Dragi prijatelji,
jutros dobijem pismo od gospodina Rosića iz VIP-a, a on je inače direktor korisničkog servisa, meni mrskog i odvratnog, koji me svaki dan blokira zbog atipičnog saobraćaja. Inače sam VIP postpaid korisnik.
Koristim ovu priliku da mu se javno obratim, jer je do istog inače nemoguće doći normalnim putem. U tekstu koji prilažem skeniran vidi se jedna odvratna laž...Možda bi vi rekli neistina, a ja to smatram običnom laži. Obostranog zadovoljstva i saradnje nije bilo, jer ste me kinjili i maltretirali, isključivali mi telefon svakih 24 časa. Na najgori komunistički način, kao u vreme Josipa Broza kontrolišete moj telefon i smarate. Zašto to radite gospodine Rosiću? 22 meseca plaćam svoj postpaid račun na vreme, i zar nije red da kao takav mogu potrošiti koliko hoću?
Ovako izgleda primer kinjenja korisnika 0601488002, telefon se inače vidi i na dokumentu. Ovde me služba kojom ovaj gospodin rukovodi tera da im uplaćujem neke ranije uplate, i na taj način mi uzima novac unapred.
Tako da gospodine Rosiću ja sam vama bio veran klijent, a vi ste mene gledali kao krava crknuto tele. Sramota i bezobrazno. Umesto da me zovete i nudite nove pakete i telefone vi mi sečete postojeći broj atipičnim saobraćajem. Pa me ona subotom uveče dok sam u selu, terate da uplaćujem atipičnu potrošnju. Komunizam u praksi.
Gospodine Rosiću, ja želim da produžim ugovor 1. oktobra 2010 na još 24. meseca i da uzmem telefon sa slike uz odgovarajući paket.
Da li mogu kao veran i proveren klijent da ugovorom ukinem pogodnosti, koje pruža vaš korisnički servis? Tj. da nemam pravo na bilo kakvu komunikaciju sa vašim 0601234. Prosto, dobijem račun, platim i to je to. Ako ne platim, predate me na sud. Nadam se da takvom klijentu kao ja možete omogućiti ovu uslugu. Jer ja sam taj koji ima novac i daje ga VIP-u, a to znači da sam kao klijent uvek u pravu.
|