C&C Generalima ce se jos dosta pisati - doduse u nesto drugacijem kontekstu nego do sada. Naime, ova hit real-time strategija iz prosle godine pozajmila je engine mladjem bratu kome se vec rezervisu najvisa mesta na top listama najpopularnijih igara. Naravno rec je o Electronic Arts-ovom The Lord of the Rings: the Battle for Middle-earth zasnovanom na Tolkinovom romanu i Piter Dzeksnovoj filmskoj tehnologiji.
Obozavaoci serijala i strategija bice prosto odusevljeni, a onim drugima, koji smatraju da je fama oko Tolkina i filmske obrade cisto dizanje prasine radi izvlacenja novca od lakoverne publike, predvidjam da se u jesen (za kada je najavljeno da ce igra biti gotova) preobratiti.
Za razliku od strategije iste tematike, koja je vec na trzistu, Battle for Middle-earth ce se zahvaljujuci EA-ovoj licenci za film bazirati prevashodno na Dzeksonovom ostvarenju sedme umetnosti. Akcenat ce biti bacen na herojske jedinice (glavni likovi iz knjige i filma) i na sto vernije docaravanje prepoznatljivih lokacija Srednje zemlje. AI verno simulira mentalitet poznatih rasa. Orkovi se ponasaju kao razularena bagra dok ratnicima Gondora ponos ne dozvoljava da ustupe ni kada su visestruko nadjacani. Leteci nazguli svojom pojavom i rikom unose strah u kosti i najhrabrijima, dok su Olifanti predvodjeni divljacima sa juga, mnoge naterali u beg. Olifanti su inace najmocnije jedinice, no nisu bez mana. Posto se plase vatre, par zapaljenih strela koje ce ih pogoditi na pravo mesto ce ih uspaniciti i primorati na povlacenje. Heroji znatno podizu moral saborcima, a situacija na bojistu drasticno utice na borbeni zar vojnika. Elan podanika mracnog gospodara na pocetku je bio veoma visok, da bi splasnuo kada je stiglo pojacanje iz Gondora.
Sto se tice gore pomenutog engine-a, generali izgleda da su iskoristili samo deo njegovog potencijala. Prosto je neverovatno koliko se jedinica moze naci na ekranu, a da se opet sve odvija glatko i bez problema. Zvucna atmosfera ce takodje biti perfektno odradjena da cete imati utisak kao da se bitka desava na filmu, i svaki zveket maca ce biti lepo odradjen. Multiplater mod ce sigurno biti, ali developeri jos to cuvaju kao misteriju, a to znaci da ce biti veoma dobro odradjen. Najverovatnije da ce dopustati igracu da odabere vojsku Gondora, Rohana, Isengarda i Mordora, no najbolje bi bilo da sacekamo igru pa ce se sve tada videti i osetiti
Ako zelite jas screenshotova, mozete ih pogledati ovde i ovde.
|