Poslao: 11 Dec 2008 08:21
|
offline
- Pridružio: 18 Avg 2008
- Poruke: 92
- Gde živiš: Beograd/Geneva
|
Nadam se da cu naci strucno misljenje u vezi problema koji me muce sa koriscenjem telekomovog ADSL-a,problemi traju od Maja meseca,prebacivanja loptice sa jednog na drugog i tako u nedogled.
Za sada jedino sto je uradjeno do danas je promena tri modema,nestrucna pomoc korisnickog servisa,koji ide od tvrdnji da mi nevalja kompjuter,da imam viruse,da zbog koriscenja torrenta zaglupljujem modem,i tako u nedogled.
Kap je prelila casu juce kada se neki lik sa korisnickog servisa pozvao na clan 13 ugovora u kome je predoceno da se torrent smatra nevalidnim klijentom i kao takav smatra jednim od uzrocnika zaglupljivanja i kvara modema i samim tim ne imanja korektnog interneta,usput napominjuci da se svaki razgovor koji ima veze sa spominjanjem torrenta snima,nasta mi je izricito napomenuo paznju.
Stvarno ne znam,niti sam strucan da dam komentar ili misljenje da li koriscenje torrenta moze da prouzrokuje kvar modema,BitComet koristim 96% kao download manager,drugu funkciju nemam jer zbog loseg interneta nemam sanse da skidam bilo sta veliko,zato me interesuje da li zaista njegovo koriscenje u bilo kom obliku moze zaista da steti samom uredjaju.
Znam iz pouzdanih izvora da korisnicki servis na broju 0800 100 100 opsluzije ekipa ComTrade,mogu da izdvojim par ljudi koji na tom servisu zaista rade svoj posao kako treba,sinoc sam ponovo pozvao korisnickih servis,u razgovoru sa operaterom sam doznao da lik sa kojim sam pricao u toku dana ne zna ni lozinku pristupa na adresu gde se vrse podesavanja modema,uporno je forsirao pogresnu lozinku,na moje uporno odgovoranje da ne mogu da pristupim i ako pristupim ne otvara se ono sto bi trebalo,nasta je njegova konstacija bila da je definitivno problem do mene,ipak smo sinoc usli naravno na pravu adresu i pogledali sledece parametre,koje postavljam u prilog:
Zaista bih molio strucno misljenje,da bih znao kako da se postavim u daljnjoj prici oko problema kojih imam sa telekomom,po nekom skromnom misljenju mislim da parametri nisu u redu,cak sta vise katastrofalni,secam se price od pre vise meseci kada se javio strucnjak iz telekoma i koji je konstatovao da su mi i tada parametri bili katastrofalni,unapred zahvalan na iskazanom interesovanju i informacijama .
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 12 Dec 2008 00:15
|
offline
- vladabc
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 23 Jul 2008
- Poruke: 18
|
Parametri se ne diraju. Siguran sam 100% da su oni na pocetku bili u redu.
Vazno pitanje:
Da li ti je pre dobro radio ADSL ili od samog aktiviranja ne valja?
|
|
|
|
Poslao: 12 Dec 2008 10:03
|
offline
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18550
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
Mali doprinos ovoj temi, ako to nekome može biti od pomoći. Imao sam problem sa ADSL: zaspao je uveče uredno, a ''probudio'' se ujutru mrtav kao Cezar. Ni da bekne. Došli su momci iz lokalnog Telekoma, ukucavali pingove, izvodili hjustonske operacije i ništa. Sumnjali su na viruse, mrežnu karticu, itd. Ovde mi je Diarno pregledao log i rekao da ''nažalost nemam virusa'' (u ovom slučaju nažalost). Onda sam reinstalirao c particiju i sada je sve ok. Niko nije spominjao torent. Možda sam imao sreću da naiđem na susretljivog operatera (čak je on zvao kolege na njihove mobilne jer mi nije telefon kraj kompa).
|
|
|
|
Poslao: 12 Dec 2008 14:48
|
offline
- Pridružio: 18 Avg 2008
- Poruke: 92
- Gde živiš: Beograd/Geneva
|
Problemi traju od Maja meseca,pocelo je konstantnim blokiranjem modema,dobro ajde promenuo sam tri,ali jedna stvar je zajednicka za sve ovo vreme,jednostavno na modemu se desavaju cudne stvari,prvo lampice lan i internet prosto polude,kao da se odvija neki protok a nista se ne desava,tog trenutka svaka aktivnost prestaje ,to traje recimo 15,20 sekundi,onda se gasi lampica internet,i onda cekas da se uspostavi konekcija,to mi se zadnjih mesec dana desava svakodnevno,svakih 2,3 minuta,mozda ce biti zanimljivo,instalirao sam pre par dana forum,ulogujem se normalno,pocne ovo ludilo sa lampicama,krenem na sledecu stranu trazi mi da se ponovo ulogujem i tako stalno,kao da je istorija obrisana,ima utisak da se modem sam restartuje.
