NIx Car ::I zeleo bih da raskinem ugovor, zbog ocajnog kvaliteta usluga,bez naknade naravno. Da li je to moguce?
Mislim da nece da moze, ali ne znam sta si sa njima potpisao.
Citat: 11. Kvalitet usluga
11.1. Telekom Srbija se obavezuje da korisnicima pruža usluge iz svoje ponude u okviru raspoloživih kapaciteta i standardnog kvaliteta, a saglasno važećim propisima i obavezama predviđenim Licencom.
11.2.Telekom Srbija garantuje raspoloživost usluga unutar granica teritorijalne pokrivenosti sa dopuštenim izuzecima za pojedine specifične lokacije i to kontinuirano, sa mogućim odstupanjima u određenom vremenskom periodu.
11.3. Bez obzira na prethodno navedeno u ovom članu, Telekom Srbija zadržava pravo da zbog radova na mreži privremeno obustavi pružanje usluga u celosti ili delimično, a ukoliko se javi potreba za otklanjanjem kvarova, vanrednim izmenama ili održavanjem mreže, može bez prethodne najave privremeno obustaviti pružanje usluga.
11.4. U slučaju da kvalitet usluga bude niži od propisanog važećim propisima ili standardima ili da prekid usluge iz razloga koji se nalaze na strani Telekoma Srbija traje 48 sati neprekidno, postpaid korisniku će, nakon rešavanja njegove reklamacije, za srazmeran deo cene za uslugu biti umanjen račun za naredni mesec, a prepaid korisniku će biti uvećan kredit.
Citat:5. Otkaz Ugovora
5.1. Postpaid korisnik ima pravo na otkaz Ugovora, dostavljanjem Telekomu Srbija obaveštenja u pisanoj formi, preporučenom pošiljkom sa povratnicom, sa otkaznim rokom od 30 (trideset) dana, ili dolaskom u poslovnicu i potpisivanjem obaveštenja o otkazu Ugovora najmanje 30 (trideset) dana unapred. U slučaju otkaza Ugovora, postpaid korisnik ostaje obavezan na plaćanje za usluge korišćene u prethodnom periodu, a pored toga može imati i druge obaveze, ukoliko je prilikom kupovine uređaja za korišćenje usluga Ugovor zaključen na minimalni period važenja.
|