U Sangaju, Kina, ovih dana se odigrava izlozba svetske kulture na kojoj se zemlje iz citavog sveta predstavljaju kroz 200 paviljona ciji je cilj, da uz pomoc moderne tehnologije, priblize nacin zivota u zemlji iza cijeg imena stoje. Expo 2010 ce kostati vise nego Olimpijske igre 2008. g. i ocekuje se da u sledecih 6 meseci izlozbu poseti oko 70 miliona ljudi.
Pogledajte video koji ce vam pribliziti atmosferu same izlozbe.
Expo 2010 se odrzava pod sloganom Bolji zivot, bolji grad, a koncept Srpskog paviljona je Gradski kod. Sa idejom da se predstavi simbolicka simbioza, harmonicno spajanje starog i novog, spoljasnji izgled paviljona nocu karakteristicno svetluca u bojama i sarama srpskog cilima, dok je unutrasnjost sacinjena od hodnika, izlozbenih prostora i velikih sala. Postoji 8 gradskih kodova: istorija grada, kultura, privreda, gradjanstvo, urbani ekosistemi, obnovljiva energija i stil i komunikacija grada. Centralno mesto u unutrasnjosti paviljona zauzima vremenska masina koja kroz izlozbene elemente povezuje proslost, sadasnjost i buducnost Srbije. I spoljasnji i unutrasnji dizajn imaju za cilj da podrze koncept odrzivog razvoja, kohabitacije i kreativnosti stanovnika srpskih gradova cija je teznja da stalno idu napred i poboljsavaja kvalitet zivota u svojim gradovima kao i da se naglasi nedeljivost ljudi od kulture kojoj pripadaju.
Srpski paviljon je vrlo interesantan. Ako gledamo po regionu jedan od najinteresantnijih po pitanju dizajna. Naravno da su uvek medju prvima englezi ali ovaj put odličnu prezentaciju imaju i danci, holanđani ali i švajcarci. Mislim da će ljudi koji budu otišli u Šangaj biti puni utisaka. U septembru, koji je mesec privrede, Srbija će svoju privredu predstaviti kroz virtuelni sajam efair4u.com i to može da bude veoma interesantno za sve posetioce koji budu ušli u naš paviljon, a samim tim i za sve firme koje žele da se predstave na jednoj ovakvoj manifestaciji. Očekuje se preko 70 miliona posetioca.
Dopuna: 02 Sep 2010 11:17
Juče je počeo mesec privrede na World Expo 2010 u Šangaju. Izložba srpske privrede u septembru biće predstavljena pod nazivom “Kod privrede” a sva preduzeća u imaju mogućnost promocije posredstvom portala Virtuelnog Sajma.
U paviljonu zemlje Srbije biće postavljeni računari koji će posetiocima omogućiti da preko portala Efair4u, “obiđu” 16 različitih sajmova na kojima, po ugledu na realne izložbe, postoje hale, štandovi, izlagači i posetioci. Ovakav vid promocije je nastao iz ideje da se premosti udaljenost Beograda i Šangaja i da se svakom našem preduzeću omogući prezentacija.
Od početka trajanja ove velike manifestacije paviljon naše zemlje je posetilo oko million ljudi. Za to je sigurno zaslužan atraktivan izgled našeg paviljona koji simbolično predstavlja pirotski ćilim, kao i njegov povoljan položaj.