Napisano: 12 Dec 2010 12:28
Ne radi. Čak i da radi, to bi verovatno promenilo samo boju pozadine movie clip-a, a meni ne treba to. Meni treba da promeni boju nacrtanih stvari na movie clipu.
Dopuna: 12 Dec 2010 14:09
Evo da javim da sam našao na internetu na kraju jedva rešenje:
ColorTransform
Napravio sam funkciju koja olakšava učitavanje boja takođe
//Glavni fajl
import flash.geom.*;
....
boje = new LoadVars();
boje.load("boje.php","");
....
//funkcija koja prilično olakšava ostatak svega
function loadColors(ident): ColorTransform
{
return new ColorTransform(0,0,0,parseInt(_root.boje[ident+"A"]),parseInt(_root.boje[ident+"R"]),parseInt(_root.boje[ident+"G"]),parseInt(_root.boje[ident+"B"]),0);
}
....
boje.onLoad = function(success)
{
if (success)
{
//Za svaki od MovieClipova učitaj boje
_root["playButton"].transform.colorTransform = loadColors("controls");
_root["stopButton"].transform.colorTransform = loadColors("controls");
_root["backButton"].transform.colorTransform = loadColors("controls");
_root["forwardButton"].transform.colorTransform = loadColors("controls");
}
else
{
trace("Colors loading failed");
}
}
I sada u fajlu svakog movie clipa može da se unese:
import flash.geom.*;
....
this.onRollOver = function()
{
this.transform.colorTransform = _root.loadColors("controls2");
}
this.onRollOut = function ()
{
this.transform.colorTransform = _root.loadColors("controls");
}
Fajl iz koga se učitavaju boje u ovom slučaju (boje.php) izgleda ovako recimo:
&controlsR=100
&controlsG=0
&controlsB=0
&controlsA=1
&controls2R=0
&controls2G=100
&controls2B=0
&controls2A=1
Sada sve boje pri učitavanju plejera dobijaju boju iz "controls" dela, a kada se pređe mišem preko njih dobijaju boju iz "controls2" dela.
|