Da odgovorim vladabc,ne diram parametre,nisam zaista strucan,sem kad izadjem sa nekim iz podrske pa menjam sta on kaze,juce ili prekljuce sam sa operaterom izasao da vidim parametre,covek se iznenadio,kaze da ovakve jos nije video.
Sirius,sto se tice sumnji koje iz podrske nabrajaju,to im je redovni ritual kad ne znaju sta da rade,cast izuzetcima koji zaista znaju sta traze i kako da ti pomognu,pre mesec ipo dana sam sve komplet menjao,od drugog telefona u kuci koji imam,iskljucenje samog,do promene kabla,mreznog kabla,instalacija novog sistema,kupio antivirus sa licencom,proverio ceo komp,promenuo kabal za struju,sve da ne bi imali razlog da kazu sutra "eto to je razlog",poznato mi je da telekom ima vec duze probleme sa ADSL-om,stalne padove sistema,poznato mi ko im radi sluzbu korisnickog servisa i nisam odusevljen.
Za torent je lik jedva docekao da kazem,imao sam osecaj da sam usao na CIA korisnicki servis,pazi ti njegove reci:"sami ste rekli da koristite torrent,nisam vas ja terao,znate,ovaj razgovor se snima",sunce ti zarko.
Elem,danas je bas gadan dan,sve cesce i cesce ispadam sa interneta,zvao sam podrsku,kazu da mi ne mogu pomoci jer treba da im stigne neka aplikacija,jer ne mogu da me vide???????,i tako dan za danom prolazi....
|
|
|
|
Poslao: 12 Dec 2008 21:34
|
offline
- cerveni
- Počasni građanin
- Pridružio: 17 Apr 2008
- Poruke: 770
- Gde živiš: Taurunum
|
Imas li log na tom gateway-u pogledaj umutar njega da li ti stiže od njihove strane zahtev za raskidom veze.
To sa ponovnim logovanjem na forum je standardna opcija kod telekoma, nemaju dovoljan protok da obezbede ili dovoljan broj IP adresa pa sa njihove strane stiže zahtev za raskodom konekcije.
Jedino ti pomaže ping na tvoju ip adresu ako imaš odakle da pinguješ sebe. Meni se isto ponsaša, gubi konekciju ali kad mi treba konstantna veza ulogujem se na server u firmi i pustim ping na adresu koju su mi trenutno dodelili onda mi veza bude i po pet šest dana bez problema uspostavljena.
|
|
|
|
Poslao: 13 Dec 2008 00:45
|
offline
- vladabc
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 23 Jul 2008
- Poruke: 18
|
1. Koliko si udaljen od centrale?
2. Kako ti stize mreza do tebe ( vazdusno ili podzemno ) ?
Pomislices da to nema veze ali veruj mi da ima. Podatak pod 1. nam nista ne znaci ako neznamo...
I
3. Koji je tip telefonske centrale na kojoj ti je tel broj? Ovo je mnogo bitno.
Raspitaj se u Telekomu kod tehnicara koji rade na komutaciji za ime centrale ako slucajno ne znas. Zamoli ih da ti kazu ( dobri su to ljudi ) )
Vidi sto pre odgovori mi na ova pitanja! Mislim da ti mogu pomoci ako nista drugo barem cu da probam:)
Tacno je da cesto nema konekcije ali one ne traju u nedogled i na nacin koji je prisutan kao kod tebe.
|
|
|
|
Poslao: 13 Dec 2008 19:19
|
offline
- LaserJat
- Super građanin
- Pridružio: 26 Jul 2004
- Poruke: 1472
- Gde živiš: Vojvodina,Zrenjanin
|
Kako si povezao modem sa kompom usb ili mreznim kablom?Probaj to da promenis...
|
|
|
|
Poslao: 16 Dec 2008 02:13
|
offline
- NoOneEver Dreams
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 16 Apr 2008
- Poruke: 1159
- Gde živiš: Ank-Morpork
|
Uff, imam slicno iskustvo. Kod mene je problem to sto svakog dana puca veza ("This page cannot be displayed") u trajanju 2-3 minuta. Tada su lampice "internet" i "ADSL" ugasene, dok "LAN4" svetli.
Zvao sam call centar jos prve nedelje po prikljucejnu na internet. Pre toga sam uz pomoc jednog tweakera poukljucivao gomilu opcija vezanih za internet koje su mi inace bile iskljucene. Elem, pozvao sam, operater me je proveo kod postupak kreiranja staticke IP adrese i rekao da nazovem ako se ponovo javi problem. Tom prilikom sam saznao da problem moze da se resi tako sto se modem (u pitanju je takodje Huawei HG510) restartuje kada dodje do prekida veze, ali ko ce da 6-7 puta dnevno restartovati modem?
Ponovo se veza prekidala. Zovem. Drugi operater kaze: "A, pa vi ste tek ove nedelje prikljuceni. Sacekajte da prodje malo vremena, mozda ce problem nestati.". Ali nije.
