Microsoft kreće sa marketinškom kampanjom vrednom 300 miliona dolara
Nova Microsoftova kampanja za poboljšanje ugleda Windows Viste vredna je 300 miliona eura i predstavlja direktan odgovor na Apple-ovu kampanju “Mac vs. PC”
Za izradu reklamne kampanje odgovorna je oglašivačka agencija Crispin Porter + Bogusky, a glavne uloge dobili su Jerry Seinfeld i osnivač kompanije Bill Gates. Uprkos činjenici da je o puštanja u prodaju 2007. godine, operativni sistem Windows Vista plasiran u više od 180 miliona primeraka, u javnosti je ste;en utisak da je program težak za korišćenje i da je pun grešaka, pogotov u poređenju sa Appleovim programima.
Takav utisak dodatno je pojačao Apple sa svojim oglasima u kojima se prikazuje “neugledan” korisnik PC-a koji ne može da održai korak sa “uglađenim” korisnikom Maca. “Brand koji predstavlja Windows Vistu u većini je stvoren oglasima konkurencije. Sada je vreme da i mi pokažemo našu stranu priče“, rekao je Brad Brooks, podpredsednik u Microsoftu.
Apple je u poslednjih nekoliko kvartala dobijao po nekoliko postotaka na tržištu na račun PC-a. U drugom kvartalu ove godine Apple je povećao svoju prodaju za 38 posto u odnosu na godinu dana ranije. Microsoft je saopštio da su reklame samo deo šire i dugoročne inicijative kojom žele da promene percepciju kupaca o Windowsima.
U velikim trgovinama koje prodaju računarsku opremu boraviti će tzv. “Windows Guru”-i koji će kupcima objašnjavati prednosti Windowsa. Takođe, u saradnji sa proizvođačima računara, radi se na optimizaciji sistema kako bi se poboljšalo korišćenje Windowsa. U sledećih nekoliko meseci, tako će se na tržištu naći verzije računara sa dorađenim softverom svih većih proizvođača.
Izvor: http://www.personalmag.rs/?p=3044
|