Moje iskustvo sa Telenorom:
Kao ProMonte korisnik očekivao sam da ću tokom boravka u Srbiji imati koliko toliko povoljnije cene za razgovor u telenor mreži, ali se ispostavilo da od toga nema ništa (min. razgovora - 1€, minut razgovora ako mene neko zove - 0,3€, poruke 0,2€). Usput sam (kao i obično kad sam u inostranstvu) dobio neodoljivu ponudu od ProMonte-a da za utrošenih 50 SMS poruka u romingu dobijam 100 besplatnih poruka kad se vratim nazad )
Uglavnom, odlučio sam da uzmem telenorov prepaid broj, više zbog plaćanja parkinga nego zbog razgovora, i od prodavca na kiosku sam dobio informaciju da za 200 din. dobijam broj i 200 din kredita na kartici. Kupio sam broj, pažljivo pročitao sve informacije u pretećim knjižicama, i aktivirao broj pozivom ka telenor centru.
Nakon aktivacije proverim stanje na računu - čisto reda radi, kad ono - 50din. Onda sam se zainatio da otkrijem da li bilo gde u pakovanju piše koliko košta sama kartica, ali bez uspeha. jedina informacija je veliko "200din " na pakovanju.
Ovo je naravno smešna suma, ali je prosto neverovatno koliko pokušavaju da ukradu na svakom koraku. Ja sam svakako potrošio koliko sam morao, ali mi na pamet ne pada da ponovo imam posla sa njima. Jednostavno, iako sam 10 godina ProMonte korisnik, jedna (dodatna) kap je prelila čašu, i nemam nameru da se više petljam sa njima na bilo koji način, nakon ko zna koliko sličnih legalnih prevara.
Nikako ne mogu da razumem tu korporativnu politiku i takav nastup na tržištu. Možda njihove cifre i kalkulacije opravdavaju ovakve postupke, ali ja ne mogu da verujem da nezadovoljan korisnik troši više od onog koji je zadovoljan uslugom i tretmanom.
|