Sa sledecim operaterom sam prosao kroz meni modema, gde mi je pokazano na koju IP adresu da obratim paznju, da bih je prilikom sledeceg prekida veze saopstio operateru koji bude radio, on ce je pingovati itd. Ako ping bude u redu, onda je problem do mog operativnog sistema.
Sledeci put je ta IP adresa pingovana, ispao problem i operater je napisao famozni "nalog" .
Jos u toku tog dana nazvao me je covek iz tehnicke (ovaj put terenske valjda) sluzbe i sa strane svoje strane vrsio promenu nekih podesavanja. Rekao je da ce, ako ni ovo ne uspe, ekipa morati da dodje na lice mesta. Onda mi je naveo ono sto je vladabc naveo, plus jos gomilu faktora (tipa: kvalitet instalacije, njenu propusnu moc, napon mreze..) koji mogu da uticu na kvalitet konekcije. Mislim da mi jedino nije naveo nagib terena i mikroklimu mog kraja kao moguci uzrok problemu .
Tako da... I dalje me zeza net, a trenutno me mrzi da ih zovem, dosadilo mi cimanje.
Ja licno nisam stigao do faze: "Aha! Torrent, kazete? Znate, ovaj razgovor se snima..", ali koristim torrent program i menjao sam parametre modema. Mogu odgovorno da tvrdim da (barem u mom slucaju) torrent nema uticaja na moj problem, jer su se prekidi veze javljali gotovo identicnim tempom i pre instalacije istog.
kobra699 ::Kap je prelila casu juce kada se neki lik sa korisnickog servisa pozvao na clan 13 ugovora u kome je predoceno da se torrent smatra nevalidnim klijentom i kao takav smatra jednim od uzrocnika zaglupljivanja i kvara modema i samim tim ne imanja korektnog interneta....
Izvini, je l' mozes da se setis tacnih operaterovih reci, posto pretpostavljam da si parafrazirao? A i u tacki 13. ugovora se nigde eksplicitno ne spominje torrent. U clanu 13. izmedju ostalog stoji:
Citat:Telekom ne odgovara za zagusenje, kasnjenja ili greske u funkcionisanju delova Interneta na koje objektivno ne moze da utice. Telekom ne odgovara za nepravilno funkcionisanje ADSL prikljcka korisnika ukoliko do problema u radu ADSL prikljucka dodje iz razloga na koje Telekom ne moze da utice.
vladabc ::3. Koji je tip telefonske centrale na kojoj ti je tel broj? Ovo je mnogo bitno.
Kako se ovo moze saznati?
|
|
|
|
Poslao: 18 Dec 2008 19:08
|
offline
- vladabc
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 23 Jul 2008
- Poruke: 18
|
Za NoOneEver Dreams nije bitno da li nekog citiras ili prepricavas ali je jako bitno da navedes SAMO ONO STA JE KAZANO tj NAPISANO. Uopste nisam naveo one stvari koje si ti napisao. Dobro sto nisi kazao da sam od kobra699 trazio da napise i krvnu grupu.
Ja sam postavio 3 ( tri ) pitanja koji mogu da imaju veze sa njegovim problemom. Ali ne brine me to vec me brine zasto se kobra699 ne javlja.
Takodje veoma je moguce da i tvoj problem lezi u nekom od tih odgovora. Citaj polako sta je napisano.
|
|
|
|
Poslao: 18 Dec 2008 23:01
|
offline
- cerveni
- Počasni građanin
- Pridružio: 17 Apr 2008
- Poruke: 770
- Gde živiš: Taurunum
|
1. oko 2km vazdušno što u vodovima može da bude i do 5 km.
2. Delom podzemno a delom nadzemno.
3. Metakanta
Šta da ti pričam kad su kod mene postavljali te vazdušne vodove ono što postave danas do 11h postave, ono što postave posle 11h sutra popravljaju i tako dan za danom (posle 11h su toliko pijani da ne znaju šta rade).
Pa neću valjda ja da idem od kutije do kutije i proveravam spojeve to je njihov posao, da ne pričam da i njih ostavljaju otvorene (a navodno je predviđeno da budu hermetički zatvorene). Setite se slučajasa TV-a kad je žena da bi telefonirala morala da zaliva banderu kako bi dobila dobro uzemljenje (dvojnik je u pitanju).
Kod nas je najlakše prodati a posle se izvlačiti na razne načine počev od toga kako ti je računar zaražen itd.
Prošao sam sa ljudima iz Telekoma kroz sve meni-e u podešavanju ADSL modema, slabljenja su dorba mislim u decibelima. Zaključak do kog sam ja došao nije izrečen napamet, pouzdano znam da je link od centrale prema core routeru 25Mbit/s sad zavisi koliko kabineta DSLAM ili MSAN postave ako postave samo jedan onda je to 256 korisnika ako postave više šta onda, formula po kojoj bi trebali da preračunavaju UPLINK ka Core routeru po meni nije dobra tih približno 10% se preračunava za prenosnike kod klasične Telefonije a ne kod Interneta tu mora da se koristi druga formula.
|
|
|
|