Sve zavisi do igre. Uglavnom uvek ispadne ogromna suma.
Ne znam tačno za Assasins Creed ali recimo
World Of Warcraft je koštao 70 Miliona dolara, Allods Online 12 Miliona Dolara ( Što je najviša suma za F2P MMORPG ikada potrošena)
GTA 4 je koštao 100 Miliona itd, itd.
A gde taj novac ode? Pa recimo Assasins Creed je imao tim od 150 ljudi koji su ga radili par godina, u tu grupu spada tim programera, tim modelera, ljudi koji rade efekte, ljudi koji prave teksture ...
Čak i računajući normalnu platu programera, modelera i ostalih ljudi za te tri godine opet ispadne malo to je zato što veliki deo novca ode na reklame, hosting, license i još tone stvari koje igra mora da ima da bi se uopšte izdala.
Pa animacije, snimanje, studio, video klipovi.
Sve to na kraju izađe u ogromnu sumu.
Ako igra uspe i postane popularna kompanija ima dobit od toga ako ne uspe, jbg godine i milioni su bačeni.
Zato sve češće i češće viđamo igre koje imaju inovacije, zanimljiv gameplay, jer publika traži nešto novo a ako softverski tim ne ispuni očekivanja prima veliki udarac.
Ja bih procenio ( a i negde sam pročitao ) da od prilike košta , standardna cifra, 10-20 miliona dolara.
|