Developer(s): Crytek Frankfurt
Crytek UK (multiplayer)[1]
Publisher(s): Electronic Arts
Writer(s): Richard K. Morgan
Composer(s): Borislav Slavov
Tilman Sillescu
Hans Zimmer
Lorne Balfe
Engine:CryEngine 3
Version: 1.9.0.0[2]
Platform(s): Microsoft Windows
PlayStation 3
Xbox 360:
Release date(s):
NA March 22, 2011
EU March 24, 2011
AUS March 25, 2011
Unapređeni Nanosuit u verziji 2.0 sada igra daleko veću ulogu. Zapravo, cela igra, počev od priče, dizajna nivoa i mehanike, prilagođena je ovom naprednom bio-mehaničkom kombinizonu koji pruža neke fantastične nadljudske sposobnosti, kojima vas igra postepeno nagrađuje. Jednom kada se akcija zahuhta, shvatićete da je Nanosuit i njegovo korišćenje pretrpelo značajne izmene, za koje će se ubrzo ispostaviti da su u potpunosti opravdane. Sada je korišćenje odela (iako pojednostavljeno) daleko zabavnije, ali i neophodnije u odnosu na Crysis, jer vas igra konstantno primorava da pametno koristite prednosti koje pruža. Tako su sada u fokusu samo Cloak i Armor modovi (Q i E taster), dok se Strenght i Speed aktiviraju automatski, kada god podižete, bacate, udarate ili šutirate neki veći objekat (ili neprijatelje), odnosno kada držite taster za sprint. Naravno, i ovog puta sve navedene mogućnosti crpe energiju koja se ubrzo regeneriše.
Kako je odelo evoluiralo i u svojim dubokim slojevima sadrži ključ za uništenje vanzemaljske zaraze, logično je da neko očajnički želi da ga se dokopa. Ovde na scenu stupa CryNet korporacija sa svojom privatnom C.E.L.L armijom koja će vas loviti na ulicama grada, misleći da se ispod odela nalazi Prophet (jednim delom zapravo i jeste tako, ali ne želimo da vam otkrijemo previše detalja). Ovim imenom će vas dobrim delom igre oslovljavati i Gould - naučnik i bivši zaposleni CryNet-a, koji je zbog prljavih planova napustio korporaciju, a koji će vas većim delom igre terati da prikupljate DNK uzorke vanzemaljaca ne bi li ih analizirao i pronašao način za uništenje spora kojima je podzemlje grada preplavljeno. Prikupljeno vanzemasljko tkivo igra dve bitne uloge. Prva se odnosi na priču, jer će Nanosuit konstantno analizirati uzorke, menjati svoj kod i evoluirati u jedino efikasno oružje protiv invadora. Druga uloga se odnosi na mogućnost da otključavate nove mogućnosti odela trošenjem ovih DNK uzoraka (opakiji vanzemaljci donose više poena), kao što je na primer mogućnost da duže ostanete u “predator” modu (najskuplja, ali najkorisnija opcija).
Napucavanje je sasvim zadovoljavajuće, čemu doprinosu i solidan broj automatskih pušaka, sačmara, snajpera i eksplozivnih naprava. Naravno, tu su i neizbežni dodaci, poput optike, lasera i prigušivača. Moramo priznati da nam se izuzetno dopalo korišćenje stacionarnih teških mitraljeza, koje je moguće išćupati sa vozila ili betonske barikada. Ovaj izuzetno ubojit teškaš sa 150 metaka je dovoljan za prelaženje čitavih nivoa (iako poprilično ograničava pokretljivost), pa smo uživali koristeći ga kada god smo bili u prilici. Sada igrač u trku može da uklizava neprijatelju u noge, sapliće ih i puni olovom u isto vreme, na nešto “umereniji” način od onog u igri Bulletstorm.
Rame uz rame sa vizuelnom komponentom ide i ništa manje impresivna zvučna podloga, koja pored odličnih zvukova akcije, podrazumeva i brojne numere koje se savršeno uklapaju u dešavanja na ekranu, a za koje je jednim delom zaslužan niko drugi do Hans Zimmer. Iako nije u pitanju horor igra ili avantura, Crysis 2 je pravi dokaz da muzika u igri u velikoj meri može da utiče na atmosferu, naravno, u najpozitivnijem mogućem smislu. Dobra stvar je što ćete sve numere otključati do kraja igre kada ih možete naći pod Extras opcijom u glavnom meniju.
PC Minimum System Requirements
Operating system: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack
Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better
Memory: 2Gb (Vista requires 3Gb)
Hard disk space: 9Gb
Video: NVidia 8800GT with 512Mb RAM, ATI 3850HD with 512Mb RAM, or better
Jesam li ja jedini koji misli da je agrro sistem očajan?
Vizuelni utisak je ok, možda malo previše "sija" za moj ukus. Nisam takođe video custom opcije za grafiku pa nisam ni mogao da kontrolišem to, tako je kako je na "Hardcore" podešavanju.
