Hmm ne znam da li je ovo pravi deo foruma, ali zajedno sa ortakom smo resili da krenemo u pisanje igre koja i nije tako mali zalogaj. Pa s obzirom da znam sve to da isprogramiram ali verujem da ce mi trebati jedno 4-5 godina da sam programiram(ortak radi grafiku)
A sada o samoj igri, igra bi trebala da bude masivni multiplayer(min 1000 igraca po serveru), smestena u svemiru, znaci neka vrsta svemirske simulacije kao elite, frontier, freelancer, privatier itd... Sa par binih razlika roba ce biti proizvodjenja i postojace dinacince cene bazirane na ponudi/potraznji. Igraci ce imati punu slobodu da rade sve sta im je volja da zaposedaju planete organizuju gradove u njima prave proizvodnju artikala, istrazuju nove modele oruzija, brodova, prave brodove oruzija, orbitalne stanice, udruzuju se u korporacije itd... (hmm najblizi pogled na igru bi bila recimo fuzija freelancera i port royala)
Organizacijia bi trebala da bude otprilike ovakva glavni server(i) ce biti u kontaktu sa serverima sistema( u kojima su smestene planete), u svakom slucaju igrac komunicira sa svojim klijentom sa serverima sistema, a oni opet sa glavnim serverima. Opet kada bude dolazilo do bitki igraci ce peer-to-peer razmenjivati podatke ili ce jedan od igraca iz bitke biti server a ostali ce postati klijenti, i na taj nacin cemo raditi rasterecenja sa servera sistema.
Ciljne platforme igre ce biti win, linux, i ostali unixoliki sistemi, predopostavljate da cemo koristiti openGL za renderovanje i UDP za komunikaciju.
Ima li zainteresovanih ljudi da se prikljuce timu ?
Kontaktirajte me na
null NA rtk TACKA cx
|