Žanr:Tps(Stealth game)
Razvojni tim:IO Interactive
Izdavačka kuća: Eidios Interactive, Square Enix
Godina izlaska:Codename 47 (2000god), Hitman 2:Silent Assassin(2002god), Hitman :Contract(2004god) i zadnji deo Hitman :Blood Money (2006),Hitman :Absolution(2012god)
Os:Windows
System requirements
-Codename 47-
Microsoft Windows
Windows 95/98
Intel Pentium II 266 MHz
64MB RAM
400 MB hard disk space
12 MB video card
-Silent Assassin -
Microsoft Windows 98/ME/XP
450 MHz Processor (1 GHz recommended)
128 MB of RAM (256 MB recommended)
800 MB of Hard drive space
16 MB RAM video card supporting DirectX 8.1 (32 MB RAM recommended)
DirectX 8.1 compatible sound card (EAX Advanced HD sound card recommended)
-Contracs-
Microsoft Windows
Pentium III 800 or Athlon equivalent
256MB RAM
32MB Video Memory
2GB hard disk space
-Blood money-
Microsoft Windows
Windows 2000/XP
Intel Pentium 4 1.5 GHz or AMD Athlon XP equivalent
512MB RAM
DirectX 9.0c compatible video card w/ Hardware TnL and Pixel Shader 2.0
DirectX 9.0c compatible sound card
Quad-speed (4x) DVD drive
5.0GB free hard disk space
2Mb download speed required for Online
-Absolution-
Microsoft Windows
Hitman: Absolution Minimum System Rquirements
OS: Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7
Processor:
Memory Ram:
Hard Disk Space:
Video:
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9
Network : Broadband Internet Connection
Keyboard / Mouse
Installation: DVD-Rom Drive
Hitman: Absolution Recommended System Requirements
OS: Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7
Processor:
Memory Ram:
Hard Disk Space:
Video:
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9
Network : Broadband Internet Connection
Keyboard / Mouse
Installation: DVD-Rom Drive
Hitman je naziv za serijal video igara za računare.Glavni akter je profesionalni ubica , zvan Agent 47,vise poznat kao 47 ili Mr. 47 .
Agent 47 je naj uspešniji plod genetskog usavršenog stvaranja profesionalnog ubice.Agent 47 je mit i legenda koja uteruje strah u kosti.
Igru je razvio tim po imenu IO Interactive ,danas se nalazi u sklopu izdavačke kuće i kompanije Eidios Interactive i Square Enix .
Do danas su izdata četiri dela igre: Codename 47 (2000god), Hitman 2:Silent Assassin(2002god), Hitman :Contract(2004god) i zadnji deo Hitman :Blood Money (2006). U toku je razvoj nastavka serijala Hitman :Absolution(2012god).
Sva četiri dela su dostupna samo za Pc ,dok poslednja tri dela postoje i za Ps 2 i Xbox , za GameCube je izašao drugi deo igre, deo Blood money je izašao i za Xbox 360.
Elementi igranja
U svim delovima igre, na raspolaganju je desetak misija ,u kojima je glavni cilj eliminisati određenu osobu, na nacin na koji vi želite osim u određenim slucajevima kada vam je naređeno iz agencije preko dispečerke Dajane da eliminacija bude bas kako klijent želi.
Igru možete igrati koristeci mozak i napraviti da sve izgleda prirodno ili na silu i napraviti masakr ,mada je dobro osmiljena strategija pravo i sigurno rešenje ka uspešnoj misiji.
Postoji mogucnost zbunjivanja protivnika nekom lažnom uzbunom ili navođenjem da pocini grešku ili greške , koje možete iskoristiti u svoju korist.
U zadnjem delu moguće je koristiti ljude kao živi štit ili gurnuti ih u pravcu u kojem želite,
što može pomoći u određenim situacijama kada zagusti ili jednostavno dovesti do eliminacije ne prijatelja,takođe je moguce gurnuti nekog preko ograde.
