Poslao: 07 Okt 2004 02:38
|
offline
- snoop
- Genghis Khan
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 8134
- Gde živiš: U kesici gumenih bombona...
|
malo ponesen temom na ES forumu (http://www.elitesecurity.org/tema/64374), malo sto smo i samo hteli da pravimo igru u 2D maniru, Bone Collector i ja smo resili da zapocnemo nesto slicno i ovde na MCu. Naravno, nadamo se da ce tema zaziveti i da cemo uraditi neku igru.
mozete da dajete ideje za igre koje bi mogli da radimo, ali ne neke preterano komplikovane tipa RPG, FPS... mogu neke board igre, ili bilo sta sto vam padne na pamet pa cemo se ovde lepo dogovoriti oko toga.
programski jezik koji mislimo da koristimo je bilo koji dostupan u .NET familiji, znaci VB.NET, C#, C++.NET i ostali... totalno ne bitno...
normalno tu ce trebati i 3D modelari, graficki dizajneri i script manager (Mad )
igra bi trebalo da se radi u DX9.
mozda od ovoga postane neka dobra DX knjiga sa nekim konkretnim problemom...
ovde bi trebali da saljemo source cod-ove i ostala objasnjenja sta i kako...
Koristan link: DX9 via C#
http://msdn.microsoft.com/archive/default.asp?url=.....orial1.asp
ja sam osmislio jednu board igru, a vi recite da li je to ono sto bi radili ili imate nesto drugo na umu.
igra je za dva korisnika koji poseduju loptice razlicite boje. svaki korisnik na pocetku ima po dve loptice rasporedjene da razlicitim mestima na tabli.
igrac koji prvi igra stavlja svoju lopticu blizu protivnikove i sva polja, u svih osam pravaca, koje dodiruje ta loptica postaju iste boje i tako redom.
domet loptica je samo jedno polje. pobednik je onaj koji, kada se popuni cela tabla, ima po zbiru najvise loptica.
igra bi trebala da podrzava i mrezno igranje...
normalno, sve uradjeno u 3D maniru.
glavni projekat bi se radio u C#, dok se ostali dll-ovi mogu raditi u ostalim programskim jezicima koje podrzava .NET platforma.
tu pre svega mislim na AI protivnika ako se implementira i igra sa kompjuterom.
o detaljima posle, sada da vidim ko je zainteresovan.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 07 Okt 2004 03:21
|
offline
- Mad_Zec
- Black Rabbit
- Pridružio: 03 Apr 2004
- Poruke: 4513
- Gde živiš: Novi Sad
|
Cek malo da li ti mislis na boardgame ili na neku bas igru sa pricom?
BTW This sounds intresting ali mi lici na jednu igru samo ne mogu sada imena da joj se setim. Ali u svakom slucaju kaunt mi in 4 a skript
|
|
|
|
|
|
Poslao: 11 Okt 2004 18:51
|
offline
- snoop
- Genghis Khan
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 8134
- Gde živiš: U kesici gumenih bombona...
|
@ BrainKillA
jedva da znamo i DX, a kamoli jos i OpenGL .
lako se da prevesti kada se uradi i da radi na lnx masinama. mada je ovo vise kao tutorijal kako napraviti igru i tako i nauciti...
@ abudabi
ja imam, meni ne treba. instalirao sa ga sa CDa knjige DirectX9 izdavaca Kompjuterska Biblioteka...
|
|
|
|
|
Poslao: 11 Okt 2004 20:07
|
offline
- snoop
- Genghis Khan
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 8134
- Gde živiš: U kesici gumenih bombona...
|
moze... e sad, ja sam samo video Myst davno tako da ne mogu da se setim u detalje , ali inace je OK...
|
|
|
|
Poslao: 11 Okt 2004 20:45
|
offline
- Strog
- Stručni saradnik
Web programiranje
- Bojan Kopanja
- Web & Mobile developer @ ZeusSoftware
- Pridružio: 26 Jul 2003
- Poruke: 2597
- Gde živiš: Stara Pazova
|
Ja sam takođe za OpenGL varijantu, čisto zbog portabilnosti na druge OS-eve ( koliko goda da ih je ), ali me i za DX uračunajte slobodno .
|
|
|
|
Poslao: 11 Okt 2004 21:23
|
offline
- Peca
- Glavni Administrator
- Predrag Damnjanović
- SysAdmin i programer
- Pridružio: 17 Apr 2003
- Poruke: 23211
- Gde živiš: Niš
|
osim toga, ja znam OpenGL, mogao bih da vam pomognem ako nesto ne znate
DX je mnogo 'masivan' bre, mnostvo klasa/funkcija, pa nekompatabilnost sa starim i buducim verzijama DX-a... pa bug-ovi...
|
|
|
|
Poslao: 11 Okt 2004 21:33
|
offline
- snoop
- Genghis Khan
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 8134
- Gde živiš: U kesici gumenih bombona...
|
@ Peca
ajde daj neki link za OpenGL u C# cisto da vidimo u sta se upustamo
|
|
|
|