Sve zavisi. Ako programer radi sam on je i dizajner, autor, programer a ako postoji tim onda postoji ideja pa se ideja skicira , pa se odatle kreće dalje. Timovi imaju čitav scenario napisan koji je osnova za igru. Često se nivoi, likovi, scene skiciraju pa se to daje dalje na obradu modelerima koji prave scenu, pa ljudima koji rade teksture pa programerima da uklope sve lepo. Što se tiče nas u tim vodama ne znam za proste igre ali znam da imamo Eipix, oni su tim iz Novog Sada koji je napravio Pyroblazer, imao sam priliku da ih upoznam lično i proćaskam malo o projektu. Osim Pyroblazera video sam još dve naše igre koje su veće, jedna je bila RTS a druga simulacija leta međutim ne znam ko je tačno napravio jer je bilo davno.
Pre jedno dve godine sam čitao super PDF koji je objašnjavao kako da izdate vašu igru preko neke kompanije kao što je Ubisoft i čega treba da se pazite, ako naiđem ponovo daću link ovde.
Što se tiče samog udela novca ne znam iskreno niti sam ikada bio u prilici da vidim plate, mada pretpostavljam da sve zavisi od samog projekta. Možda ovaj post nije odgovorio direktno na tvoje pitanje ali se nadam da ti je pomogao ikako.
|