Poslao: 07 Avg 2011 18:14
|
offline
- ence
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 07 Avg 2011
- Poruke: 3
|
Molim za savet!Imam Toshiba Satellite L300-1A3 vec 2 i po godine!Odlicno me sluzi,nikakav kvar do sada niti bilo koji problem,jedino sto od tada uopste nije ciscenj od prasine a cula sam da to treba raditi na svakih godinu dana.Resim sada u cetvrtak da ga odnesem u obliznji computer shop u mom gradu koji ujedno ima i servis da ga ociste od prasine.Vrate mi ga u petak,naplate nekih 500 dinara sto mi je malo bilo cudno al ajde nisam tada ni slutila da nesto nije uredu i nastavak sledi...Ukljucim laptop i naizgled se cini sve uredu,ne greje se vise kao pre,ne cuje se toliko u radu,tu se obradujem jer je kao nov sto se toga tice.Medjutim,tek kasnije primetim da mi dva dugmeta veoma bitna na mestu pored ulaza za slusalice i mikrofon ne rade.Jedno je kruzic za pojacavanje i smanjivanje zvuka koje je skroz uvuceno i ne moze da se koristi a drugo dugme je za wlan koje non stop svetli,tj. ne moze da se iskljuci vise kao nekad na off vec je sad samo na on i deluje mi kao slomljeno kao i ovaj kruzic za zvuk!Kada sam im odnela laptop bio je u ispravnom stanju a oni mi ga vratise u poluispravnom,to sam im i rekla odmah cim sam primetila u petak kad sam i podigla laptop.Rekli su mi da donesem laptop u subotu i da ce to oni da srede,nista strasno desava se prilikom sklapanja!Tako sam i uradila a onda su me zvali u subotu sa komentarom da je moj model latopa specifican i da su ta dva dugmeta povezana sa ne znam cim,(ne mogu sad da se setim) i da ta dva dugmeta ne mogu da se poprave jer su prilikom sklapanja laptopa pukla jer opet su ponovili moj laptop specifican i komplikovan pa su se namucili celog dana da mi ociste a kamoli sad da poprave te dugmice i da ce mi oni pokazati na tastaturi precice u zamenu za ta dva dugmeta,na f8 kao wlan a Esc kao volume!Ja nisam za to htela da cujem,kakvo je to opravdanje,mi smo ti ga upropastili pa sad ti koristi precice,ne dolazi u obzir rekla sam i da po laptop ne dolazim i da imaju rok do ponedeljak da mi laptop vrate u prvobitno stanje,ili da mi daju nov laptop!Tu su popustili i poceli jos vise da se izvinjavaju i da ce se potruditi da urade sve sto je u njihovoj moci i da ce me zvati u ponedeljak!A da,to sam zaboravila,hteli su da me utese komentarom,mi se izvinjavamo,eto ako zelite mi cemo vam vratiti vas novac!?Koji novac,500 dinara moze da nadoknaditi ovo sto su upropastili?Ne znam kakav je zakon potrosaca ali me bas zanima sta vi mislite o svemu ovome,da li neko moze da me posavetuje za dalje,to jest za sutra,jer ce me sutra zvati?Sta mogu da preduzmem u slucaju ako mi opet kazu da tu nista ne mogu i da probaju da me otkace?Samo cu reci veoma poznata prodavnica u mom gradu a i sire i velika bruka i sramota i pazite kome poveravate svoje laptopove!Unapred hvala svima koji ce imati sluha i znanja da me posavetuju!Veliki pozdrav!
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 07 Avg 2011 20:38
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Pozdrav.