Uvedeno je realnije kretanje i sistem skrivanja sto povecava ne linearnost igre za razliku od predhodna tri dela.
Prerušavanje
Prerušavanje je jedan od bitnih aspekata u igri.Čime dobijate mogućnost da kročite u čuvane zone ili da se iskradete ne opaženo itd.
Odelo nabavljate tako što nađete u gardarobi ili uspavljivanjem cuvara i članova obezbeđenja .
Na primer uzmete odelo vatrogasca koji ima sekiru ili majstora koji ima kofer sa alatom , time možete naciniti prolaz kroz detektor metala ne opaženo.
Ovakvim situacijama kojih ima poprilično ste uvek korak ispred ostalih.
Kretanje
Ni ujednom delu 47 nema mogućnost slobodnog skoka, moguce je preskakanje sa jedne strane objekta na drugi ili penjanje po tacno odredjenim mestima ,
kao što su oluci na primer ili merdevine.Ali ni tada igrac nema veliku slobodu kretanja samo onu osnovnu.
Trcanje u prvom delu je funkcija koja je odvojena od ostalih kretanja i odnosi se samo na trčanje ispred sebe tj napred.
Moguce je koristiti u kombinaciji sa kretanjem levo ili desno , da bi se mogla dobiti kombinacija kretanja levo i pravo a i dozvoljava korišćenje oružija.
Dok trčanje unazad ili levo ili desno je ne izvodljivo.
U drugom i trećem delu je trčanje mod kretanja koji pri uključivanju na nekom tasteru ostaje aktivan dok se eksplicitno ne ugasi.Što je korisno da se krećete brzo a da ne držite neki pritisnut tasteer za trčanje.
Četvrti deo igre preuzma način trčaja iz prvog dela : mora se držati dodatni taster što ovaj deo za razliku od trećeg dela čini ne udobnijim.
U prikazu iz trećeg lica agent 47 uvek trči samo napred , dok ostali smerovi trčanja znače da će agent promeniti smer kretanja a kamera koja ga prati ostati u istom uglu.
U prikazu iz prvog lica trčanje je moguće u svim smerovima , kao u prethodna dva dela.
Indikator sumnjivosti
U svim delovima je prikazan indikator sumnjivosti ,koji podiže igru ka vrhu i čini je znimljivijom.
Iako razlicitog dizajna u zavisnosti od dela igre namena je ista , da pokazuje koliko je agent 47 sumnjiv ostalima u određenom momentu.
Bas kao i u realnom vremenu u takvim situacijama mudro je se sakriti ili skloniti ili zavarati osobe kojima ste sumnjivi.
Igrač može videti tokom cele igre ovaj indikator.
Mapa
U svakom delu moguce je pogledati detaljnu mapu oblasti gde rešavate misiju.
Na obeleženim mestima na mapi se nalaze interesne zone, gde je moguće videti gde je ostavljeno pojedino oružije za agenta 47 jer je preveliko da bi se sakrilo u odelo , npr puške m 16 itd i snajperi itd.Onda mesto gde se može prerušiti , mesta gde su ne ophodni materijali za dalji tok misije itd.
U prvom delu mapa nije raspolagala pozicijama kretanja ljudi.A neki delovi terena bili ne potpuno prikazani , tek od drugog dela 47 raspolaže taćnim pozicijama svih bitnih bića prisutnih na terenu misije.
Boja oznake je razlicita za civile , policajce , čuvare itd.
U trećem delu igre je prepoznatljivo dali je prikazana osoba živa ili ne.Takodje su prikazane životinje ,psi ,konji itd .
Izborom težeg nivoa igre ovi podaci postaju sve oksudniji,radi veće realističnosti.Na najtežem nivou su vidljivi samo 47 i njegove mete.
Profilisanje
U cetvrtom delu je moguce potplatiti državne organe i svedoke .
Postoji uvid posle svake misije koji beleži koliko je metaka ispaljeno , koliko je ljudi ubijeno itd.