Postoje neke sitnice koje me nerviraju :
- dim iz oružja koje ima prigušivač
- lošiji izbori checkpointa
- agrro sistem tj. to što gde god da se pojavim neprijatelj će me videti, makar i kroz rupicu neku
...
SS sa početka, max podešavanja, (jeste bitno u ovom slučaju, razlika između Hardcore i prethodne opcije je ogromna kod vizuelnog utiska)
No, ovo su samo neke sitnice koje meni smetaju naarvno, ne znači da mi se igra ne sviđa, iako je uspela da mi ubije želju za igranjem na onom mostu
Krenuo sam da rešetam sve te igre i veruj mi, Crysis 2 mi je jako zanimljiv i mogao bih da igram još iako nisam spavao. Recimo AC mi je dosadan i nije ni blizu zabave koju imam ovde, više manje kao većina ostalih igara...
Modeli kasnije u igri, ona apokalipsa, izgleda fenomenalno!
Atmosfera je na nivou.
Što se tiče neprijatelja, obično idem na stealth jer se jako lakše ubijaju, imam problema drugačije a checkpoint sistem je na foru segmenata pa me smori kada umrem ako odlučim da pucam...
Suit je sjajan mada moram priznati da su neke od najboljih mogućnosti prvi prvom nivou upgrade-a.
Nadogradnje koštaju više a nisu nešto, mada još nisam otvorio poslednji nivo pa ne znam šta tamo ima.
Recimo, prvi nivo treće nadogradnje je vidna razlika u trošenju resursa, dok je drugi izbor ekstra pokretljivost prilikom skakanja?
Prvi nivo prve nadogradnje je threat, za koji sam mislio da je beskoristan na početku ali se ispostavilo da je odlično iskombinovan sa stealthom, dok je drugi nivo proximity metar koji me obaveštava da je neprijatelj blizu mene? Kao da ja neću videti to... Meh.
Okreni obrni Crysis 2 mi pruža sjajnu zabavu i pored nekih sitnica, većina onoga iz prošlog posta je nestala kasnije u igri i skroz je gotivan gameplay.
Dopuna: 27 Jan 2014 9:54
Meh, već četvrti put failujem na Pinger borbi jer sam ranije potrošio oružje koje mi treba.
Takođe, mogli su da naprave učitavanje dok traju scene. Nije da je dosta dugo ali opet, bilo bi lepo!
Ne znam hoću li moći pingera da sredim bez jakog oružja...
Je si se oprobao da skines mitraljez za vozila, pa da krenes da resetas sa njim, meni to bilo najzanimljivije, poskidas njih 20 za cas. Kalibar kao da igras protuv tenka
Izmedju Warfightera,New Vegasa i Hitmana koje trenutno imam na raspologanju za igranje, odlučih se i ja da počnem da peglam Crysis 2 i za sada sam prijatno iznenadjen kako je uradjen. Naravno na grafičko okruženje ne treba trošiti reči jer je fenomenalno.
Nisam daleko odmakao ali sam za sada sam se već dokopao SCARa sa prigušivačem i sa reflex nišanom.
To u kombinaciji sa cloakaom i vrlo brzo sam zaradio trofej "Headhunter"
One Squidove najlakše mi da ubijem golim rukama
Ono što me zanima kako se "skupljaju" Prophetova sećanja? Jel mora detaljno da se traži po lokaciji ili kako?
Dopuna: 28 Mar 2014 15:27
Definitivno mi je C2 bolji od keca. Možda zbog okruženja jer više nekako volim borbu u urbanim sredinama.
Provalio sam inače kako se skupljaju trofeji i dog tagovi ali nikako da provalim kako kola da "skupljam"
Inače igram u stealth fazonu što će reći cloak+scar sa prigušivačem a gde mi situacija dozvoli i stealth kill
I ono što reče THE kada skineš mitraljez sa džipa pa počneš da rokaš je pravi adrenalin rush pogotovo što je vibracija džojstika toliko jaka da imam utisak kao da pravi mitraljez držim u rukama
Dopuna: 28 Mar 2014 19:08
Stekao sam utisak iz Srkijevog posta da je Pinger težak za prelaženje ali ja nisam imao većih problema.
Zaginuo sam jedanput i to prvi put kada sam ga video i dok sam skapirao šta da radim posle sam samo išao u krug i gadjao ga sa JAV raketama i dokrajčio sa MK60
Dopuna: 31 Mar 2014 10:30
Auh ovo bre nije humano
Tri Pingera u kratkom vremenskom periodu..
Upgradeovao sam stealh i nano recharge i sada koristim oružje samo kada moram.
Sve se svelo na silent kill
Dopuna: 31 Mar 2014 11:51
Završih igru.
9 sati 22 minuta 51 sekunda
Progress 52%
Nijedan je*eni ključ od kola nisam našao a kopka me zašta služe i šta donose.
Osim toga kraj mi je nejasan.
+ Jel Prophet oživeo i "odelo" ili su Alcatraz i Prophet zajedno u odelu?
Inače ne kapiram zašto se bune, da li se to vidi u igri ? Ne. Šta onda pravi frku?
Zašto bi neko programirao dodatno IK i celo telo ako se nikada neće videti