec kod koda jel treba da ukucam i velika slova(Capital) sa Caps lockom ili sve mala da kucam? I jos jedna zeznuta stvar je sto ne mogu da cujem taj zvuk znaci da mi izgovaraju ta slova mozda bi bilo lakse jer mi ne rade zvucnici trenutno ali to je druga prica.
Sta ja sad da radim, onda mozda je u kodu problem ali ne verujem bas probao sam dosta puta sa razlicitim kodovima ali uvek ispise istu poruku.
A kod tog ID treba dodati nastavak @Yahoo.com uz moje ime jel tako?
Posto tako sam i stavio kao i do sada, ja ne znam sta sad zezaju
A jel moguce da mi neko "upao" i ukrao ID ili sifru? posto se u to vec ne razumem bas nesto.
Nadam se da imas jos nacina da mi pomognes ili neko drugi,valjda ne moram da kontaktiram Customer Care
Dopuna: 12 Jul 2010 17:52
Update: I dalje kad pokusavam da pristupim svom nalogu na Yahoo ispise istu poruku,ja sam se prvo nadao da ce to mozda samo jedan dan biti tako ali evo vec 3 dana,ja jednostavno ne znam sta cu Toliko mnogo imam bitnih informacija na tom Yahoo mail-u i posto ih nisam skinuo na PC ne mogu da pristupim njima Poludecu
Ako neko zna jos neki nacin kojim bi mi pomogao bio bih mu stvarno veoma zahvalan
|
|
|
|
Poslao: 12 Jul 2010 22:41
|
offline
- NoOneEver Dreams
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 16 Apr 2008
- Poruke: 1159
- Gde živiš: Ank-Morpork
|
Izvini sto ti nisam odgovorio, ceo dan sam bio van kuce.
Nije bitna velicina slova kada ti traze da ukucas kod.
Ja nisam stavljao @yahoo.com nastavak na svoj ID; nije potreban.
Nije nemoguce da ti je neko saznao sifru.
http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/mail/classic/technical/technical-04.html
Probaj ovo:
1. Click your browsers Refresh button.
2. Log out of Yahoo! Mail.
3. Close ALL web browsers.
4. Restart a web browser and log into Yahoo! Mail.
5. Try clearing your internet browser’s Cookies and Cache.
Ako to ne pomogne, kontaktiraj ih mailom ( account-security-help@cc.yahoo-inc.com ) i objasni im problem.
Na netu postoji gomila slucajeva sa istom greskom (9024) i optrilike da se ona odnosi na nedostupnost mail naloga usled odrzavanja. Ali, ipak im ti posalji mail.
|
|
|
|
Poslao: 08 Apr 2013 17:14
|
offline
- Brdjanka
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 06 Apr 2013
- Poruke: 2
|
Pitam kako da aktiviram Yahoo mejl ,? Imam jako vaznu postu koja mi stize na njemu i sto je najvaznije mejlovi tih koji su mi slali su na tom mom mejlu.
|
|
|
|
|
Poslao: 14 Apr 2013 23:31
|
offline
- Vladimir
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 10 Feb 2005
- Poruke: 3549
|
Brdjanka ::Pitam kako da aktiviram Yahoo mejl ,? Imam jako vaznu postu koja mi stize na njemu i sto je najvaznije mejlovi tih koji su mi slali su na tom mom mejlu.
Imaš li uopšte Yahoo mail i odgovori na Ruletova pitanja?
|
|
|
|
|