Ako ti ne nameste kvar koji su oni prouzrukovail i to bez nadoknade, možeš ih prijaviti tržišnoj inspekciji.
|
|
|
|
Poslao: 07 Avg 2011 20:49
|
offline
- AleXa89
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 09 Jan 2008
- Poruke: 568
- Gde živiš: Beograd
|
Nažalost takve stvari se dešavaju kod nepažljivih servisera ili ako se ne radi dovoljno pažljivo. Trebalo je da vas upozore da je moguće da se neki delovi oštete i da ne garantuju da će sve biti ispravno pa da odlučite da li hoćete da rizikujete da vam oni servisiraju ili odnesete u ovlašćeni servis za Toshiba računare što bi vas verovatno dosta više koštalo. Tačno je da je ovaj računar malo komplikovaniji za čišćenje jer je potrebno da se ceo računar rasklopi da bi se očistio kuler i zameni termalna pasta, ali to nije opravdanje jer je ista situacija kod većine modela različitih proizvođača (barem kod većine koju sam servisirao). Siguran sam da ti delovi mogu da se zamene, ali ne znam da li se iko u Srbiji bavi tim poslom. Prekidač za Wireless bih nekako preboleo ali "točkić" za pojačavanje i smanjivanje jačine zvuka teško. Taj posao sa sobom nosi rizik ali mislim da trebaju da saniraju svu nastalu štetu. Ne znam koja su zakonska prava klijenta u tkvim situacijama...
|
|
|
|
Poslao: 07 Avg 2011 21:55
|
offline
- ence
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 07 Avg 2011
- Poruke: 3
|
@Ricard,@AleXa89,hvala vam momci na savetu i brzom odgovoru!@AleXa89,slazem se u potpunosti,to sam im i ja rekla,da su trebali na vreme da me upozore ako su to vec sve znali ili pitanje kada su to uopste i shvatili,pa da na meni bude da li hocu da im dozvolim ili ne pod takvim okolnostima!Inace,da bude jos gore i tuznije,laptop je radio ni manje ni vise nego gazda tog computer shop-a!A kada sam dosla po laptop taj isti ni reci nije rekao o ikakvoj steti,napravio se lud i naplatio tih tricavih 500 dinara,a na meni je bilo da li cu uopste ukapirati da li je sve kao sto je bilo i sreca jesam samo zbog tog tockica koga najvise koristim i stvarno mi je najneophodniji!Veliki pozdrav!
|
|
|
|
Poslao: 07 Avg 2011 22:58
|
offline
- iCho
- Elitni građanin
- Pridružio: 03 Maj 2011
- Poruke: 1808
- Gde živiš: Mos Eisley
|
Ako je gazda,ne mora da znaci da zna bolje od nekih servisera...
|
|
|
|
Poslao: 07 Avg 2011 23:40
|
offline
- ence
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 07 Avg 2011
- Poruke: 3
|
@CyberSrbin032,nisam ni rekla da zna bolje,samo da je jos tuznije i jadnije a posebno to sto je ispao neiskren i nije prijavio bilo kakvu stetu vec je cekao mene da to primetim ako uopste primetim!Verujem da bi njegovi radnici to bolje odradili,samo mi je ovako jos nezamislivije da direktor i glavni strucnjak bude toliko nesavestan i kakvi onda tek radnici treba da budu i kakav im primer daje?!Sta bi ti uradio na mom mestu?Pozz
|
|
|
|
Poslao: 08 Avg 2011 08:01
|
offline
- oblak
- Legendarni građanin
- Glavni moderator foruma Mobilni telefoni
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 6355
|
Svi danas "znaju" da servisiraju laptopove...koliko sam ih samo posastavljao posle neuspesnog sklapanja raznih servisera...
Naravno da je otvaranje laptopa uvek rizicno i da uvek postoji velika verovatnoca da nesto nece raditi kako treba, to je rizik sa kojim svi koji hoce da otvaraju laptopove moraju da se suoce, ja bih ti to rekao pre bilo kakve intervencije i ogradio se od eventualnog problema...
Tvoja toshiba je EOL (end of life) tj. vise se ne pravi i ne postoji i takvu toshibu vise neces dobiti. Mozes dobiti ekvivalentnu zamenu za nju, ako si dovoljno uporna...Naravno, racun za obavljenu uslugu nisi dobila, nemas ni revers da si laptop predala u servis, nemas ni dokaz da je sve radilo pre nego sto je intervencija izvrsena, njihova rec protiv tvoje...Direktor nije rastavljao laptop sigurno.
Toshibe i dell-ovi umeju da budu jako teski za rastavljanje, kuciste oko laptopa im je napravljeno za jednokratnu upotrebu
|
|
|
|