S vremena na vreme se pojave veoma unikatne igre koje primenjuju način igranja koji ranije nije viđen. Ovakvi naslovi često fasciniraju igrače jer ispune prazninu unikatnosti koja na današnjoj sceni video igara nedostaje često. Većina današnjih naslova se svodi na isti kalup, retko kada se uvede novina koja nije viđena ranije. Journey je još jedan naslov koji je veoma unikatan, igra koja će vas osvojiti bez progovorene reči, priče ili kompleksnih kontrola. Tok igre će vam biti dovoljan da doživite Journey kao pravo putovanje. Ovo je treća igra napravljena po ugovoru između kompanija Thatgamecompany i Sony, prethodne dve su “Flow” i “Flower”. Sve tri igre su unikatne i predstavljaju poseban projekat.
Kako opisati igru o kojoj se ne može puno reći a opet imate utisak da imate ogroman broj emocija koje ne možete opisati. Pri početku igre igrači mogu videti scenu komete koja pada na zemlju i kreira svetlost u daljini na jednoj planini. Ta svetlost će biti vaš vodič, vaš put i vaš doživljaj koji je veoma unikatan, bez ikakve priče ili razloga. Za razliku od drugih igara ovde nema života, interfejsa ili drugih stvari, sve što je na igraču je da pronađe put do svetlosti na planini i uživa u lepoti pejzaža. Preuzećete ulogu bezimenog putnika, iz početne scene, koji na sebi ima ogrtač. Bez obzira na to što nema barijera koje mogu da vas zaustave, postoje ograničenja. Da bi uspešno prelazili teritorije moraćete da koristite magiju koja je u suštini letenje, međutim ne doslovno već je to više povetarac koji vam omogućuje da se podignete od zemlje i dostignete mesta koja se drugačije ne mogu otkriti. Resursi ove magije su predstavljeni sjajnim herogilifima koji se nalaze na šalu ogrtača. Ukoliko se uputite na pogrešan put....
Meni se nije nikako svidela iako posle FPSa najviše volim avanture....
Nekako mi je dosadna da se tako izrazim što zbog priče što zbog celog ambijenta...